Inlägg från: JePaLuLi |Visa alla inlägg
  • JePaLuLi

VI från Linköping Del 3!!!!

Firstandhappy skrev 2009-05-04 16:46:50 följande:
    god morgon igen...Ja klöks är samma som att få kväljningar, kan nog vara ett öschötskt uttryck men hörde det första gången i Västergötland faktiskt..Sanna. Tack gumman.Mår lite bättre nu, vi sov i över 3 timmar jag o wille som för den delen börjar bli bättre med, får behålla lite vätska o intresserr sig för mat igen (håller tummarna).Jenny, har en superbra husmorstips-bok som jag ska kolla i... tydligen ska även några persiljekvistar hjälpa för att hålla dom borta..
    Det vore jättesnällt!
    Får ringa Graflunds imorgon annars. Man måste ju veta vart de små äcklen kommer ifrån också.
    Firstandhappy skrev 2009-05-04 16:52:29 följande:
    övermodig... japp, va uppe o åt lite glass... skiter i det här, lägger mig igen..
    Bläää, hoppas det går över snart!
    ♥ (¯`°?.¸ ♥ Lucas 071125♥¸.?°´¯) ♥♥ (¯`°?.¸ ♥ Linus 081206♥¸.?°´¯) ♥
  • JePaLuLi
    thelifesaviour skrev 2009-05-04 17:33:14 följande:
    Blir tokig och får panikångest, känns som om jag håller på att gå i tusen bitar. Jag är så orolig för att någonting inte är rätt med magen att jag vet inte vart jag ska ta vägen. Känner mig ensammast i världen, har jätteont och önskar bara att den kunde ge sig till känna med en endaste liten buff. :(
    Åh jag vet hur det känns
    Har du ont i magen? Hjälper det med alvedon? Vilken vecka är du i nu igen? Funkar det inte att dricka ett glas iskallt vatten? Ring in om du känner dig orolig, det är ju bättre att få komma in på en koll så att du får känna dig lugnare.
  • JePaLuLi
    thelifesaviour skrev 2009-05-04 17:38:04 följande:
    Jag har ju knappt känt bebis alls, så jag vet inte. Ingenting funkar.. Har haft jätteont i höger sida nu till och från i några dagar.. Så jag blir så jävla nervös och ännu värre när Linus inte är hemma.
    Så där hade jag med, det gjorde verkligen svinont och jag kunde knappt stå/gå. Tydligen så kan det bli så om bebisen klämmer åt nån nerv. Men jag förstår att du är nervös. Ring som sagt in och prata med dem om du känner dig orolig. Annars kan du ju prata med din bm imorgon. Att vara gravid = att vara orolig, och inte blir man mindre orolig när de väl är ute heller
  • JePaLuLi
    mysmys75 skrev 2009-05-04 19:21:33 följande:
    hej en tjej till från Linköping, men inte gravid än tyvärr....förlora min son Albin under förlossningen den 11 mars 08 gravvecka 24+3
    Hej och välkommen hit!
    Beklagar det hemska du har fått uppleva
  • JePaLuLi
    Fru T skrev 2009-05-04 19:33:48 följande:
    Jenny hinner du me en fika på Ikano i morron kanske? så kan du ta me tet då...kan inte garantera att ja orkan dock så vi behöver ju lämna det lite öppet tills i morron... kan hända att ja behöver en dag off..
    Japp! Vi kan höras imorgon så ser vi hur du känner och mår!
  • JePaLuLi
    Marayah skrev 2009-05-04 21:06:20 följande:
    Mysmys75: Välkommen!Becka: Ja ja tycker att det var samma lika när ja gick de där på vårt BVC.. Mycket som man redan visste om.
    Ja det brukar ju vara det. Och det mesta handlar ju om sunt förnuft
  • JePaLuLi
    Firstandhappy skrev 2009-05-04 21:10:53 följande:
    Höll på att skrika MEN JAAAAG DÅÅÅ??? får inte jag följa med på fika?? men sen kom jag på att jag är fjuuuuk o att ingen vill umgås med mig nu när jag är fjuuuk så det är okej..Kommer dock skicka en elak kräkbassilusk till er i mina drömmar. mohahaha mohahaha
    Klart att du får det! Men dina baciller får du behålla för dig själv
    Se till att bli frisk!!
    Elaka tant , eller vänta nu... Det är ju jag som är tant i detta sammanhang! Gaaaaah!
  • JePaLuLi
    Apipoulai skrev 2009-05-04 21:34:46 följande:
    Jag har också ont, men det är helt självförvållat. Var ute och sprnag, 7,6km i afton. Det ni. ;)
    Åh herregud kvinna, är du inte klok??
    thelifesaviour skrev 2009-05-04 21:39:43 följande:
    Hähähä, tant! :P
    Marayah skrev 2009-05-04 21:53:00 följande:
    Ahh, skojj!!! Ja, bad kommer de att tryta av i sommar då Glyttingen inte kommer att ha öppet.
    Va? Varför inte??

Bergs slussar är jättefint! Supermysigt verkligen!
    Jag och svärmor ska nog också och poppa till Ledin, det var inte Patriks grej sa han
  • JePaLuLi
    Marayah skrev 2009-05-04 22:03:48 följande:
    Hehe, skojj!!Carina skickade en länk från Corren att de inte skulle ha öppet i sommar pga för lite pengar tror ja det var.
    Jaha, det var ju typiskt. Tyckte att det var så perfekt att ha nära...
    Mizzz skrev 2009-05-04 22:03:55 följande:
    Hua, vi ska bila till tyskland om två veckor, MED Linus.. Blir intressant! Men blir nog roligt bara man är där, blir en weedend i Berlin
    Det blir säkert jättekul! Vi skulle ha bilat till Kroatien förra sommaren, men så blev det aldrig av tyvärr. Skulle gärna göra det nu i sommar istället.
  • JePaLuLi
    Maria84 skrev 2009-05-05 08:35:13 följande:
    Livrädd här hemma. Började igår kväll med riktigt ont, lugnade ner sig lite inatt men det är likadant igen. Gör ont i hela livmodern och jag har rosabruna flytningar med lite blod i. Väntar på att de ska ringa upp från KK om en liten stund. Har väntat sen halv 8.
    Usch vad jobbigt. Det är säkert ingenf ara, men klart man blir orolig. Hoppas de ringer upp snart!

Fru T: Hur känner du dig idag?
Svar på tråden VI från Linköping Del 3!!!!