• Fru T

VI från Linköping Del 3!!!!

JePaLuLi skrev 2009-04-23 21:56:51 följande:
    Ja det är enklare att se allt i en helhet. Det är ett helt projekt att gifta sig Jag köpte en tiara, men så ändrade jag mig och ville ha blommor i håret istället. Men nu vet jag inte igen... får se vad frsören säger när jag ska dit.Vart solar man bäst och smidigast i den här stan? Det är ju dags att börja jobba på brännan så man slipper vara likblek
    När ja solar så går ja till Meddo, dom har två ställen vad ja vet om. Ett på St:Larsgatan på stan å ett uppe vid Abiskorondellen å dit är det ju inte så långt för dig. Det här nere på stan är nytt å fräscht å det andra vet ja inte så mycket om. Dom har stora å sköna solarier i flera olika varianter, å ja tycker priserna är rätt vettiga, laddar kort.

meddo.se
    Bf 30e Maj Ååå vad ja längtar
  • Fru T

I natt har ja haft en bråkig bebis, hon har legat å sträkt på sig å tryckt föterna mot mina vänstra revben så ja fick lägga handen där å trycka å då har ja haft en fot i handen iställe Aja hon sparkar ju inte iallafall

• Fru T
    JePaLuLi skrev 2009-04-24 08:19:00 följande:
    Tack! Jag gillar verkligen inte att sola egentligen, men vill ju inte vara blek till klänningen Nån som har tips på nån mysig restaurang med god mat? Ska ta med gubben ut, han fyller ju 30 på söndag
    ett alternativ till solning är ju spray tanning, men vill man få det bra så är det salong som gäller för att få till bra BUS hemma är inte lätt
  • Fru T
    Skorpan08 skrev 2009-04-24 08:25:39 följande:
    Min favvoresturang är Afrodite på Nygatan. Grekisk mat som bara är så underbar. Och supertrevlig personal. Bra service. Mmmm, måste nog ta med Björn dit snart.
    MMM den gillar vi me!
  • Fru T
    JePaLuLi skrev 2009-04-24 08:37:44 följande:
    Gratis är väldigt gott och Patrik älskar Souvlaki Bra tips!! Tack!Vart ligger det? VAd är det för typ av restaurang? alltså, bara grekiskt eller så? Den får vi också testa nån gång då. Vad kul med tips. Jag har tyckt att det varit så tråkigt med typ bara pizza och Donken när man ska käka  Hehe, när det är sant. Då skulle det nog vara färg högt och lågt Men blir det bra resultat då? Ser man inte orange ut? Hehe, busunge! MIna har faktiskt undvikit revbenen av nån anledning. Inte är jag ledsen för det
    Ne ja har gjort det en gång å då blev ja inte orange, finns en salong precis på hörnet där ja bor. finns säkert fler men dom har ja ingen koll på..

Ne revbenssparkar kan ja klara mig utan, huvudsaken är ju att man känner att dom rör på sig nu gjorde det ju inte ont men det va ju lite obehagligt å störande när man försökte sova..
  • Fru T
    JePaLuLi skrev 2009-04-24 08:53:54 följande:
    Ok, får kolla upp det Ja absolut, det är ju mysigt att känna hur de rär sig och tro det eller ej så kommer du att sakna det sen
    jo visst kan det vara mysigt, förutom när det flyger ut ett knä lite här å där å när hon ligger å viftar me händerna neråt så det gänns som hon ska gräva sig ut i benen, har även en tendens till att kasta sig från sida till sida...

så dom SMÅ rörelserna kommer ja sakna men dom är sällsynta..
  • Fru T
    JePaLuLi skrev 2009-04-24 09:05:28 följande:
    Det är en vilde du har där inne
    Skojar du, kan sitta hela dagarna å skratta åt magen

Du skulle sätt igår när vi satt ute vid Storatorget å fika å magen hoppa runt som vanligt, folk som såg det fick stoora ögon {#lang_emotions_tongue_out}

Får se om hon sparkar på bm som vanligt, ja ska dit 11..
  • Fru T

Mamma säger att ja va precis likadan i magen som denna bebis Ja va en välldigt arg bebis mina första tre månader då ja hade skena å inte kunde sparka men sen har ja vart hur lugn å rofylld som hällst!

ja tills tonåren kom då

• Fru T
    dinana skrev 2009-04-24 09:10:31 följande:
    Här har man en liten lugn bebis tack och lov. Visst jag skulle också vilja känna lite mer rörelser, men om det är som de säger att bebisen blir som den var i magen så är jag faktiskt rätt glad över att h*n är lugn i magen. Molly är ju ett liten drömbarn i mångas ögon, så kanske om det nu stämmer, så får vi ett till nu. 
    der ända ja hört är att dom kan behålla samma dygnsrytm i början...
  • Fru T
    thelifesaviour skrev 2009-04-24 10:17:01 följande:
    RUL gick hur fint som helst! Bebis låg där inne och donderade med armarna och "pratade" hela tiden. Väldigt lik sin morfar politikern. ;D Moderkakan i framvägg, precis som jag trodde, därför jag inte har känt så mycket.Vi försökte se vad det var för sort, som barnmorskan uttryckte det, men bebis låg med benen i kors och ville absolut inte visa upp sina privata delar. :)Vi fick behålla samma BF, alltså den 14 september. Skönt det! :)
    Så fin ja fick åsså en känsla av pöjk så fort ja såg bilden
Svar på tråden VI från Linköping Del 3!!!!