Firstandhappy skrev 2009-05-02 09:58:52 följande:
ohhhhh blir alldeles hispig, tror aldrig jag är så lycklig som när jag får åka o hämta nycklar till nya ställen... (jaja förutom sonen o sambo då) spännande värre... ha en nice nice dag..Tycker det är fruktansvärt enerverande att det inte finns besöksparkeringar som är gratis, tycker nästan det är pinsamt ibland att sägatill folk att betala för att komma o hälsa på.. Hade innan en skål med pengar i hallen som man fick ta för att betala parkering men det va aldrig nån som använde sig av det så jag köpte godis för dom pengarna istället.. hehehe
Ja det tycker jag med. Särskilt när det kommer folk från andra städer som inte är vana att betala vid besöksparkeringen. I eskilstuna tex var det alltid gratis. Vi har också en skål i hallen med småmynt i som erbjuds, men det är samma här, aldrig nån som vill ha

Stolt Enbarnsmamma skrev 2009-05-02 10:01:55 följande:
Vi får nycklarna idag så det är bara att flytta in sakerna Mina föräldrar och en del av våra vänner kan hjälpa till nästa helg, därför flyttar vi det stora lasset då. Däremot kommer vi köra några vändor med bilen varje dag. Det finns hur mycket småsaker som helst (krukväxter, saker som ska in i köket, badrummet och garderober) Nu ska jag cykla iväg, men du får ha det så bra och ta hand om dig och familjen
Vad roligt! Det är alltid så kul med nya ställen
Ja tack detsamma. Ha en bra dag!