VI från Linköping Del 3!!!!
dinana skrev 2009-04-25 12:42:48 följande:
Jag säger som övriga i tråden att det är skönare om man har ett par år emellan. Förstår mig verkligen inte på dem som skaffar barn direkt efter de precis fått en liten bebis. Man hinner ju knappast med två bebisar på samma sätt som om man bara har en. Sen är det nog annorlunda om man har tvillingar skulle jag tro för de är ju ändå jämgamla. Molly är nästan 2½ år nu, eller hon blir det den 16e juni. Hon går tyvärr inte på pottan ännu och det är lite småstörigt, men annars så klarar hon av det mesta själv. Jag vet inte riktigt hur jag skall hinna med potträning på henne. Någon som har några förslag på hur man skall göra???Dessutom är det ju den äldres behov som får styra. Det handlar inte om att bara hinna med bebisen, för den är nöjd bara den får vara med. Det är betydligt viktigare att den stora får sina behov tillgodosedda.
Skorpan08 har ännu tätare, 10 månader mellan töserna och det har ju gått hur bra som helst.
Men du verkar ju tycka att det är jobbigt med en och då kan jag förstå om man inte vill ha två små. Jag tycker det är fantastiskt härligt!