VI från Linköping Del 3!!!!
Då försöker vi på nytt då.
Här är tilläggstråden där vi skriver in våra "medlemmar"..
www.familjeliv.se/Forum-11-239/m41865988.html
Då försöker vi på nytt då.
Här är tilläggstråden där vi skriver in våra "medlemmar"..
www.familjeliv.se/Forum-11-239/m41865988.html
Leos och Vincents mamma skrev 2009-03-04 12:57:25 följande:
Själv fyller man inte 26 förräns i maj... är en bit kvar, men nu går ju tiden sååå fort så jag lär väl missa det hela. Min sambo fyller däremot 30 tre veckor efter mig.... får hoppas att bebisen håller sig i schack tills dess... vill ju inte ligga på sjukhus när det är dags för 30-årsfest.
grattis L och V mamma
då är det många i tråden som blir "tant" om några år.
gaaah för köpare.en ringde i morse och sen hörde han inte av sig igen som de skulle,nyss stod killens sambo utanför dörren.jag blev helt paff då jag väntade på linda*skratt*
killen skulle ringa innan men gjorde aldrig det igen.och sen dyker hans sambo upp helt utan förvaring.vi hade inte ens kommit överrens om nån tid och de hade inte ens tingat matstolen.
hoppas alla mår bra.här börjar man få snorig näsa
Villken j'vla idiot!
fick ett mycket omoget sms av dem nu.säger man att man ringer sennare och inte gör det så är f*n inte mitt fel!
fick desa sms från dem
vi hade en överrenskomelse!!!förbannat dåligt av dig att sälja den vidare.jag sade ju att vi inte kunde komma förren senare.nu packade vi in hela familjen till ingen nytta.du kunde ju för fan ringt1jag sa att jag skulle ha den och det var okej.sen dra en vals om att jag skulle återkomma1skit på dig!
villet jävla pucko!
han ringde och sa att de var intresserade och att han skulle ringa igen,men det gjorde det inte ens.man kommer väll inte bara utan förvaring om man inte har bestämt tid och tingat saken.jag berättade inte ens adressen,den snokade de reda på själva!
blir så jävla trött på folk