• Svar på tråden VI från Linköping Del 3!!!!
  • dinana

Ny magbild här... men insåg att det bidde i svartvitt.. men men... får ni leva med

Molly ?061216 (¯`°?.¸ ♥ BF 13 juni
  • Stolt Enbarnsmamma

Hoppas allt är bra med er! Här har vi fullt upp, eller inte just nu för N ligger och sover men vi kom hem för en stund sen från babysång, sen när hon vaknar ska vi till ÖF, hem och äta och sen iväg och titta på en förskola i gottfridsberg! Ni får hålla tummarna att den är bra! Vad har ni för planer för dagen?

• Leos och Vincents mamma

Jag o Vincent är precis hemkomna från babycafe, nu ska jag bara slappa ett tag medans Vincent sover, om 1½ timme ska vi hämta Leo på dagis. Leo fick föresten sin allra första inbjudan till riktigt barnkalas idag, det är en pojke på dagis som fyller år.
    Det är bara det att kalaset är samma dag som Leo själv fyller år så han kan nog inte gå på det, det var synd.

I kväll ska jag på vattengympa, ska bli sååå skönt

Stolt & lycklig mamma till Leo 050315 & Vincent 080325
  • Familjetrollet

Stolt Enbarnsmamma skrev 2009-03-05 12:30:00 följande:

Hoppas allt är bra med er! Här har vi fullt upp, eller inte just nu för N ligger och sover men vi kom hem för en stund sen från babysång, sen när hon vaknar ska vi till ÖF, hem och äta och sen iväg och titta på en förskola i gottfridsberg! Ni får hålla tummarna att den är bra! Vad har ni för planer för dagen?
    här är det full fart som vanligt,hinner knappt hälften av allt som ska göras.jag ska hålla tummarna att dagiset är bra.är det dagiset vid den gamla badbassängen ni ska kolla på?
  • Leos och Vincents mamma

Suck, håller på o ringer skatteverket för att få personbevis för mina studier till hösten, men det är ju sååå lång kööö!!

Imorgon kommer mamma hit o tar Vincent en stund så jag kan gå in på kunskapstorget o fylla i ansökan till studierna i höst.

Stolt & lycklig mamma till Leo 050315 & Vincent 080325
  • Firstandhappy

ojsan, lugn dag här...
    Vart hos sjukgymnasten idag o läget är oförändrat, nu vill jag stoppa mr i säng o vila en stund, hoppas han vill samma sak..

• Fru T
    Leos och Vincents mamma skrev 2009-03-05 15:30:07 följande:
    Suck, håller på o ringer skatteverket för att få personbevis för mina studier till hösten, men det är ju sååå lång kööö!!Imorgon kommer mamma hit o tar Vincent en stund så jag kan gå in på kunskapstorget o fylla i ansökan till studierna i höst.
    Jag har för mig att man kan beställa sånt på skatteverkets hemsida, har du kollat det?
    Åh vad jag längtar
  • Maria84

Här blir det inte mkt gjort idag. Har sån jädra växtvärk så jag försöker vara så still som möjligt med två huliganer Har massor att göra egentligen och blir helt nervig av att se allt, framför allt all disk. Får sätta sambon på det när han har gjort det andra han ska. Är glad att vi får hem vår nya diskmaskin imorron!   

Mamma till Liam 030605 & Lucas 080127 & Liten BF 091008
  • Marayah

Skorpan: Fin vagn!!! Va trist att foglossningen redan e igång. Ja vet inte om ja kan bestämma om vi kommer eller ej på kalas. E ju kruxigt de där när man inte har nån bil.

Marko 031103, Filip 080621
  • Familjetrollet
    Marayah skrev 2009-03-05 15:42:53 följande:
    Skorpan: Fin vagn!!! Va trist att foglossningen redan e igång. Ja vet inte om ja kan bestämma om vi kommer eller ej på kalas. E ju kruxigt de där när man inte har nån bil.
    här är vi oxå utan bil.an sitter verkligen fast utan bil.bäst för maken att han köper en bil inom en vecka
Svar på tråden VI från Linköping Del 3!!!!