VI från Linköping Del 3!!!!
Då försöker vi på nytt då.
Här är tilläggstråden där vi skriver in våra "medlemmar"..
www.familjeliv.se/Forum-11-239/m41865988.html
Då försöker vi på nytt då.
Här är tilläggstråden där vi skriver in våra "medlemmar"..
www.familjeliv.se/Forum-11-239/m41865988.html
Ny magbild här... men insåg att det bidde i svartvitt.. men men... får ni leva med
Hoppas allt är bra med er! Här har vi fullt upp, eller inte just nu för N ligger och sover
men vi kom hem för en stund sen från babysång, sen när hon vaknar ska vi till ÖF, hem och äta och sen iväg och titta på en förskola i gottfridsberg! Ni får hålla tummarna att den är bra! Vad har ni för planer för dagen?
Jag o Vincent är precis hemkomna från babycafe, nu ska jag bara slappa ett tag medans Vincent sover, om 1½ timme ska vi hämta Leo på dagis. Leo fick föresten sin allra första inbjudan till riktigt barnkalas idag, det är en pojke på dagis som fyller år.
Det är bara det att kalaset är samma dag som Leo själv fyller år så han kan nog inte gå på det, det var synd.
I kväll ska jag på vattengympa, ska bli sååå skönt ![]()
Stolt Enbarnsmamma skrev 2009-03-05 12:30:00 följande:
Suck, håller på o ringer skatteverket för att få personbevis för mina studier till hösten, men det är ju sååå lång kööö!!
Imorgon kommer mamma hit o tar Vincent en stund så jag kan gå in på kunskapstorget o fylla i ansökan till studierna i höst.
ojsan, lugn dag här...
Vart hos sjukgymnasten idag o läget är oförändrat, nu vill jag stoppa mr i säng o vila en stund, hoppas han vill samma sak..
Här blir det inte mkt gjort idag. Har sån jädra växtvärk så jag försöker vara så still som möjligt med två huliganer
Har massor att göra egentligen och blir helt nervig av att se allt, framför allt all disk. Får sätta sambon på det när han har gjort det andra han ska. Är glad att vi får hem vår nya diskmaskin imorron!
Skorpan: Fin vagn!!! Va trist att foglossningen redan e igång.
Ja vet inte om ja kan bestämma om vi kommer eller ej på kalas. E ju kruxigt de där när man inte har nån bil. ![]()