Inlägg från: JePaLuLi |Visa alla inlägg
  • JePaLuLi

VI från Linköping Del 3!!!!

Fru T skrev 2009-05-05 09:54:46 följande:
    jo det är nog bra blidde lite trött när ja fått i mig frukosten.ska vila lite å sen ta mig upp till Lekia uppe på stan för att kolla om dom har solskyddet till vagnen där, bli såå frustrerad när det är det ända som är kvar att köpa...skulle nog orka me en fika, annars kan ja komma å ge dig smakråd ang axelband el inte i em... har en känsla av att det kan komma dit snart iallafall.. i natt tog ja mig knapt runt i sängen å det kändess mer som magen satt mellan benen på mig än på magen   nu får det gärna va över snart för min del, känns som jag är klar med dn här delen nu... å då har ja ju ändå 3 veckor kvar till bf...
    Om du vill följa med som smakråd så får du gärna det
    Ska ju inte vara där förrän runt 17 så då hinner du vila lite.
    ♥ (¯`°?.¸ ♥ Lucas 071125♥¸.?°´¯) ♥♥ (¯`°?.¸ ♥ Linus 081206♥¸.?°´¯) ♥
  • JePaLuLi
    Skorpan08 skrev 2009-05-05 09:57:23 följande:
    Tänk den som ändå hade endast tre veckor kvar! Jag går in i v 20 idag så jag har några fler kvar.
    Halvtid nu ju
    Sen går det fort! Hur går det med fogarna?
  • JePaLuLi

Inte så svårt att lista ut vem som är idolen här hemma. Nyss sprang Lucas runt och sa "pappa, pappa, pappa, heja pappa..." det var första gången han fick ihop två ord Säkert en tillfällighet, men man blir ju stolt så man spricker ändå

• JePaLuLi
    Fru T skrev 2009-05-05 10:16:14 följande:
    det gör ja jättegärna så kan du ta me teet me å ja kan ta en lugn dag..
    Vad roligt
    Ska jag hämta upp dig nånstans eller kommer du dit? Det är på festyran i Tannerfors. Kan ju höras längre fram under dagen.
    Japp kag tar med teet, det ser ut som hasch så jag kanske åker dit för langning
  • JePaLuLi
    Fru T skrev 2009-05-05 13:21:23 följande:
    det sägs ju vara ett pojkår ja vet en hel drös me polkar som tittat ut (å en som ska) känner att odsen för att vi verkligen får en flicka ökar för varje gång vet en lite tös som kommit ut å det är mitt kusinbarn..
    Samma här, bara massa snoppar
    Fru T skrev 2009-05-05 13:22:36 följande:
    Kan det sluta ramla ner massa vatten ute så ja kan försöka ge mig på att pumpa den där cykeln...Jenny om det SPÖ regnar får du gärna plocka upp mig i em men ja bor ju på vägen
    Självklart. Lite problem med mitt lokalsinne bara men det löser vi
  • JePaLuLi
    Skorpan08 skrev 2009-05-05 14:05:29 följande:
    En evighet är bara förnamnet. Japp, nu är det "bara" lika lång tid kvar. Fogarna känns, vissa dagar mer än andra. Nu känner jag av dom lite mer men så har jag ju varit och gått på Ikea med. Lunchat med vänner. Men än så länge klarar jag mig utan kryckor dom flesta dagarna. Elin säger bara Mamma numera, hihi..pappa har halkat ner på favvoskalan.
    Ja varje dag som du slipper kryckor är ju en seger
    Hehe, de har ju sina perioder. Lucas är ett stort fan av sin pappa och lyser som en sol så fort han kommer hem. Det värmer i hjärtat!
    Maria84 skrev 2009-05-05 13:56:24 följande:
    Tack för era tummhållningar! Tyvärr har det inte hjälpt. Liten lever inte längre och jag känner mig så tom, så tom! Har gråtit hela vägen hem och det känns som att det inte finns nån ände på tårarna. Liam är jätteledsen för att bebisen inte lever längre och han har gjort så fina förklaringar på allt. Att det är jättesynd att bebisen är död för det är ju ett sånt stort ögonblick när bebisen ska komma osv. Blir inlagd över dagen på torsdag för igångsättning med tabletter. Förhoppningsvis får jag åka hem på kvällen om jag känner mig pigg nog.
    Jag vet inte vad jag ska säga. Blev också alldeles tom... Jag beklagar verkligen
  • JePaLuLi
    Fru T skrev 2009-05-05 14:50:16 följande:
    Cykeln är pumpad å ja har vart ute på en tur, blidde lite lycklig när Lekia hade solskyddet som ja jagat runt efter, fanns tillome flera färger att välja mellan å ja va sååå nära att köpa ett rosa men beslöt mig för ett grått istället, blir lite mycke blandade färger annars tycker ja... Men nästa sommar kanske då har vi ju ingen grön mjuklift i..Däääm vilken sjukt dålig kondis man kan ha då det gick ju inte speciellt fort men frammåt kom ja. Å min andning ska vi inte tala om...Jenny ja kan ta mig bort själv så säg bara när ja ska vara där
    Grått blir jättefint!
    Haha, Patrik blev alldeles nervös när jag sa att du skulle cykla dit
    Han är omtänksam min älskling. Jag kan ju inte låta en höggravid kvinna CYKLA!

Jag vet inte riktigt när jag är där. Det beror på när Patrik kommer hem, han skulle försöka smita lite tidigare. Men jag är nog där runt 17 tror jag. Återkommer om det blir några ändringar
  • JePaLuLi
    Fru T skrev 2009-05-05 15:12:19 följande:
    By the way är det en sån här som ja yrat om å nu äntligen köpt...www.teutonia.de/index.php?id=309vill inte ha nåt flygande parasoll...
    Den såg ju jättesmidig ut!
    Jag köpte en "rullgardin" som skulle vara så himla bra. Skickade tillbaka den så fort jag såg skiten och påpekade att produktinformationen inte stämde så jag slapp betala frakt och expeditionsavgift .-)
    Fubkar den bara på teutonias vagnar? Tycker den ser ut att kunna passa på våra sufletter också. Vad kostade den?
  • JePaLuLi
    Fru T skrev 2009-05-05 15:34:47 följande:
    Jag GILLAR teutonia med alla dessa härliga färger å tillbehör
    Ja man blir glad av dem
    Tycker de med blommiga sufletter är ursnygga!
    Fast jag är för feg. Har hellre en neutral vagn och piffar till med filtar och sånt istället
    Fru T skrev 2009-05-05 15:30:52 följande:
    Du kan ju få prova min den borde ju funka.. kosta 169:- till nästa sommar blir det nog en ny i nån härlig colorit färg
    Tack det gör jag gärna. Då var den tom billigare än den som jag beställde och det var rena bluffen.
  • JePaLuLi
    Fru T skrev 2009-05-05 15:42:27 följande:
    vad va det för nåt då? ja ja tycker inte den är så fasligt dyr..När vi plockar bort liften så ska ja köpa en sittdyna, det har dom massor me fina
    Det skulle vara en rullgardin som man fäste på sufletten. I paketet låg en tygbit som man skulle sätta dit. Då kan jag lika gärna hänga en filt över liksom... Tycker det är både fult och osmidigt med parasoll, fast vi har två för säkerhetsskull visserligen. Men jag köper hellre en sån där grej om de funkar!
Svar på tråden VI från Linköping Del 3!!!!