• Svar på tråden VI från Linköping Del 3!!!!
  • thelifesaviour
    Fru T skrev 2009-04-22 09:17:34 följande:
    Min bebis är utrustad med små elaka knivar
    Edwardina Scissorhands? :)
    i'm bound to get lucky baby or i'm bound to die tryin' / bob dylan
  • Familjetrollet
    Fru T skrev 2009-04-22 09:17:34 följande:
    Min bebis är utrustad med små elaka knivar
    du verkar få en busig tös.är det efter dig eller maken henns bus kommer ifrån?*skratt*

vår stora tös var inte så vild av sig,men hon hade en vana att sparka på revbenen och försöka sträcka sig i magen när det var trångt.ibland såg man en fot som tröck i magen.
  • dinana

godmorgon i stugorna

Molly ?061216 (¯`°?.¸ ♥ BF 13 juni
  • dinana

har en liten fundering angående magen. igår när jag skulle gå å sova så upptäckte jag att mitt ärr liksom stod ut mycket mer än det brukar. jag kommer inte ihåg att det var så när jag väntade Molly. det känns jättebubbligt och dant. normalt?

• dinana
    Familjetrollet skrev 2009-04-22 09:20:30 följande:
    du verkar få en busig tös.är det efter dig eller maken henns bus kommer ifrån?*skratt* vår stora tös var inte så vild av sig,men hon hade en vana att sparka på revbenen och försöka sträcka sig i magen när det var trångt.ibland såg man en fot som tröck i magen.
    det där känner jag också igen. bebis brukar ligga med huvudet upp mot revbenen, men ibland händer det att hon vänder på sig och då ligger hon å sparkar mot revbenen istället och guuu vad det är jobbigt. fast jag bara funderar över hur det kommer kännas om ett par veckor.

två dagar till nästa ultraljud.
  • Fru T
    Familjetrollet skrev 2009-04-22 09:20:30 följande:
    du verkar få en busig tös.är det efter dig eller maken henns bus kommer ifrån?*skratt*vår stora tös var inte så vild av sig,men hon hade en vana att sparka på revbenen och försöka sträcka sig i magen när det var trångt.ibland såg man en fot som tröck i magen.
    Hehe dessvärre så har hon fått det från oss båda så det kan bara bli på ett sätt

Jag slipper som tur är revbenssparkarna, hon sparkar inte så mycke överhuvetaget faktist, spjänar mer å trycker ut rygg å rumpa. Däremot så är det en del fart på armarna/händerna.. Å det står ofta ut ett knä bravid naveln typ.. hon ligger me huvet ner å på sidan med ryggen åt höger..

Tror defenitivt det är fixering ja känner då det ibland blir som knivar som skär ner i blygdbenet.. Blir såönnande att höra vad bm har å säga på fredag
    Skorpan08 skrev 2009-04-22 09:19:32 följande:
    Du måste ju uppfostra henne
    Hehe ja det är väll dax att börja men hon lyssnar inte riktigt på vad ja säger
    Bf 30e Maj Ååå vad ja längtar
  • Fru T
    dinana skrev 2009-04-22 09:44:09 följande:
    har en liten fundering angående magen. igår när jag skulle gå å sova så upptäckte jag att mitt ärr liksom stod ut mycket mer än det brukar. jag kommer inte ihåg att det var så när jag väntade Molly. det känns jättebubbligt och dant. normalt?
    Min mage står nästan alltid åt alla möjliga håll, ett knä står ut där, en fot där, en rumpa där osv
    Bf 30e Maj Ååå vad ja längtar
  • Maria84

Sitter och kollar på mammakläder på HM men hittar inte det jag vill ha! Tycker det är så dåligt utbud på byxor! Ska in och kolla på lördag, numera är det ju bara HM som har mammakläder på Ikano, Lindex har ju slutat med sina. Nån som har nåt bra tips på nån butik inne i stan?

Mamma till Liam 030605 & Lucas 080127 & Liten BF 091010
  • Familjetrollet
    Maria84 skrev 2009-04-22 10:13:44 följande:
    Sitter och kollar på mammakläder på HM men hittar inte det jag vill ha! Tycker det är så dåligt utbud på byxor! Ska in och kolla på lördag, numera är det ju bara HM som har mammakläder på Ikano, Lindex har ju slutat med sina. Nån som har nåt bra tips på nån butik inne i stan?
    har du kollat blocket/tradera?där kan man fynda mammakläder.även myrorna i norrköping har mycket billiga beg mammakläder i nyskick.
Svar på tråden VI från Linköping Del 3!!!!