• Svar på tråden VI från Linköping Del 3!!!!
  • LittleMee

Hej på er!

Nu har jag äntligen tagit mig för att ändra adressen och bokat tid hos spec mvc här i Linköping så nu kan man väl säga att man officiellt är Linköpingbo igen .

Vi var på tillväxt igår. Var helt övertygad om att det skulle ligga en liten tjockis i magen men han låg som han skulle (-5,7%) med runda kinder och pussläppar.

All prat om bröllop får mig nästan att svara ja på hans förslag.....

Har 2 st tatueringar som jag ångrar lite grann. Men den ena sitter i svanken så jag ser inte den så ofta.

Idag ska jag göra det jag är bäst på, ligga på soffan och slappa .

• Skorpan08
    Maria84 skrev 2009-03-05 08:54:55 följande:
    Känner igen det där, känner av fogarna redan också. Blir en lugn dag här med idag. Har sån växtvärk idag, hoppas jag att det är ialla fall. Så det gör mer ont när jag rör på mig så idag blir en stilla dag.
    Hade du besvär av foglossning med grabbarna? Jag hade inga besvär med nr 1 och 2, med nr 3 hade jag lite besvärligt när jag skulle sova. Ofta fick jag sitta och sova i fotöljen. Med Elin hade jag fruktansvärd foglossning, sista 3 månaderna satt jag i rullstol. Så nu får vi se vad som händer denna gång.
    Jessica901001, Pernilla 940419, Ida 950223, Elin 080324,Liten BF 28 september
  • JePaLuLi
    Skorpan08 skrev 2009-03-05 08:50:25 följande:
    Jenny: Vad skönt att ni redan har så mycket färdigt. Då har ni ju gott om tid.
    Ja, fast att boka sånt är ju inte så svårt... Jag tycker tiden går för fort med tanke på alla pengar som ska ut, men jag tycker det går för sakta eftersom jag vill gifta mig NUUU

Hur är det med er?

Hur är det förresten tänkt på Elins kalas, får hela familjen följa med eller är det bara jag och Lucas?
    ♥ (¯`°?.¸ ♥ Lucas 071125♥¸.?°´¯) ♥♥ (¯`°?.¸ ♥ Linus 081206♥¸.?°´¯) ♥
  • Skorpan08
    Leos och Vincents mamma skrev 2009-03-05 08:51:46 följande:
    Skorpan: Vad fin vagnen var Men hur gör man  med liggdel till bebisen?
    Det vet vi inte riktigt ännu, men det går att lägga i en mjuklift. Och är vi båda ute så kan vi ta två vagnar.
  • Skorpan08
    JePaLuLi skrev 2009-03-05 09:06:52 följande:
    Ja, fast att boka sånt är ju inte så svårt... Jag tycker tiden går för fort med tanke på alla pengar som ska ut, men jag tycker det går för sakta eftersom jag vill gifta mig NUUU Hur är det med er?Hur är det förresten tänkt på Elins kalas, får hela familjen följa med eller är det bara jag och Lucas?
    Självklart får hela familjen följa med!
    Vi måste ses snart så du kan få hjärtat och kolla min cd med bröllopsgrejor. Om det var nåt du ville kopiera.
  • JePaLuLi
    Skorpan08 skrev 2009-03-05 09:12:17 följande:
    Självklart får hela familjen följa med! Vi måste ses snart så du kan få hjärtat och kolla min cd med bröllopsgrejor. Om det var nåt du ville kopiera.
    Vad bra
    Räkna med oss!

Ja det måste vi absolut!
  • JePaLuLi
    Skorpan08 skrev 2009-03-05 09:09:58 följande:
    Det vet vi inte riktigt ännu, men det går att lägga i en mjuklift. Och är vi båda ute så kan vi ta två vagnar.
    Vi har en helt ny mjuklift som bara tar plats i garderoben om ni vill låna?
    Annars går det väl att köpa liggdel även till carenas vagnar, så man kan ha bebisen mot sig.
  • Skorpan08
    JePaLuLi skrev 2009-03-05 09:39:27 följande:
    Vi har en helt ny mjuklift som bara tar plats i garderoben om ni vill låna?Annars går det väl att köpa liggdel även till carenas vagnar, så man kan ha bebisen mot sig.
    Vi har en mjuklift och skulle även få  med en. Men tack ändå! Gulliga du!
  • Maria84
    Skorpan08 skrev 2009-03-05 08:57:41 följande:
    Hade du besvär av foglossning med grabbarna? Jag hade inga besvär med nr 1 och 2, med nr 3 hade jag lite besvärligt när jag skulle sova. Ofta fick jag sitta och sova i fotöljen. Med Elin hade jag fruktansvärd foglossning, sista 3 månaderna satt jag i rullstol. Så nu får vi se vad som händer denna gång.
    Japp, hade det med båda, fast det var värst med Lucas. Började tidigt med honom, så jag är helt inställd på att det blir likadant denna gång eller värre!
    Mamma till Liam 030605 & Lucas 080127 & Liten BF 091008
  • Fru T

Ursch va jobbit me foglossning ja har än så länge inte ont så länge ja håller mig lugn, typ inte gör nåt utöver det vanliga... men Ibland får ja ju mina ryck som förra veckan tex när ja måla om, då kändess det i korsryggen vill ja låva, som ja gått av på mitten typ...
    Fy tusan för ja har inga muskler kvar i min rygg alls när ja är igång me träning å ridning så får ja MASSOR me ryggmuskler men så fort ja inte gör nånting så ramlar dom bara av mig

Åh vad jag längtar
Svar på tråden VI från Linköping Del 3!!!!