• Fru T

VI från Linköping Del 3!!!!

Stolt Enbarnsmamma skrev 2009-04-20 14:16:56 följande:
    Tack för alla gratulationer! Jag är så enormt lättad så ni anar inte! Det enda jag har framför mig är bröstoperationen, men den blir inte av riktigt än. Imorgon ska jag till onkologen och prata lite med läkaren om en del frågor jag har. Jag tycker verkligen inte om det huset, påminner om för mycket hemskt. Och lukten ska vi bara inte prata om! Cellgiftslukten!Nä usch...nu ska jag cykla till valla med stumpan och klappa på djuren!Någon som vill ses imorgon förmiddag?
    Gud va uderbart för dig, hoppas all skit håller sig borta för gott..

ja den byggnade är inget rolig för någon, ja har "bara" städat där å tyckte det va hemskt
    Bf 30e Maj Ååå vad ja längtar
  • Fru T
    Firstandhappy skrev 2009-04-20 14:29:10 följande:
    grattis på 2 årsdagen i förskott...bidde gröt o kaviarmacka till lunch..
    Tack inte för att vi kommer fira den men ja kanske ska ta å laga mat till min man för en gångsskull, är ju trots allt den ända kvällen han är ledig den här veckan kom ja på nu
    Vi har ju bröllopsdagen att fira så då känns det inte lika viktigt att fira årsdagen

Här blidde det två skålar me frosties å mjölk extre perfekt å ställa på magen när man käkar
  • Fru T
    Firstandhappy skrev 2009-04-20 14:32:52 följande:
    ja idag va han på bra humör... lovar att det tog inte mer än 20 sek så sov han efter att han fått mat... ska bara ta hand om hans dyngsura kläder som ligger ibadkaret nu..
  • Fru T
    Firstandhappy skrev 2009-04-20 14:36:12 följande:
    oh oh oh ska hämta mannen sen efter jobbet o åka o titta på färg till willes rum... bjud han på frosties... vettja..
    hahaha ja man ska ju göra vad man är bra på
  • Fru T
    Firstandhappy skrev 2009-04-20 14:35:12 följande:
    katten springer fortfarande runt o luktar på allt som hunden rört...
    ja hon fick sig väll en chock stackarn, är blev hanni välkomnad hem av Sture med massa kel
  • Fru T
    Firstandhappy skrev 2009-04-20 14:44:03 följande:
    bra färg på pojkrum??? ja förutom blått då?? funderar även på fondvägg..
    Grönt finns i många fina nyanser tycker ja!
  • Fru T
    JePaLuLi skrev 2009-04-20 15:48:25 följande:
    Exakt så känner jag med. Vi har nästan samma, firar 3 år den 12 maj och har två fantastiska barn. Gifter oss om en dryg månad...HJÄLP! Vart tog tiden vägen?
    ibland känns det bar RÄTT från början
  • Fru T

Haha ja slår er ja flyttade in till Tedde INNAN vi blev tillsammans

Ne det va så att när ja lärde känna Tedde så v ja tillsammans med en annan å det va väll inte spec bra å när det tog slut där så erbjöd Tedde mig att flytta in för ja hade ingen som hällst stans att ta vägen så ja lastade in packning å två katter i bilen å flytta till K-holm, sen Tog det kanske två veckor av låååånga kvällar me timtals av prat å vin uppkrypna i soffan, ja sa att ja inte ville ge mig in i nånting å bla bla bla  men det kändess ju bara såå rätt så ja det ena ledde till det andra som ni säkert fattar å sen har vi inte vart ifrån varandra mycke, förutom när nån av oss vart iväg på jobb...

Å han är ju underbarast i världen för MIG för det är ju min han är, BARA MIN men vissa dagar så är han billig vill ja lova

• Fru T
    Firstandhappy skrev 2009-04-20 17:57:56 följande:
    samma här... fast ibland är även han billig...blir beige o brunt på rummet med nalle-bård, hittade verkligen ingen fin grön färg.
    Det låter som det blir finfint

här ska v-rumet målas om... en mysig ljus nyans av rosa på väggen in mot sovrummet å dom andra två långa väggarna blir ljust grå får se när det blir gjort bara...
  • Fru T
    Leos och Vincents mamma skrev 2009-04-20 19:24:23 följande:
    Det vet jag inte, jag skrev att vi alla känner väl att vi är lyckliga, eller hur??Annars skulle iaf inte jag stanna kvar i ett förhållande där jag inte är lycklig.Jag tycker det är självklart att man blir förälskad direkt, iaf blev vi det!
    Nje där håller ja inte med, det är INTE självklart första gången Ja träffa Tedde så undra ja va fan han va för typ/tönt

Vi har gemensama vänner så han viste vem ja va å kom fram å sa hej Linda å ja va full å gla å inte ett dugg intresserad Kärlek kan växa fram!
Svar på tråden VI från Linköping Del 3!!!!