Inlägg från: JePaLuLi |Visa alla inlägg
  • JePaLuLi

VI från Linköping Del 3!!!!

Firstandhappy skrev 2009-05-01 22:39:14 följande:
    förstår inte vad du menar *hint hint*... hahahhahaha now you're talking baby...
    HAHAHAHAHAHAHA

Ses sen! Det ska bli jättetrevligt!
    Säg till om vi ska ta med nåt mer, vi svänger förbi Maxi på vägen.
    ♥ (¯`°?.¸ ♥ Lucas 071125♥¸.?°´¯) ♥♥ (¯`°?.¸ ♥ Linus 081206♥¸.?°´¯) ♥
  • JePaLuLi
    Firstandhappy skrev 2009-05-02 09:45:54 följande:
    glömde säga att vi har parkeringsautomat här... kostar hiskerliga 2 kr i timmen, brukar sen finnas gott om platser.. ring om det e nåt...
    Jaså? Men då kommer vi nog inte, det blir för dyrt
    Haha, nädå. Vi har likadant här. Och 2 kr i timmen kan vi överleva även denna månad
    Stolt Enbarnsmamma skrev 2009-05-02 09:51:48 följande:
    Ni får han en trevlig dag ute i solen Själv ska jag vara lite barnledig ska strax hem till en väninna i lambohov och hoppa lite på dansmattorna, sen kanske det blir lite singstar också  I eftermiddag får vi nycklarna till nya lägenheten! Äntligen! Så det blir att åka några vändor varje dag fram till nästa lördag, då går det stora lasset  
    Vad roligt det låter!
    Skoj med nycklarna, när får ni flytta in?
  • JePaLuLi
    Firstandhappy skrev 2009-05-02 09:58:52 följande:
    ohhhhh blir alldeles hispig, tror aldrig jag är så lycklig som när jag får åka o hämta nycklar till nya ställen... (jaja förutom sonen o sambo då) spännande värre... ha en nice nice dag..Tycker det är fruktansvärt enerverande att det inte finns besöksparkeringar som är gratis, tycker nästan det är pinsamt ibland att sägatill folk att betala för att komma o hälsa på.. Hade innan en skål med pengar i hallen som man fick ta för att betala parkering men det va aldrig nån som använde sig av det så jag köpte godis för dom pengarna istället.. hehehe
    Ja det tycker jag med. Särskilt när det kommer folk från andra städer som inte är vana att betala vid besöksparkeringen. I eskilstuna tex var det alltid gratis. Vi har också en skål i hallen med småmynt i som erbjuds, men det är samma här, aldrig nån som vill ha
    Stolt Enbarnsmamma skrev 2009-05-02 10:01:55 följande:
    Vi får nycklarna idag så det är bara att flytta in sakerna Mina föräldrar och en del av våra vänner kan hjälpa till nästa helg, därför flyttar vi det stora lasset då. Däremot kommer vi köra några vändor med bilen varje dag. Det finns hur mycket småsaker som helst (krukväxter, saker som ska in i köket, badrummet och garderober) Nu ska jag cykla iväg, men du får ha det så bra och ta hand om dig och familjen
    Vad roligt! Det är alltid så kul med nya ställen
    Ja tack detsamma. Ha en bra dag!
  • JePaLuLi
    Firstandhappy skrev 2009-05-02 10:34:58 följande:
    ja daniels mamma o pappa skriker av hyseri att det är sååå dyrt.. 15 kr/dygn medans kompisarna från sthlm skrattar o tycker det är pinsamt billigt..
    För 15 :- får man väl inte ens stå 1 minut i sthlm. Där är det ju onormalt dyrt!
    Tror vi betalade 400 spänn sist.
  • JePaLuLi
    Firstandhappy skrev 2009-05-02 10:42:53 följande:
    nähä, om jag skulle ta o hålla käften o gå o raka mina ben istället.. kommer se ut som om någon har slaktat chewbacka i badrummet sen.
    Japp, så ser det ut här nu
    Har värre hårväxt än Patrik tror jag. Det här med att man får mer hår när man väntar pojkar har verkligen stämt på mig, men jag trodde det skulle lugna ner sig lite när de var ute

Diverse verktyg som bestick och kniv att dela kycklingen med och sånt, finns det eller ska vi ta med?
  • JePaLuLi
    Fru T skrev 2009-05-02 17:57:15 följande:
    PaWaw ja hann först Tack för idag tjejer (å karlar) nu ska ja viiila mig i soffan då ja e helt trött av solen
    Vi kom nyss hem. Åkte till coop och handlade lite också.

Tusen tack för idag, det var väldigt väldigt trevligt och jag hoppas vi gör om det snart igen!
    thelifesaviour skrev 2009-05-02 18:01:08 följande:
    Tack allihopa, det var verkligen en jättetrevlig dag! :)Försöker nu kurera min solbränna. Heh. :)
    Verkligen hur trevligt som helst!
    Ja, smörj dig ordentligt, du kommer få massa färg snart ju
  • JePaLuLi

Nån som vet vart man kan köpa sand här i stan?
    Köpte en sandlåda till barnen och vill ha egen, ny sand så man slipper all äcklig kattskit.

• JePaLuLi
    Fru T skrev 2009-05-02 17:57:15 följande:
    PaWaw ja hann först Tack för idag tjejer (å karlar) nu ska ja viiila mig i soffan då ja e helt trött av solen
    Jag fattade inte hur man röstar, men min röst ligger på en pojke i alla fall
  • JePaLuLi
    Fru T skrev 2009-05-02 19:09:25 följande:
    hehe mannen slockna i soffan han men ja ligger å kollar på film å njuter av att va varm i kroppen
    Ska han jobba ikväll? Stackarn, förstår att han är helt slut
    Själv är jag jättefrusen istället. Tycker det är jättekallt helt plötsligt. Solfrossa kanske!?
    Fru T skrev 2009-05-02 19:11:19 följande:
    Ja juste Jenny ja testar gärna det där rosenbladste´t vi kom ju av oss lite där...
    Absolut! Då ska du få det! Vi får försöka ses snart så du kan börja dricka, från v. 34 kan man börja
    Jag hade bla jättelite avslag efter att jag druckit det så det skadar ju inte att prova
  • JePaLuLi
    Fru T skrev 2009-05-02 19:22:42 följande:
    Ja vet inte men ja tror att det bara funkar om man lägger upp det i en tråd (startar en omröstningstråd asså..)
     Det var så jag också tänkte att det var.
Svar på tråden VI från Linköping Del 3!!!!