• Svar på tråden VI från Linköping Del 3!!!!
  • Maria84
    Leos och Vincents mamma skrev 2009-04-22 13:49:43 följande:
    Har du inga mammakläder kvar sen sist? Är ju inte så länge sen Jag har annars nog några byxor som du kan få låna eller köpa, kan inte ha dem ändå om det blir en trea för jag fick dem av en kompis men det är storlek L i o det är för stort på mig.
    Jodå jag har kvar sen dess med, men har inte så många par byxor.
    Har L i de som jag har nu men det beror lite på vad det är för sorts byxor också om de passar eller inte Men ska slå en kik på stan om lördag får jag se. Blir väl en varm sommar så jag behöver nog lite svalare kläder längre fram också
    Mamma till Liam 030605 & Lucas 080127 & Liten BF 091010
  • Leos och Vincents mamma
    Maria84 skrev 2009-04-22 14:29:10 följande:
    Jodå jag har kvar sen dess med, men har inte så många par byxor. Har L i de som jag har nu men det beror lite på vad det är för sorts byxor också om de passar eller inte Men ska slå en kik på stan om lördag får jag se. Blir väl en varm sommar så jag behöver nog lite svalare kläder längre fram också
    De som jag har är jeans från H&M.
    Stolt & lycklig mamma till Leo 050315 & Vincent 080325
  • Familjetrollet
    dinana skrev 2009-04-22 14:23:15 följande:
    Men usch då... Mollys rum ser ut som tusan här. Det såg okej ut när vi flyttade hit, men då vart det ju nytapetserat därinne. Tyvärr inte så bra tapetserat för Molly har lyckats att dra ner en del av tapeten på ena väggen pch sen så har jag målat lite konstverk på den andra väggen med bläckpennan som hon fick tag på häromdagen i typ fem minuter. Trodde bara hon hade hunnit med att måla på en bok, men men... upptäckte idag att hon även hunnit med väggen också. Så går det när man har små tokiga barn.
    den hallen som var förstörd när vi flyttade hit var godkänd.den som besiktade lyan sa inget om allt trasigt på tapeten då det fann när vi flyttade in.dock vart det gnäll om en liten bläckritning.nu säger de att vi ska tapetsera hela den hallen!vi tänker tapetsera den lilla våden som har lite bläck,det andra i hallen godkände personen.

får se hur vi gör.vi tänker inte betala en massa tapeter som förra hyresgästen har sabbat.får blir färg till att måla istället
  • thelifesaviour

Äntligen fick jag min vattenmelon! Den var så fin, jättesöt och god!

i'm bound to get lucky baby or i'm bound to die tryin' / bob dylan
  • Familjetrollet

Leos och Vincents mamma skrev 2009-04-22 18:21:54 följande:

Nu har jag oxå skaffat bilddagbok Kika gärna in där mammabecka.bilddagboken.se
    jag har oxå funderat på att skaffa bilddagboken,men tiden räcker inte till allt.får se om jag skaffar bilddagboken framöver
  • Leos och Vincents mamma
    Familjetrollet skrev 2009-04-22 18:33:58 följande:
    Leos och Vincents mamma skrev 2009-04-22 18:21:54 följande: jag har oxå funderat på att skaffa bilddagboken,men tiden räcker inte till allt.får se om jag skaffar bilddagboken framöver
    Ja, jag har tänkt på det så länge men inte haft tid, hinner ju inte sitta här så mycket när Vincent far omkring som en virvelvind
    Hade en blogg, men den hann jag aldrig med..men denna bilddagboken ska hinna med, är ju kul för alla att kunna se o framför allt då barnens mormor o morfar som inte ser barnen varje dag.
    Stolt & lycklig mamma till Leo 050315 & Vincent 080325
  • JePaLuLi
    Leos och Vincents mamma skrev 2009-04-22 18:21:54 följande:
    Nu har jag oxå skaffat bilddagbok Kika gärna in där mammabecka.bilddagboken.se
    Ja det är jättekul!
    Startade min när Lucas föddes och har lagt in 6000 bilder
    ♥ (¯`°?.¸ ♥ Lucas 071125♥¸.?°´¯) ♥♥ (¯`°?.¸ ♥ Linus 081206♥¸.?°´¯) ♥
  • Firstandhappy

ohh trött jag är... men tack för trevlig fika sanna o linda..
    snart mat, sen bad, sen sova..

• thelifesaviour
    Firstandhappy skrev 2009-04-22 19:26:03 följande:
    ohh trött jag är... men tack för trevlig fika sanna o linda.. snart mat, sen bad, sen sova..
    också dundertrött. sova låter skönt.
    i'm bound to get lucky baby or i'm bound to die tryin' / bob dylan
Svar på tråden VI från Linköping Del 3!!!!