Familjetrollet skrev 2009-04-28 06:53:35 följande:
ja du är ju duktig på att kränka folk,men du mår säkerligen jättebra av att göra det.sen fick du ju bort en jättertrevlig tjej från tråden tack vare att du kränkte tjejen i fråga.
exakt.om nån skriver nått som inte känns bra eller nån som är orolig om att föda förtidigt så får dessa personer påhopp direkt av de "fina"fröknarna i trå
den.skönt att man har facebook för där kan man sotera bort skitkärringarna*skratt*
Och folk är bra på att prata skit om nåt de inte vet nåt om. För det första så slutade hon vara i tråden för lääängesen. Sen vet du bara ena delen av historien. Hon är inte felfri om du tror det. Jag har sparat varenda sms och hot som jag har fått så du är välkommen att ta reda på min version också. Ni är duktiga på att vrida och vända på saker och tycka synd om er själva, men det kanske är dags att se till helheten också.
Bara för att man inte tycker som er så är man hemsk och ni lägger in egna ord i våra meningar. Skriver jag att JAG är glad att jag var lite äldre när jag skaffade barn så har jag tydligen påstått att de som är yngre är dåliga mammor. Jag fattar verkligen inte hur ni kan lägga in egna ord och värderingar bara för att ni har bestämt er för att störa er på vissa personer. Har ni så tråkiga liv eller vad är problemet?
Vi är flera som tycker att det gnälls hela tiden, inte sitter vi och grinar och pratar skit om er för det. Vi har viktigare saker för oss i livet men för er verkar det vara det enda nöje ni har.
Om du/ni bara visste vad era sk. "vänner" har sagt bakom era ryggar så skulle de inte vara så underbara och fantastiska längre. Men att vända kappan efter vinden verkar vara ett användbart fenomen här i tråden.