Inlägg från: JePaLuLi |Visa alla inlägg
  • JePaLuLi

VI från Linköping Del 3!!!!

Fru T skrev 2009-05-03 20:36:17 följande:
    Vi får väll se, ja tro vi har glömt bort hur man gör, ja vet ju inte änns hur det här gick till *tittar ner på magen*
    Hehe! Det är som att cykla, har man en gång lärt sig så går det på rutin
    ♥ (¯`°?.¸ ♥ Lucas 071125♥¸.?°´¯) ♥♥ (¯`°?.¸ ♥ Linus 081206♥¸.?°´¯) ♥
  • JePaLuLi
    Maria84 skrev 2009-05-03 20:40:24 följande:
    Har hört att chanserna ökar med en pojke till om man har två grabbar innan. Hade Lucas varit en tjej så hade jag nog fått en chock på förlossningen för jag var 100% säker på att det var en kille, magkänslan sa så. Får väl se vad jag känner denna gång
    Nej, jag läste nån forskning om att det är tvärtom. Hittade en tråd om det, ska se om jag hittar den...
    Det är tydligen så också att om mannen bara har systrar så har de fler pojkspermier av nån anledning. Så här blir det nog bara pojkar, men man ska ju göra det man är bra på
  • JePaLuLi
    Maria84 skrev 2009-05-03 20:40:24 följande:
    Har hört att chanserna ökar med en pojke till om man har två grabbar innan. Hade Lucas varit en tjej så hade jag nog fått en chock på förlossningen för jag var 100% säker på att det var en kille, magkänslan sa så. Får väl se vad jag känner denna gång
    Däremot om det är mindre än 1½ år mellan barnen så blir det oftast samma kön.
  • JePaLuLi
    Firstandhappy skrev 2009-05-03 20:49:50 följande:
    jenny... vill du så får du gärna komma med ersättning.. verkligen urgulligt.
    Jag såg nu att de går ut idag... Köpte de i höstas, men det har aldrig kommit till användning. Men det kanske inte är nån fara?
  • JePaLuLi
    Firstandhappy skrev 2009-05-03 20:56:51 följande:
    nä det tror jag inte.. ska ju bara använad till imorgon i så fall... tyvär har jag inga pengar hemma nu.
    Nej men gud, de får du ju i så fall. Så sniken är jag inte!
    Ska klä på mig och hämta bilen. Och försöka hitta
  • JePaLuLi
    Firstandhappy skrev 2009-05-03 21:03:48 följande:
    tack underbara du...
    Ska jag lägga i brevlådan? Så slipper jag få massa baciller
  • JePaLuLi
    Firstandhappy skrev 2009-05-03 21:56:58 följande:
    Jenny!!! Tack så hemskt mycket, du är underbar!!Såg du lilla fina högen med äckliga blöjpåsar utanför dörren?? Ska synas att man har magsjuk son hemma..Tack igen...
    Det var så lite. Klart att man hjälper till om man kan. Det hade ju dock gått fortare om jag inte snurrat runt inne i Lambohovs centrum först
    Ja jag såg den. Kunde ju visserligen tagit med och slängt den. Kom också på att jag kunde ha tagit med teet, men det man inte har i huvudet får man ha nån annanstans
    Maria84 skrev 2009-05-03 21:36:41 följande:
    Jenny - har eran tre lägen på hjulen? Tänkte om det var så på de lite nyare modellerna bara. För det visade ju hon på Babyproffsen men de som har den vagnen vi ska kolla på imorron visste inte för de hade bara använt dem i snurrläge.
    Japp det är tre lägen på den. Men vi har ju en -08. Vi använder också bara i svängbart läge, det är bäst!
  • JePaLuLi
    Maria84 skrev 2009-05-03 22:20:36 följande:
    Jo jag tänkte att ni hade en 08:a, får väl se helt enkelt hur det är på den här modellen. Anledningen till att vi vill ha flera lägen är att som hon på babyproffsen sa så är det bäst med det halvlåsta läget när man går på grusväg, framför allt här där vi bor. Visserligen funkar det med hellåsta hjul också, svängbart funkar inte lika bra
    Ja är det mycket grus/snö så är det nog jättebra. I vilket fall lär det ju gå att låsa hjulen helt och det funkar ju bra det med.
  • JePaLuLi
    Firstandhappy skrev 2009-05-03 22:22:17 följande:
    JENNYhahahaha ja visst är det så, tack för erbjudandet men nej du kunde inte slänga dom, är lås till vårt soprum. Huvudsaken är att jag har det nu till natten när mr vaknar.. Lätt att åka fel om man inte tänker sig för..
    Aha!
    Ja igår gick det så smidigt men då hade jag ju min levande GPS med mig Mitt lokalsinne är inte vad det borde vara! Var för stolt för att ringa hem och fråga också så jag hittade några pojkar att fråga istället {#lang_emotions_kiss}
  • JePaLuLi
    Firstandhappy skrev 2009-05-03 22:28:42 följande:
    eller nja nu fick ju Jenny komma med det...  annars när jag själv behövt eller nån annan som har använt det före så gör jag egen, men just nu när han är sjuk o ska ha det för första gången går jag på köpt..
    Jag tar också hellre köpt till barnen. Nu har vi aldrig behövt att testa visserligen, hade hemma i fall att... Men den dagen det blir dags så kommer jag använda den köpta. det känns bäst så.

Nu blir det lite gos med karln innan John Blund kallar.
    Natti natti!
Svar på tråden VI från Linköping Del 3!!!!