Firstandhappy skrev 2009-05-03 22:36:11 följande:
sjuka är att allt annat har jag hemma, flytande alvedon/suppar/plåster/ o resten av hela jävla apoteket, men inte haft en tanke på ersättning, och som jag alltid säger till folk annars så kan man ge sig FAN på att barnen blir sjuka en söndag kväll kl 20 när apoteket är stängt så LIKA BRA att ha hemma i förebyggande.. men se där ja... även den bästa kan göra fel.
ja man har lätt ett miniapotek hemma.oftast hinner mediciner gå ut innan de blir använda
här är lillan rejält hostig och snorig igen.hon lyckades vara frisk lite över 1 1/2 vecka
äntligen kom regnet.
här funderar jag på att skaffa 3 trådlösa internet.maken tycket starkittet är dyrt.ja se män*skratt*
jag tror iallafall jag ska skaffa trådlösa internet med kontantkort.vet nån om det finns andra operatörer som har kontantkort till trådlöst internet?
com hem stängs ner snart,villket datum minns jag inte.minnet är som det är.så ser ni mig inte i tråden så är det för att interneten inte finns
kvar.vi ska byta operatör efter flytten då comhem är så dåliga och dyra
Firstandhappy skrev 2009-05-03 22:37:55 följande:
Wille BEHÖVER det säkert inte eftersom han får i sig lite vätska då o då, men jag känner mig säkrare med att ge honom det pga den kraftiga diareen.
sänder din lille willw krya på dig kramar.magsjuka/diarre är inte skoj.