Inlägg från: JePaLuLi |Visa alla inlägg
  • JePaLuLi

VI från Linköping Del 3!!!!

Fru T skrev 2009-04-24 08:47:47 följande:
    Ne ja har gjort det en gång å då blev ja inte orange, finns en salong precis på hörnet där ja bor. finns säkert fler men dom har ja ingen koll på..Ne revbenssparkar kan ja klara mig utan, huvudsaken är ju att man känner att dom rör på sig nu gjorde det ju inte ont men det va ju lite obehagligt å störande när man försökte sova..
    Ok, får kolla upp det
    Ja absolut, det är ju mysigt att känna hur de rär sig och tro det eller ej så kommer du att sakna det sen
    ♥ (¯`°?.¸ ♥ Lucas 071125♥¸.?°´¯) ♥♥ (¯`°?.¸ ♥ Linus 081206♥¸.?°´¯) ♥
  • JePaLuLi
    Fru T skrev 2009-04-24 09:01:56 följande:
    jo visst kan det vara mysigt, förutom när det flyger ut ett knä lite här å där å när hon ligger å viftar me händerna neråt så det gänns som hon ska gräva sig ut i benen, har även en tendens till att kasta sig från sida till sida... så dom SMÅ rörelserna kommer ja sakna men dom är sällsynta..
    Det är en vilde du har där inne
  • JePaLuLi
    Familjetrollet skrev 2009-04-24 10:04:56 följande:
    Leos och Vincents mamma skrev 2009-04-23 20:21:48 följande: jordgubbar är så gott.vi måste plantera om våra jordgubbar då maken ska fixa förrådet på kolonin som står i vägen för jordgubbarnai sommar tänkte jag att vi i tråden kanske kan ha nån grillkväll tillsammans,om det finns intresse för det så att säga
    Det låter jättemysigt!
  • JePaLuLi
    thelifesaviour skrev 2009-04-24 10:17:01 följande:
    RUL gick hur fint som helst! Bebis låg där inne och donderade med armarna och "pratade" hela tiden. Väldigt lik sin morfar politikern. ;D Moderkakan i framvägg, precis som jag trodde, därför jag inte har känt så mycket.Vi försökte se vad det var för sort, som barnmorskan uttryckte det, men bebis låg med benen i kors och ville absolut inte visa upp sina privata delar. :)Vi fick behålla samma BF, alltså den 14 september. Skönt det! :)
    Vad härligt!
    Jag fick också en känsla av en pojke, varför vet jag inte...
  • JePaLuLi
    thelifesaviour skrev 2009-04-24 10:21:16 följande:
    Jasså? Utveckla gärna, för jag förstår inte hur man ska kunna se skillnad. :DMen en grabb vore fint!
    Det är ju jättesvårt att se. särskilt om inte ens bm lyckades
    På en tjej sägs det ju att man ser 3 vita streck. Får man en bra bild så brukar snoppen synas ganska väl, men här ligger ju benen för och det är väl navelsträngen man ser om jag inte har helt fel?
  • JePaLuLi
    Familjetrollet skrev 2009-04-24 10:40:48 följande:
    killarna brukar gömma sitt kön på ul .min styvson visade fingret på ett UL berättade maken en gång*skratt* okej.jag står inte ens ut med hennes reklam om att man ska köpa hennes skiva*skratt*nu ska jag ta och se lite på VBÅ och sen blir det trevligt fika
    Båda mina grabbar har haft handen där nere så det var ju ganska tydligt att det var pojkar Det ska börjas i tid
  • JePaLuLi
    Apipoulai skrev 2009-04-24 16:11:10 följande:
    Du har tidigare sagt att det är ett "killår" iår. ;)Jag fick förövrigt nyss beskåda en liten pojke som var en vecka gammal idag. Hur söt som helst. :D
    Ja alla får ju killar. Men jag tycker det är lite märkligt eftersom de två tidigare åren också var "killår".
  • JePaLuLi

Jag har tidigare skrivit om att jag tror att andra delen av året kommer bjuda på många flickor. Svägerskan ska ha 27 sept och jag gissar på en tös till där

Nu ska vi snart bege oss ner på stan. en härligt romantisk middag på tu man hand för en gångs skull. Det ska bli såå mysigt!

• JePaLuLi
    SmileyMalin skrev 2009-04-24 16:39:05 följande:
    Jag hoppas på ett tjejår eller iallafall en tjejhöst Skulle vara så mysigt med en liten lillasyster till Nellie! Fast samtidigt skulle det ju vara häftigt att få prova sina vingar som pojkmamma också!
    Vad roligt att du önskar dig samma kön. Blir så trött på den hysterin som råder att man "ska" ha en av varje. Jag hävdar ändå att syskon av samma kön har roligare tillsammans
  • JePaLuLi
    Apipoulai skrev 2009-04-24 17:50:54 följande:
    Jag tror tätheten mellan barnen spelar större roll än könet, vad gäller att ha roligt tillsammans. Det ska definitivt inte vara fler än typ tre år mellan. Fem år mellan mig och min bror, vi hade Inget gemensamt.
    FAst man har ju mer gemensamt om man är av samma kön. det skiljer 5 år mellan mig och syrran och vi har haft jätteskoj tillsammans. Framförallt nu när båda har blivit vuxna. Men vi har ju tätt mellan våra också så jag är övertygad om att de kommer ha det superskoj!
    Jag hade inte velat ha mer än 2 år mellan dem i vilket fall.
Svar på tråden VI från Linköping Del 3!!!!