Inlägg från: JePaLuLi |Visa alla inlägg
  • JePaLuLi

VI från Linköping Del 3!!!!

Firstandhappy skrev 2009-04-29 09:51:06 följande:
    ja men då kommer han ju hem iallafall, klart man ska låta dom ha det skoj, o som du säger, nyss fyllt 30 o ska gifta sig så klart han ska åka på galet gallejj...Sen som sagt kan ju skicket på mannen vara en aning sämre men det är smällar man får ta, tar ju bara max en vecka att reparera skadorna om de är massiva.. hahahha
    Ja man får ju vara glad för det
    Haha ja reparationerna kan ju som sagt ta ett tag, men det får gå. Jag är bara glad om han får det roligt!
    ♥ (¯`°?.¸ ♥ Lucas 071125♥¸.?°´¯) ♥♥ (¯`°?.¸ ♥ Linus 081206♥¸.?°´¯) ♥
  • JePaLuLi
    Firstandhappy skrev 2009-04-29 10:12:07 följande:
    men va trött jag blir på mig själv, skulle sätta igång o måla trollsländor till willes rum o nu har jag förlagt färgen... trodde jag visste exakt vart jag hde den men inte då...samma när jag åkte till ullared i helgen och tappade bort oss i skogarna och kom på att plånboken låg kvar hemma... suck suck suck..
    Jag är likadan. Får väl skylla på amningshjärna men ibland blir jag riktigt rädd för mig själv.
    Fru T skrev 2009-04-29 10:15:41 följande:
    Ja visst det är nästan så det hissnar i magen när man tänker på det nån vecka får hon allt stanna men sen jädrar e hon välkomen ut måste hitta på massor att göra nu sista tiden så det känns som det går fort för ja e så jädra tålamodsbefriad så det finns inte...Försöker snacka lite vett me magen men budskapet tycks inte gå fram
    Åh vad spännande! Snart förändras era liv för alltid och du har det mest fantastiska man kan uppleva framför sig. Är lite smått avis faktiskt
  • JePaLuLi
    Apipoulai skrev 2009-04-29 10:42:18 följande:
    Du ska inte veta. ;)Du mår nog bäst av att inte veta också. *hihi*
    Ja antagligen är det så
    Mizzz skrev 2009-04-29 10:44:20 följande:
    ? ojojoj.. absolut inte så jag mena.. Jag bara mena att på facebook tror jag inte att man ska stänga ute vänner, dvs antingen är man vän eller så är man det inte...Vet inget alls om du är vän med jenny eller ej, lägger mig inte i!
    Jag tror hon menade att hon fick skit på FB.
    Vann du halsbandet? Jag ska få låna ett pärlhalsband av min mormor så då har jag nåt lånat också
  • JePaLuLi
    Mizzz skrev 2009-04-29 10:50:14 följande:
    Japp, jag vann halsbandet och fick det i brevlådan igår.. Jätte fin!
    Vad kul
  • JePaLuLi

Det verkar vara ett jobbigt år med pollen?
    Jättemärkligt för Patrik brukar må jättedåligt varje år, men i år känner han inget. Det kanske försvann med åldern?

• JePaLuLi
    Apipoulai skrev 2009-04-29 11:29:31 följande:
    För mig är det tvärtom. Jag brukar inte känna något, är ju inte pollenallergiker, men iår svider det i ögonen och näsan den rinner, i perioder.
    Det kanske beror på graviditeten då?
    Familjetrollet skrev 2009-04-29 11:29:35 följande:
    haha hoppas de inte kör honom långt bort sim kiruna.han lär få en rolig möhippa din sambo
    Haha ja man kan ju undra
    Ja jag hoppas att han får skoj!
  • JePaLuLi
    Skorpan08 skrev 2009-04-29 12:05:39 följande:
    Hoppas han får kul! Vet han om att du ska köra honom till resecentrum?
    Nej han vet ingenting. Jag ska bara köra ner honom den 23 och han kommer bli såå paff. Han anar inget
    Längtar efter att få se hans min och reaktion!

