• Fru T

VI från Linköping Del 3!!!!

JePaLuLi skrev 2009-04-23 18:25:35 följande:
    Jag bad dem att dra lite extra skatt, alltid en rolig överraskning varje år
    Ja fick en smärre chock när ja såg att Fk bara skulle dra 26% på fp så ja ringde å ändra så dom drar 32% direkt... fattar inte hur dom tänker igentligen {#lang_emotions_surprised}
    Bf 30e Maj Ååå vad ja längtar
  • Fru T

Varför känns det som Fredag idag för??? känns helfel me tänke på att ja ska till bm i morron..

• Fru T
    Leos och Vincents mamma skrev 2009-04-23 18:56:52 följande:
    Fast jag har aldrig nånsin fått restskatt när jag har varit mammaledig..
    skönt men ja har kompisar som fått å dom får gärna dra lite extra från mig så får ja tillbaka lite sen, är alltid lika trevligt när deklerationen kommer
  • Fru T

nu har ja organiserat lite i klädkammaren, hängt in dom tjocka tråkiga vinterkläderna längst in å flyttat fram dom fina sommarkläderna, tillome vart duktig å sorterat efter klädtyp Nu går ja vidare mot byrån där allt ligger huller om buller i två lådor...

• Fru T
    thelifesaviour skrev 2009-04-23 19:16:28 följande:
    Idag kom sambon hem med en hel vattenmelon åt mig, igår hade han bara köpt en liten bit, så nu sitter jag och mumsar. Den är så god och söt, smakar sommar! :)
    mumma ja svullar vindruvor ja..
  • Fru T

sket i byrån, va inte så illa som ja fått för mig

nu blir det slappa framför tevin för hela slanten!

• Fru T

Har ni haft kudde till era små?

Ja funderar på om ja ska köpa eller ej... min vän som ja frågar det mästa som ja funderar över gav inte sina grabbar kudde fören dom va halvåret så frågar ja henne så kan ja lika gärna vänta me å köpa...

• Fru T
    Leos och Vincents mamma skrev 2009-04-23 19:41:17 följande:
    Ja, det kan man ju göra Jag får alltid tillbaka ganska hyffsat Har aldrig betalat tillbaka vare sig under mammaledighet eller arbete.
    ja fick betala över 4t ett år men då hade ja sålt lite fonder å så året innan å det va ju ingen höjdare direkt..
  • Fru T

Vagnen kommer ja inte ha nån, väntar nog me en te sängen me...

• Fru T

e det nån som vet om jysk har nå spjälskydd som är vettig till ett vettigt pris? Ja vill ha ett helvitt å IKEAs är alldeless för tunt för min smak å dom på BP kostar ju en del, men det blir ju ett sånt om inte Jysk har...

Ewa du kanske kan hjälpa mig å komma ihåg att ja ska till jysk å kolla det i morron..

Svar på tråden VI från Linköping Del 3!!!!