Fru T skrev 2009-04-29 17:26:32 följande:
ååååh *suck* kom precis hem efter ha stått ute å snackat me polisen som vittne...Det satt tre tjejer på en resårmasrass dom hittat å släpat in på vår baksida, vi sitter på balkongen å ja ser att dom börjar riva från madrassen å slänga i sandlådan brevid å eldar, Tedde säger då åt dom att sluta å dom börjar kaxa massor.Han går då ut i ställe å ska prata me dom som är skitdryga å bärjar skrika på han å säga att han ska sluta spela svänne osv.. Dom är utlädska me sjal på skallen, å han ser ju inte svensk ut men ÄR så svensk man kan bli när man är utlänsk å bryter ju ingenting.. det hela spårar ur så tillslut så får ja ge han telefonen så han kan ringa polisen... Dom kaxar sig ännu mer när han pratar i telefon å sen ska dom gå men han följer efter med polisen i örat... ett kvarter härifrån har dom flygit på honom å sparkat å bitit (han höll fast en av dom för att skydda sig när dom väl börjat) å när dom håller på så kommer det en polisbil...FAN så irriterad ja blir, SÅ javla dryga å ouppfostrade så det är sjukt å dom skrek åt mig att det va synd om mig som hade en sån man å han spela svenne för han hade en blond tjej å han skulle döda sitt barn å bla bla bla...Det är dessa ungdomar som gör att ja INTE gillar utlänningar... visst dom som sköter sig å är trevliga har ja inget emot...Så troligtvis blir det rättegång, synd för dom bara att allt finns inspelat hos polisen eftersom han hade dom på telefon helatiden...Så nu sitter Tedde på akuten så dom kan tvätta hans sår å ge han en stelkrampsspruta, han va redan svullen på armen. Polisen dokumentera allt me kamera å han hade tydliga skoavtryck på sina svarta byxor över hela benen å en sula mitt i skrevet...Jättebra när man e nyoppererad! tur att dom inte fick in en spark i baken på han...Å inte nog me det så va det en idiot som sprang in i mig vid ett övergångsställe tidigare idag, hans arm å klocka slog i min arm å klocka så det bara small, han vänder sig om, blänger å sen kolla han på sin klocka. Ja kan säga att hans klocka va nog inte dyrare än min klocka som kostar en hel del... han hade inte änns mage att be om ursäkt... *morr* (även han utlänning) Ja gick me handen stilla längs me sidan så han måste ju viftat som fan när han gick...
Men herregud vilka jävla idioter!
Ja, det blir ju värst för dem i slutändan, men stackars er som blev så utsatta. Hur är det med Tedde annars då?
Gick din klocka sönder?
Jag gjorde nyss ett grav.test, var tvungen eftersom mensen typ är 6 veckor sen. Men det var inget så nu kan vi andas ut. Tack och lov!
Bm sa visserligen till mig att jag kunde bli blödningsfri eftersom jag började med minipiller innan mensen kom tillbaka. Inte mig emot, men nu kan jag iaf slappna av. Det var långa minuter för både mig och Patrik vill jag lova!