Ellos har faktiskt fina klänningar nu. De brukar funka för magen också
  • JePaLuLi
    Familjetrollet skrev 2009-04-29 14:53:13 följande:
    det låter mysigt.här borde man packa,men det orkar jag inte idag.det man inte gör idag får man göra imorgon*skratt*
    Exakt, det är ju ingen som tar jobbet ifrån en
  • JePaLuLi
    Fru T skrev 2009-04-29 17:26:32 följande:
    ååååh *suck* kom precis hem efter ha stått ute å snackat me polisen som vittne...Det satt tre tjejer på en resårmasrass dom hittat å släpat in på vår baksida, vi sitter på balkongen å ja ser att dom börjar riva från madrassen å slänga i sandlådan brevid å eldar, Tedde säger då åt dom att sluta å dom börjar kaxa massor.Han går då ut i ställe å ska prata me dom som är skitdryga å bärjar skrika på han å säga att han ska sluta spela svänne osv.. Dom är utlädska me sjal på skallen, å han ser ju inte svensk ut men ÄR så svensk man kan bli när man är utlänsk å bryter ju ingenting.. det hela spårar ur så tillslut så får ja ge han telefonen så han kan ringa polisen... Dom kaxar sig ännu mer när han pratar i telefon å sen ska dom gå men han följer efter med polisen i örat... ett kvarter härifrån har dom flygit på honom å sparkat å bitit (han höll fast en av dom för att skydda sig när dom väl börjat) å när dom håller på så kommer det en polisbil...FAN så irriterad ja blir, SÅ javla dryga å ouppfostrade så det är sjukt å dom skrek åt mig att det va synd om mig som hade en sån man å han spela svenne för han hade en blond tjej å han skulle döda sitt barn å bla bla bla...Det är dessa ungdomar som gör att ja INTE gillar utlänningar... visst dom som sköter sig å är trevliga har ja inget emot...Så troligtvis blir det rättegång, synd för dom bara att allt finns inspelat hos polisen eftersom han hade dom på telefon helatiden...Så nu sitter Tedde på akuten så dom kan tvätta hans sår å ge han en stelkrampsspruta, han va redan svullen på armen. Polisen dokumentera allt me kamera å han hade tydliga skoavtryck på sina svarta byxor över hela benen å en sula mitt i skrevet...Jättebra när man e nyoppererad! tur att dom inte fick in en spark i baken på han...Å inte nog me det så va det en idiot som sprang in i mig vid ett övergångsställe tidigare idag, hans arm å klocka slog i min arm å klocka så det bara small, han vänder sig om, blänger å sen kolla han på sin klocka. Ja kan säga att hans klocka va nog inte dyrare än min klocka som kostar en hel del... han hade inte änns mage att be om ursäkt... *morr* (även han utlänning) Ja gick me handen stilla längs me sidan så han måste ju viftat som fan när han gick...
    Men herregud vilka jävla idioter!
    Ja, det blir ju värst för dem i slutändan, men stackars er som blev så utsatta. Hur är det med Tedde annars då?
    Gick din klocka sönder?

Jag gjorde nyss ett grav.test, var tvungen eftersom mensen typ är 6 veckor sen. Men det var inget så nu kan vi andas ut. Tack och lov!
    Bm sa visserligen till mig att jag kunde bli blödningsfri eftersom jag började med minipiller innan mensen kom tillbaka. Inte mig emot, men nu kan jag iaf slappna av. Det var långa minuter för både mig och Patrik vill jag lova!
  • JePaLuLi
    Fru T skrev 2009-04-29 19:13:53 följande:
    Ja han mår toppen men har ju lite ont i armen då han lät lite ynklig när ja sprita av den..Min klocka klarade sig annars hade han fått veta va han hette vill ja lova Ojoj la långa minutrar förstår ja att det blev skönt ändå att det inte va nåt då för det kanske hade blivit lite väl jobbigt eller?
    Ja usch ja. Inte ofta man VILL ha ett minus, men så otroligt skönt det var!!
    Tre barn på tre år hade blivit LITE väl mycket

Nu har Linus fått testa lite fastare föda för första gången! Potatis och majspuré och det var inte helt tokigt
    Hoppas att han blir lika enkel med mat som Lucas har varit!
Svar på tråden VI från Linköping Del 3!!!!