• Svar på tråden VI från Linköping Del 3!!!!
  • Fru T
    Svar på #546
    Ja katten hat tror att allt som kommer in nytt är hans

ja lite låst blir man ju av djur men ja ser det inte som nåt problem... kattvakter har vi gott om runt om oss som tur är (som åker hit å kollar till dom) å när vi åker te mormors sommarställe på västkusten så tar vi med dom då hom har ett litet uthus som dom kan va i

vi hade ju hund förut (en Amstaff) men då han inte riktigt lämpade sig för att va med i stallet då han va så jädra rädd för hästarna å ja jobbade i stall å tiden liksom inte riktigt räckte till eftersom ja va iväg på tävlingar så mycket så fick han flytta iställe, en kompis mamma har honom nu å han är sååå bortskämd

Men vi kommer skaffa hund om ett par år igen, mannen är utbildad hundförare så han vill ha tjänstehund igen. det bir ingen schäfer dock utan en Malinois (belgisk vallhund) som blir mer å mer poppulär bland poliser och väktare, den är oftast lite mindre å ännu tuffare än schäfern. www.wezenhofs.com/index.htm
  • Leos och Vincents mamma

Jag o Leo vill ha en kanin, ska bara övertala sambon oxå Men som sagt, man blir lite låst av djur, kan ju inte åka bort nånstans utan att nån ser efter djuret o såna saker.

Stolt & lycklig mamma till Leo 050315 & Vincent 080325
  • Familjetrollet
    Leos och Vincents mamma skrev 2009-03-04 16:47:42 följande:
    Jag o Leo vill ha en kanin, ska bara övertala sambon oxå Men som sagt, man blir lite låst av djur, kan ju inte åka bort nånstans utan att nån ser efter djuret o såna saker.
    vi har en kansig kanin som inte hajar att en kanin äter kaninmat*skratt*
    Fru T skrev 2009-03-04 16:44:28 följande:
    Ja katten hat tror att allt som kommer in nytt är hans ja lite låst blir man ju av djur men ja ser det inte som nåt problem... kattvakter har vi gott om runt om oss som tur är (som åker hit å kollar till dom) å när vi åker te mormors sommarställe på västkusten så tar vi med dom då hom har ett litet uthus som dom kan va i vi hade ju hund förut (en Amstaff) men då han inte riktigt lämpade sig för att va med i stallet då han va så jädra rädd för hästarna å ja jobbade i stall å tiden liksom inte riktigt räckte till eftersom ja va iväg på tävlingar så mycket så fick han flytta iställe, en kompis mamma har honom nu å han är sååå bortskämd Men vi kommer skaffa hund om ett par år igen, mannen är utbildad hundförare så han vill ha tjänstehund igen. det bir ingen schäfer dock utan en Malinois (belgisk vallhund) som blir mer å mer poppulär bland poliser och väktare, den är oftast lite mindre å ännu tuffare än schäfern. www.wezenhofs.com/index.htm
    åhh amstaffar är så söta och härliga.jättegosiga vovvar är de.

Åh, är såå glad Min sambo kom hem nu med jättefina rosor o ett halsband med barnens namn ingraverat.

• Apipoulai
    Familjetrollet skrev 2009-03-04 16:16:47 följande:
    det där med längden stämmer inte så ofta.både min make och hans syrra är långa men ingen av deras föräldrar var långa.fast jag är jämnlång med mina föräldrar och min syrra är jättekort.dock kommer våra töser bli långa då de ligger över normala längden redan.jag brukar skämta om att jag är dvärgen i familjen*skratt*
    Precis.
    Inte följer de en kurva som är uträknad utifrån mammas och pappas medellängd inte. :)
    ? Do what you like. Like what you do. ?
  • Apipoulai
    Apipoulai skrev 2009-03-04 17:24:40 följande:
    Precis.Inte följer de en kurva som är uträknad utifrån mammas och pappas medellängd inte. :)
    Jag är t ex längre än både min mamma och pappa.
    ? Do what you like. Like what you do. ?
  • Marayah
    Leos och Vincents mamma skrev 2009-03-04 17:15:28 följande:
    Åh, är såå glad Min sambo kom hem nu med jättefina rosor o ett halsband med barnens namn ingraverat.
    Åhhh, så gulligt...
    Marko 031103, Filip 080621
  • JePaLuLi
    Leos och Vincents mamma skrev 2009-03-04 17:15:28 följande:
    Sånt halsband fick jag När Lucas föddes. Håller på att jaga ett likadant med Linus på Det är en sån mysig present!
    Patrik har dock hela familjen runt halsen, båda barnens namn och mitt

Nu har jag lagt handpenningen på klänningen så nu känns det betydligt verkligare. Var och tittade på gården som vi ev. ska hyra också, det var kanonfint!
    ♥ (¯`°?.¸ ♥ Lucas 071125♥¸.?°´¯) ♥♥ (¯`°?.¸ ♥ Linus 081206♥¸.?°´¯) ♥
  • Familjetrollet
    JePaLuLi skrev 2009-03-04 19:06:41 följande:
    Sånt halsband fick jag När Lucas föddes. Håller på att jaga ett likadant med Linus på Det är en sån mysig present!Patrik har dock hela familjen runt halsen, båda barnens namn och mitt Nu har jag lagt handpenningen på klänningen så nu känns det betydligt verkligare. Var och tittade på gården som vi ev. ska hyra också, det var kanonfint!
    spännande.då får vi hålla tummarna att det blir strålande sol på ert bröllop
    JePaLuLi skrev 2009-03-04 19:06:41 följande:
    Sånt halsband fick jag När Lucas föddes. Håller på att jaga ett likadant med Linus på Det är en sån mysig present!Patrik har dock hela familjen runt halsen, båda barnens namn och mitt Nu har jag lagt handpenningen på klänningen så nu känns det betydligt verkligare. Var och tittade på gården som vi ev. ska hyra också, det var kanonfint!
    Det finns ju så många olika varianter, det halsbandet jag fick är ett runt halsband med barnens namn, finns ju brickor oxå. Han hade köpt det på nätet, men vet att det finns ganska billiga på Guldmagasinet på stan.
    Nu ska jag bara våga göra tatuering oxå med barnens namn

Vad härligt med klänningen
Svar på tråden VI från Linköping Del 3!!!!