Inlägg från: JePaLuLi |Visa alla inlägg
  • JePaLuLi

VI från Linköping Del 3!!!!

Apipoulai skrev 2009-05-07 11:53:03 följande:
    Tack! Fanns en jättefin klänning där, men jag vågar inte köpa kläder utan att ha provat först. Jag vet hur knepigt det är, redan i affären, att hitta nåt som jag gillar och sitter bra...och nu är det väl inte enklare. :/www.4mom.se/default.aspx?main=ShowProduct.asp...
    Den var jättefin!
    Man kan ju alltid skicka tillbaka annars!
    Firstandhappy skrev 2009-05-07 11:54:51 följande:
    ja för mig blir det automatiskt tvärt om eftersom det alltid är jag som kör o väldigt ofta ensam... Köpt en sån där bra spegel som man sätter på nackstödet bak med så man har koll på wille med..
    Fast det är ju faktiskt bättre för bebis att sitta fram och ha det större barnet i mitten bak, som är den säkraste platsen i bilen. Så sa de på NTF iaf när vi var där.
    Lucas sitter bak och trivs toppen där. Han har en groda som han kan sparka på så rör sig massa fiskar och på den sitter även en spegel så jag ser honom. Hur bra som helst!
    ♥ (¯`°?.¸ ♥ Lucas 071125♥¸.?°´¯) ♥♥ (¯`°?.¸ ♥ Linus 081206♥¸.?°´¯) ♥
  • JePaLuLi
    Fru T skrev 2009-05-07 15:17:50 följande:
    Vi har en så mysig bm vi Ja ska ta mig en kopp hallonbladste..
    Det tycker jag du gör rätt i
  • JePaLuLi
    Firstandhappy skrev 2009-05-07 16:02:55 följande:
    ja v 33 nu, kan snart börja med sånt med...
    Har en påse till dig med
  • JePaLuLi
    Firstandhappy skrev 2009-05-07 20:24:46 följande:
    Gullig du är... ja nu får den gärna komma, faaaan va ont jag har o trött på att ha ont..
    I know that feeling. Fan vad drygt det är. Jag gick ju och var öppen 4 cm i en månad också och kände mig väldigt snuvad på konfekten när jag trodde att det var på G
  • JePaLuLi
    thelifesaviour skrev 2009-05-07 20:34:17 följande:
    JennyoPatrik, träffade alla dina pojkar på stan idag.
    Jaså minsann
    Måste ha varit när jag smet in och köpte mig en stooor godispåse
  • JePaLuLi
    Maria84 skrev 2009-05-07 22:43:49 följande:
    Tack för att ni har tänkt på oss idag! Kom hem här vid 22, var tvungna att vänta på läkaren som skulle komma och kolla allt och sen stannade vi till vid coop för att köpa hem nåt att äta. Första gången sen i måndags som jag har varit hungrig trots att jag har legat med dropp sen imorse. Kl 17.54 kom vår lilla änglason ut. Vi är trötta och ledsna men också lättade av att ha det avklarat för att kunna fortsätta kampen vidare. Och jag hade målat upp värsta scenariot med allt fick det helt annorlunda. Och personlen var helt underbar. Nu ska vi krypa ned i sängen och soooova! Tidigt imorron bitti hämtar vi hem våra älsklingsgrabbar!
    Jag beklagar verkligen det ni får genomgå
  • JePaLuLi
    Maria84 skrev 2009-05-07 22:53:33 följande:
    Som sagt personalen var underbar men så var det läkaren som jag hade när jag fick beskedet om att Liten hade dött. Som tur var så jobbade han inte under kvällen utan vi fick en bättre. Men vi sprang på honom i korridoren och han frågade hur det gick och han sa att om en vecka så är det glömt och man har gått vidare. Jag hade kunnat lappa till honom just då!
    Alltså vilken jävla idiot det verkar vara. En sån borde inte få jobba där!
  • JePaLuLi
    Firstandhappy skrev 2009-05-08 08:35:42 följande:
    oh så mycket skit de kommer på...
    Ja jag säger då det. Jag mådde inte särskilt illa med Lucas, men han får alltid beröm för att han är så lättlärd och "smart" om man nu kan säga så om en 1½ åring. Mådde inte heller särskilt illa med Linus så det är väl lika bra att ge upp nu då. Haha.
    Firstandhappy skrev 2009-05-08 08:12:06 följande:
    men usch va morgonpigga alla är... ska man hoppas på att vädret håller i sig idag eller??
    Jag är inte ett dugg morgonpigg. Fick sova till 8,20 idag i alla fall, men har haft båda barnen bredvid mig så man har ju inte sovit jättebra direkt.
    JAAA det hoppas vi på! Vi vill ut och leka!

Ska nog ta och uppgradera mitt plusmedlemskap som gick ut idag...
  • JePaLuLi
    Firstandhappy skrev 2009-05-08 08:48:56 följande:
    samma här, alla har berömt wille för han är så tidig o "smart", hur smart en 1 åring nu kan vara... stoppar inte nästan alla 3 åringar kulor i näsan liksom?? men har inte mått ett dugg illa med honom..Tror det ligger lika mycket i det som att hjärtslagen för pojke/flicka ligger på över/under 140 eller vad det nu är... stämmer på 50% o missvisar på 50%
    Exakt. Såna där grejer har inte stämt på mig. Skulle jag ha gått på det skulle jag haft två flickor Men det går ju bra att gissa, 50 % chans att pricka rätt liksom
  • JePaLuLi
    Fru T skrev 2009-05-08 08:59:50 följande:
    Ska ja gå på det där me Hjärtljuden då har ja nog een tvåkönad bebis
    Haha, ja det skulle vi också visserligen. De pendlade mellan 135-155 på båda.
    Fru T skrev 2009-05-08 09:04:18 följande:
    I natt har värktabletterna skött sin uppgift å ja har sovit nästan hela natten
    Idag ska ja plocka upp babyskyddet å lukta på det å se om tyget behöver tvättas för ikväll har ja tvättnöje igen...
    Funderar på att ta upp vagnen snart me å lägga folie i så Sture vänjer sig vid att det faktist inte är hans vagn vilket han tycktes tro sist den va uppe men kanske ska vänta nån vecka till... eller kanske inte...
    Vad skönt, det är viktigt med sömn på slutet. Det är nog ett tecken på att det börjar närma sig. För mig har det varit så att jag fått mer sömn precis innan och att det blivit lugnare i magen.
Svar på tråden VI från Linköping Del 3!!!!