Inlägg från: JePaLuLi |Visa alla inlägg
  • JePaLuLi

VI från Linköping Del 3!!!!

Firstandhappy skrev 2009-05-08 09:14:06 följande:
    jag hoppas den får Hehe, en kombination av mig o dani, min lättlärdhet och hans intresse att lära sig.. samma med danis sociala förmåga och min spydighet, då kommer han kick som as på dagis..
    Hehe, det blir ju en perfekt kombination
    Fru T skrev 2009-05-08 09:18:57 följande:
    jag är ju "plötsligt händer det" smart
    ♥ (¯`°?.¸ ♥ Lucas 071125♥¸.?°´¯) ♥♥ (¯`°?.¸ ♥ Linus 081206♥¸.?°´¯) ♥
  • JePaLuLi
    Fru T skrev 2009-05-08 09:35:19 följande:
    Hehe mannen vill att bebis ska komma, ja gick ner å hemta babyskyddet då följde han me å tog vagnen nu har han puttsat den å kör fram å tebax i v-rummet
    Så söt. Han provkör den och längtar efter dottern som ska ligga där 
    Det gjorde Patrik med. Första gågen han körde vagnen med våran son i var det en operhört stolt pappa som körde Det är det visserligen nu också när han ger sig ut med grabbarna! Det lyser om dem alla tre och det värmer i hjärtat!
    Men jag saknar den där första stunden på BB när man bara är så otroligt stolt och lycklig och allt är som en rosa bubbla. *längtar tillbaka*
  • JePaLuLi
    Firstandhappy skrev 2009-05-08 09:44:19 följande:
    oh önskar jag kunde se tillbaka på bb tiden så.. jag låg mest o grät och undrade va fan jag hade gett mig in på...Kommer nog bli bättre den här gången..
    Åh vad jobbigt
    Min svägerska hade likadant. Jag hoppas verkligen att du får känna så den här gången!
    Familjetrollet skrev 2009-05-08 09:39:14 följande:
    vad sött.börjar din man 2bygga bo"oxå nu inför förlossningen?min make sa att jag var tidigt ute när jag fixade sängen 1 månad innan bf.tösen tittade ut i v 37+4.likadant var det när vi fixade nya lyan när jag gick över tiden med lillan.maken sa att jag skulle föda den natten.jag sa nää.men shit vad min make har rätt!han har haft rätt 4 av 4 gånger.han är verkligen synsk ibland så det är otäckt.han hade nån gammal släkting som var likadan.de tog alltid rätt ang kön,att nån var gravid innan personen i fråga visste det själv.maken ser det i ögonen säger han
    Min pappa sa i somras att bebisen kommer att komma den 6/12. så rätt han hade, ganska sjukt egentligen!
  • JePaLuLi

Så fint!

Fru T skrev 2009-05-08 10:02:21 följande:
    Klart för bebis
  • JePaLuLi
    Firstandhappy skrev 2009-05-08 09:43:03 följande:
    min mormor har prickat in 20 barn med rätt kön innan de va födda, men.... med mig fick hon fel, sa direkt att jag skulle få en flicka men 3d-ul visade pojke..
    Jag var på seans när jag väntade Lucas. Trodde inte alls på sånt, men hon sa så mycket som verkligen stämde och som hon absolut inte kunde ha vetat om...
    Hon sa dessutom att mitt första barn skulle bli en pojke och att vi skulle få en till tätt efter. Dock sa hon att det andra barnet skulle bli en flicka... Innebär det att Linus kommer bli transa?
  • JePaLuLi
    Skorpan08 skrev 2009-05-08 10:24:26 följande:
    eller homosexuell?
    Ja vem vet? Den kvinnligare varianten kanske
    Firstandhappy skrev 2009-05-08 10:30:25 följande:
    Ohhhhh jag har sån HEMINREDNINGSÅNGEST... vill göra om men vet inte huuuur..
    Ni har ju jättefint hemma!
  • JePaLuLi
    Firstandhappy skrev 2009-05-08 13:52:46 följande:
    Nu är frågan vart man ska vända sig...Trillade ganska illa på golvet förut så mannen fick komma hem o lyfta upp mig, trodde det va okej så skickade iväg honom igen..Nu sitter jag här o kan inte röra mig, har sån jävla värk i hela bäckenet och framtill i "musen"..Är det min Bm jag ska försöka få tag på eller förlossningen, för vanliga vc är man ju "borta" från som gravid..
    Du ska nog ringa förlossningen i första hand tror jag. Det är ju de som "har hand" om en på slutet.
    thelifesaviour skrev 2009-05-08 13:53:51 följande:
    Nu har vi beställt en vagn!! Fick även en urmysig åkpåse till vintern av min moster, en babysitter och en fin bärsele. :)
    Åh vad mysigt!
    Vad blev det för vagn?
  • JePaLuLi
    Firstandhappy skrev 2009-05-08 14:04:34 följande:
    nä det va jävla klumpigt... kan inte röra mig alls nu, tur att mannen kommer om ca 30 minuter... kommer inte åt telefonen..
    Men gud, du kan ju inte ligga där!
    Nu hinner nog inte jag komma före Dani, annars hade jag så klart åkt direkt!
  • JePaLuLi
    Firstandhappy skrev 2009-05-08 14:04:34 följande:
    nä det va jävla klumpigt... kan inte röra mig alls nu, tur att mannen kommer om ca 30 minuter... kommer inte åt telefonen..
    Kan jag göra nåt annat? Ringa Dani åt dig?
  • JePaLuLi
    Fru T skrev 2009-05-08 14:07:53 följande:
    Va duktig du är, ja sträckte mig så långt att ja spreya ugnen me ugnsrengöringsmedel så mannen fick skura ur den när han kom hem från affären (ja skrubba faktist gallret så ja gjorde ju nånting ja me)Nu sitter ja å funderar på kladdkaka, men tror det blir ett par knäckemackor me fetaost å tomat iställe
    Åh vad du läskas med kladdkaka jämt
    Vill också ha!!
Svar på tråden VI från Linköping Del 3!!!!