• Svar på tråden VI från Linköping Del 3!!!!
  • Marayah
    Skorpan08 skrev 2009-04-21 18:09:55 följande:
    Det visste jag att du kunde! Klart du ska vara stolt över dig själv! Det är inte lätt att plugga med barn hemma. För några år sedan när jag bodde själv med mina tre stora pluggade jag och det var nog det tuffaste jag gjort.
    Du är så söt! Men det funkade ju för dig trots allt med.
    Marko 031103, Filip 080621
  • JePaLuLi
    Skorpan08 skrev 2009-04-21 18:09:55 följande:
    Det visste jag att du kunde! Klart du ska vara stolt över dig själv! Det är inte lätt att plugga med barn hemma. För några år sedan när jag bodde själv med mina tre stora pluggade jag och det var nog det tuffaste jag gjort.
    Du är verkligen urduktig som grejade det ensam med tre barn. Det var väl på universitetet också?
    ♥ (¯`°?.¸ ♥ Lucas 071125♥¸.?°´¯) ♥♥ (¯`°?.¸ ♥ Linus 081206♥¸.?°´¯) ♥
  • thelifesaviour

jag har också en bilddagbok, som jag har börjat uppdatera lite igen. Men man måste vara inloggad för att kika på bilderna.

todayiamabird.bilddagboken.se

i'm bound to get lucky baby or i'm bound to die tryin' / bob dylan
  • thelifesaviour
    thelifesaviour skrev 2009-04-21 19:48:23 följande:
    jag har också en bilddagbok, som jag har börjat uppdatera lite igen. Men man måste vara inloggad för att kika på bilderna. todayiamabird.bilddagboken.se
    Eller så ber man om gästlösen. :)
  • Marayah

Vi var förresten på BVC idag och hade läkarkontroll för Filip e 10 månader idag.
    8895g och 73 cm lång är Filip nu. Han följer inte längre kurvan utan har "gått ner" en aning, inget oroande då han inte alls är smal, men läkaren menade på att vi skulle ha koll till nästa besök så han inte stannade upp mer i vikten. Men HALLÅ, Filip e inte ett dugg spinkig så ja e inte alls rädd för nått sånt. Han e ju mammas lilla matvrak juh..

• Marayah
    thelifesaviour skrev 2009-04-21 19:48:23 följande:
    jag har också en bilddagbok, som jag har börjat uppdatera lite igen. Men man måste vara inloggad för att kika på bilderna. todayiamabird.bilddagboken.se
    Har lagt till dej.
  • thelifesaviour
    Marayah skrev 2009-04-21 20:05:21 följande:
    Har lagt till dej.
    Jag såg det! Trevligt. :)
    Jag försöker bli bättre på att uppdatera, det blir ju roligare om det är fler som tittar. ;D
  • Stolt Enbarnsmamma

Jag har också en bilddagbok nathalie07.bilddagboken.se
    Eftersom det finns alltför många snokande själar där ute så måste man ha ett gästlösenord. För er som är intresserade säg till så mailar jag över lösenordet

• Familjetrollet
    Marayah skrev 2009-04-21 20:05:02 följande:
    Vi var förresten på BVC idag och hade läkarkontroll för Filip e 10 månader idag. 8895g och 73 cm lång är Filip nu. Han följer inte längre kurvan utan har "gått ner" en aning, inget oroande då han inte alls är smal, men läkaren menade på att vi skulle ha koll till nästa besök så han inte stannade upp mer i vikten. Men HALLÅ, Filip e inte ett dugg spinkig så ja e inte alls rädd för nått sånt. Han e ju mammas lilla matvrak juh..
    oj vad tiden går fort .tyckte det inte var länge sen du fick lille filip.

fy vad ryggen ska värka nu.har tagit det lugnt idag,men så fort man började städa så kom värken direkt.resten av städningen får göras imorrn innan besiktningen av lyan
  • Leos och Vincents mamma
    Stolt Enbarnsmamma skrev 2009-04-21 20:14:57 följande:
    Jag har också en bilddagbok nathalie07.bilddagboken.se Eftersom det finns alltför många snokande själar där ute så måste man ha ett gästlösenord. För er som är intresserade säg till så mailar jag över lösenordet
    thelifesaviour skrev 2009-04-21 19:49:07 följande:
    Eller så ber man om gästlösen. :)
    Jag tar gärna ett gästlösen till er båda
    Stolt & lycklig mamma till Leo 050315 & Vincent 080325
Svar på tråden VI från Linköping Del 3!!!!