• Svar på tråden VI från Linköping Del 3!!!!
  • Maria84
    SmileyMalin skrev 2009-03-04 22:12:06 följande:
    hur går det för dig med blödningarna? ska du få ett UL snart? Måste vara jättetufft att gå med ovissheten!
     Inga mer blödningar sen i söndags. Inget UL på länge, rätta UL blir ju inte förrän i april eller nåt sånt. Har inte ringt bm ännu, tar emot lite.
    Mamma till Liam 030605 & Lucas 080127 & Liten BF 091008
  • SmileyMalin
    Maria84 skrev 2009-03-04 22:51:29 följande:
     Inga mer blödningar sen i söndags. Inget UL på länge, rätta UL blir ju inte förrän i april eller nåt sånt. Har inte ringt bm ännu, tar emot lite.
    skönt att det är lugnt med blödningarna. Men tror du inte att du får ett tidigare UL pga blödningarna om du vill?
  • Skorpan08
    Maria84 skrev 2009-03-04 21:52:44 följande:
     Vad snällt! De har inte en till som står och skräpar Nu måste jag in och kika på vad det är för vagn Vi är redan 99% säkra på vad det blir för vagn här om allt går som det ska.
    Ja, visst är det snällt! Tyvärr tror jag inte dom har fler vagnar som står och skräpar. hihi
    Jessica901001, Pernilla 940419, Ida 950223, Elin 080324,Liten BF 28 september
  • JePaLuLi
    Leos och Vincents mamma skrev 2009-03-04 20:21:05 följande:
    Jag vill ha på bröstet på vänster sida, hjärtsidan Men antar att det gör vääldigt ont där eftersom jag inte har så mycket fett där Så blir nog på på överarmen på vänster sida, men det beror på om jag vågar, är såå fruktansvärt nålrädd o hatar smärta.
    Det är jag med, fast jag är ju både tatuerad och piercad och då tycker jag det är annorlunda. Knepig man är
    Är också inne på överarmen, det är snyggt!
    Mizzz skrev 2009-03-04 22:13:31 följande:
    Va trevligt! Jag ska oxå köpa min klänning snart.. Här är dock allt annat fixat, mat bokat och lika så lokal, hehe vi boka faktisk lokal i april förra året Gud vad jag längtar! Präst har vi kvar att boka, men måste hitta nån bra..
    Det är klart för oss också. Jag blev lite stressad för hon i klänningsbutiken sa att jag var såå sent ute, men så gick det ju så bra iaf, jag hittade ju rätt direkt
    Vi har lokal, prälle, mat och sånt klart. Har däremot massa andra inköp kvar...
    ♥ (¯`°?.¸ ♥ Lucas 071125♥¸.?°´¯) ♥♥ (¯`°?.¸ ♥ Linus 081206♥¸.?°´¯) ♥
  • Maria84
    SmileyMalin skrev 2009-03-05 06:57:26 följande:
    skönt att det är lugnt med blödningarna. Men tror du inte att du får ett tidigare UL pga blödningarna om du vill?
    Enligt läkaren skulle jag ju ha ett senare UL istället för att det skulle bli bra på UL:et, dvs att det inte skulle bli för tidigt. 
    Skorpan08 skrev 2009-03-05 07:33:08 följande:
    Ja, visst är det snällt! Tyvärr tror jag inte dom har fler vagnar som står och skräpar. hihi
    Attans också
    JePaLuLi skrev 2009-03-05 08:25:28 följande:
    Det är jag med, fast jag är ju både tatuerad och piercad och då tycker jag det är annorlunda. Knepig man är Är också inne på överarmen, det är snyggt! Det är klart för oss också. Jag blev lite stressad för hon i klänningsbutiken sa att jag var såå sent ute, men så gick det ju så bra iaf, jag hittade ju rätt direkt Vi har lokal, prälle, mat och sånt klart. Har däremot massa andra inköp kvar...
    Vad skönt att ha det mesta klart så ialla fall. Även om det är inköpen som tar mest tid.
    Hm vi har ju pratat om att gifta oss i samband med nåt dop men det här dopet kommer ju att äga rum i januari nån gång och jag hade ju egentligen velat gifta mig på sommaren. Men ett vanligt bröllop kommer vi inte ha råd med på länge!
  • Familjetrollet

jag skulle aldrig våga tatuera mig.har sådan nålskräck.

fast piercad har jag vart.hade hål i näsan när sonen var liten.huga vad onte det gjorde,kompisen och jag gjorde det hemma*skratt*

sen hade man en son som alltid drog i ringen så till slut tog jag bort piercingen ur näsan

vad ska ni hitta på idag?här ska det tvättas och städas och sonens rum ska fixas oxå så man kan börja ställa in flyttkartongerna framöver

• Skorpan08

Jenny: Vad skönt att ni redan har så mycket färdigt. Då har ni ju gott om tid.

• Leos och Vincents mamma

Skorpan: Vad fin vagnen var Men hur gör man  med liggdel till bebisen?

Stolt & lycklig mamma till Leo 050315 & Vincent 080325
  • Skorpan08

Här blir det som vanligt en lugn dag. Ska städa av toaletterna och tvätta lite. Igår dammsög ena dottern hela huset så det behövs inte. Jag är ju frikopplad från dammsugaren nu då jag börjar känna av fogarna redan. suck

• Maria84
    Skorpan08 skrev 2009-03-05 08:53:16 följande:
    Här blir det som vanligt en lugn dag. Ska städa av toaletterna och tvätta lite. Igår dammsög ena dottern hela huset så det behövs inte. Jag är ju frikopplad från dammsugaren nu då jag börjar känna av fogarna redan. suck
    Känner igen det där, känner av fogarna redan också.

Blir en lugn dag här med idag. Har sån växtvärk idag, hoppas jag att det är ialla fall. Så det gör mer ont när jag rör på mig så idag blir en stilla dag.
Svar på tråden VI från Linköping Del 3!!!!