• Svar på tråden VI från Linköping Del 3!!!!
  • Leos och Vincents mamma
    dinana skrev 2009-03-04 13:46:43 följande:
    Grattis Becca på 26-årsdagen..
    Tackar
    Stolt & lycklig mamma till Leo 050315 & Vincent 080325
  • Skorpan08
    Leos och Vincents mamma skrev 2009-03-04 12:57:25 följande:
    Tack Börjar få lite ångest, redan 26 år! Mina föräldrar tycker att det är såå kul att reta mig o säger att jag snart är 30
    Tänk den som ändå närmade sig 30, jag har ju 40 bakom nästa hörn!
    Jessica901001, Pernilla 940419, Ida 950223, Elin 080324,Liten BF 28 september
  • JePaLuLi
    Skorpan08 skrev 2009-03-04 14:02:55 följande:
    Tänk den som ändå närmade sig 30, jag har ju 40 bakom nästa hörn!
    Jag tycker inte heller att 26 är nåt att hänga upp sig på.
    Men Grattis
    ♥ (¯`°?.¸ ♥ Lucas 071125♥¸.?°´¯) ♥♥ (¯`°?.¸ ♥ Linus 081206♥¸.?°´¯) ♥
  • Fru T

Leos och Vincents mamma skrev 2009-03-04 12:57:25 följande:

Tack Börjar få lite ångest, redan 26 år! Mina föräldrar tycker att det är såå kul att reta mig o säger att jag snart är 30
    eh 26 är väll inge, en annan blir ju 30 _nästa_ år men ja har ingen noja för det, ja hade en 27 års kris däremot

Grattis
  • dinana

Själv fyller man inte 26 förräns i maj... är en bit kvar, men nu går ju tiden sååå fort så jag lär väl missa det hela. Min sambo fyller däremot 30 tre veckor efter mig.... får hoppas att bebisen håller sig i schack tills dess... vill ju inte ligga på sjukhus när det är dags för 30-årsfest.

Molly ?061216 (¯`°?.¸ ♥ BF 13 juni
    JePaLuLi skrev 2009-03-04 14:41:14 följande:
    Jag tycker inte heller att 26 är nåt att hänga upp sig på.Men Grattis
    Tack
    Nä, alla är ju olika. För mig är det lite jobbigt på riktigt
    Fru T skrev 2009-03-04 15:07:09 följande:
    eh 26 är väll inge, en annan blir ju 30 _nästa_ år men ja har ingen noja för det, ja hade en 27 års kris däremot Grattis
    Tack
  • Familjetrollet

grattis L och V mamma

då är det många i tråden som blir "tant" om några år.

gaaah för köpare.en ringde i morse och sen hörde han inte av sig igen som de skulle,nyss stod killens sambo utanför dörren.jag blev helt paff då jag väntade på linda*skratt*

killen skulle ringa innan men gjorde aldrig det igen.och sen dyker hans sambo upp helt utan förvaring.vi hade inte ens kommit överrens om nån tid och de hade inte ens tingat matstolen.

hoppas alla mår bra.här börjar man få snorig näsa

• Familjetrollet

Villken j'vla idiot!

fick ett mycket omoget sms av dem nu.säger man att man ringer sennare och inte gör det så är f*n inte mitt fel!

fick desa sms från dem

vi hade en överrenskomelse!!!förbannat dåligt av dig att sälja den vidare.jag sade ju att vi inte kunde komma förren senare.nu packade vi in hela familjen till ingen nytta.du kunde ju för fan ringt1jag sa att jag skulle ha den och det var okej.sen dra en vals om att jag skulle återkomma1skit på dig!

villet jävla pucko!

han ringde och sa att de var intresserade och att han skulle ringa igen,men det gjorde det inte ens.man kommer väll inte bara utan förvaring om man inte har bestämt tid och tingat saken.jag berättade inte ens adressen,den snokade de reda på själva!

blir så jävla trött på folk

• Familjetrollet
    Apipoulai skrev 2009-03-04 13:17:07 följande:
    Detta tror jag inte på. Formeln är ju bara ett medelvärde av föräldrarnas längd.Det kommer alltid att bli ett värde mittemellan de två längderna. (Dvs längre än den kortaste personen, men kortare än den längsta.)
    det där med längden stämmer inte så ofta.både min make och hans syrra är långa men ingen av deras föräldrar var långa.fast jag är jämnlång med mina föräldrar och min syrra är jättekort.

dock kommer våra töser bli långa då de ligger över normala längden redan.jag brukar skämta om att jag är dvärgen i familjen*skratt*
Svar på tråden VI från Linköping Del 3!!!!