• Fru T

VI från Linköping Del 3!!!!

Firstandhappy skrev 2009-04-27 08:47:15 följande:
    köpte varmfodrat regnställ till william igår, jättefint för 169 kr.. ja det var väl mest folket som va störade, sist va vi där dagen före julafton o  då var det jättelugnt.. suck, alltid lika skoj..Jaha va ska folket hitta på idag då?? jättefint väder.. eller kanske inte.. jag ska dricka kaffe nu iallafall..
    Som tur är va det inga stora grejer så det är lätt fixat

Ja sitter å väntar på att min vän ska höra av sig, sen ska vi på stan å kolla brudklänning till henne {#lang_emotions_laughing}
    Bf 30e Maj Ååå vad ja längtar
  • Fru T
    JePaLuLi skrev 2009-04-27 10:10:00 följande:
    Så var det för oss också. Var helt säker på att de skulle klanka ner på bromsarna, men icke. Däremot tog de för att spolarvätskan var slut, trots att jag sa det innan, att jag inte hunnit fylla på bara... De är lustiga ibland
    mmm här blinkade tydligen inte den liiilla blinkerslampan på ena sidan på sidan av bilen (den precis framför förardörren) så där fick ja en 2a {#lang_emotions_surprised} å så va visst en liten del av bromsrören dax att byta pga rost..

Vi trodde vi skulle få avslag på både bromsok å bromsskivor bak för dom ska vi byta men inte hunnit.. men han sa bara att ja det är ju lite rost på skivorna men det är ingen fara...
  • Fru T

nehe om man skulle ta å ta på sig lite vettigare kläder än håriga mjukiskläder å klura ut vilka skor ja får på mig innan ja behöver gå...

Mina fötter å vrister har svullnat så fint så mina sommartygskor som nästan glappar annars sitter nu supertight

VÄGRAR GÅ PÅ STAN I FOPPA!!

• Fru T
    Apipoulai skrev 2009-04-27 13:16:10 följande:
    Glasses Bossbar, någon?Tisdag eller onsdag!
    Ja kan onsdag..
  • Fru T
    Apipoulai skrev 2009-04-27 13:34:36 följande:
    Haha, exakt. Men lite Valborgsfirande står väl ändå på agendan, eller?
    Heheh mitt valborgsfirande består av att tvätta mamma tyckte ja kunde komma till sörping å fira med henne men det tyckte inte ja å mannen jobbar..
  • Fru T
    Apipoulai skrev 2009-04-27 13:45:54 följande:
    Men där finns ju Smultronstället. :d Mycket bättre än bosses ju.
    joo ja vet men det är massor me folk över just valborg me.. Smultronstället kommr det bli många fler tillfällen till, desutom har dom ju vanlig Sia glass där det är godare nere på konfekthörnan på rådhustorget i sörping, dom gör sin egen glass
  • Fru T

bosses vattenmelonsorbet är MUMMA

• Fru T
    Firstandhappy skrev 2009-04-27 15:33:03 följande:
    Återigen..Lördag 2'a maj?? va det några som skulle komma?
    det ser ju ut som det bara blir vi å då kan vi ju lika gärna försöka få till ett annat datum

däremot så får det ju inte ligga föör långt bort för min del
  • Fru T
    Familjetrollet skrev 2009-04-27 16:40:20 följande:
    Leos och Vincents mamma skrev 2009-04-27 16:31:18 följande: man skulle kunna ha det i trädgårdföreningen,eller så kan man ev.ha det på vår koloni om det går bra
    skönast är ju att vara hos nån med tomt så man har tillgång til toalett me
  • Fru T
    Firstandhappy skrev 2009-04-27 17:02:06 följande:
    även skötbord, kyl till mat och annat är ju trevligt...
    jupp
    Firstandhappy skrev 2009-04-27 17:04:20 följande:
    nä eller så gör vi som vanligt, delar upp det, sätter ett datum o sen får fan folk foga sig efter det.. man kan bara göra så gott man kan..
    jupp

om ja ska ha gubben me så är det jämna veckor som gäller... å då är det antingen den här helgen eller om två veckor (om ja vågar boka upp mig) för nästkommande jämna är ja beräknad...

utan gubbarna ses vi ju ändå
Svar på tråden VI från Linköping Del 3!!!!