Inlägg från: Familjetrollet |Visa alla inlägg
  • Familjetrollet

VI från Linköping Del 3!!!!

Mizzz skrev 2009-04-28 23:59:43 följande:
    Du kan ju ta bort vänner, men inte spärra vad jag vet. Antingen är man vän eller så är man det inte så att säga
    jag behövde inte ens ta bort människan från vänner för hon har redan tagit bort mig.nu har hon visat vad hon går för...hon och andra har skrivit fullt med dynga om denna tråd på FB.de kan ha sina fikastunder med sit skitsnack för sig själva.

vad ska ni hitta på imorgon,valborg?
    vi har inte bestämt oss ännu om vart vi ska åka.vi har funderat på att åka till skänninge.får bli till att kolla i corren om vad som finns att kolla på imorgon
  • Familjetrollet

Stolt Enbarnsmamma skrev 2009-04-29 08:02:18 följande:

Eftersom vi är fler härinne som även är kompis med "hon på facebook" så tycker jag inte att det behöver pratas om henne i tråden! Att det råder osämja mellan henne och några andra behöver ju inte gå ut över tråden, speciellt inte när den har börjat blivit trevlig igen. Dessutom finns det ju dem i tråden som inte alls vet vem det handlar om!
    jag ska inte ödlsa mer tid på denne falska person.

äntligen börjar solen titta fram igen.här ska vi strax iväg och titta på målarfärg
  • Familjetrollet
    Firstandhappy skrev 2009-04-29 08:48:20 följande:
    sitter och väntar på om vädret kan bestämma sig för att vara bra eller inte så man kan planera dagen efetr detta...
    det verkara bli sommarvärme idag.här ska det lagas mat och sen ska tösens hämtas.maken är i full gång att slipa i tösens rum
  • Familjetrollet
    JePaLuLi skrev 2009-04-29 09:27:59 följande:
    Man känner sig som en värdelös mamma, men det är bara så som du känner det. Han märker det inte på det sättet som du gör. Det dåliga samvetet hör till när man är mamma Men visst är det betydligt lättare när bebisen är ute och man slipper alla krämpor coh att känna sig som ett kylskåp. Nu kommer det gå fort så snart är han här Vi fick sovmorgon idag. Linus sov till 9 och Lucas vaknade nyss. Så skönt!Jag är så sjukt nyfiken på vad de ska hitta på med Patrik. Hans kompisar har bara ringt till mig och sagt att de ska ha honom den 23-24 maj. Allt jag vet är att jag ska packa en väska åt honom och köra ner honom till resecentrum. Där kommer han få ett nummer som han ska knappa in och då får han ut en biljett så är det bara att sätta sig på tåget Jisses!
    haha hoppas de inte kör honom långt bort sim kiruna.han lär få en rolig möhippa din sambo
  • Familjetrollet
    Apipoulai skrev 2009-04-29 10:37:02 följande:
    Man kan placera personer i s k Limited Profile, vilken man kan göra inställningar över vad man vill att de ska kunna se.
    vad bra då ska jag in och titta på det.har oxå en del gamla vänner på min sida,vi umgås inte längre men pratar med varandra om vi stöter på varandra
  • Familjetrollet
    JePaLuLi skrev 2009-04-29 11:31:39 följande:
    Det kanske beror på graviditeten då?

Haha ja man kan ju undra Ja jag hoppas att han får skoj!
    hoppas de inte klär ut honom oxå.
    Leos och Vincents mamma skrev 2009-04-29 11:18:24 följande:
    Japp. Denna pollen är inte alls rolig!
    ush för pollen.maken snorar som en galning och själv har man rejäl klåda i ögonen.får bli till att köpa medecin snart
  • Familjetrollet

Stolt Enbarnsmamma skrev 2009-04-29 11:58:16 följande:

Nejdå, det är inte för sent

Någon mer som vill haka på till valla?
    skulle gärna följa med,men här är det fullt upp hela dagen
  • Familjetrollet

Stolt Enbarnsmamma skrev 2009-04-29 12:24:22 följande:

Okej, det kommer fler gånger

ni får ha en bra dag i solen
  • Familjetrollet
    Firstandhappy skrev 2009-04-29 13:38:48 följande:
    ja här ser det ut som man blir sittandes inne hela dagen. värken ger inte med sig o blir knappast bättre, just nu känns det som om mr ligger och trycker allt han kan mot blygbenen, gör en aningen ont hela tiden..
    ajaj han fixerar sih nog rejält inför förlossningen.här blir jag oxe hemma idag.här ska det tvättas och målas.ute går det knappt vara med all pollen och stekande sol
  • Familjetrollet
    Firstandhappy skrev 2009-04-29 14:30:55 följande:
    tar med mig sonen ut på balkongen på minipicnic.. melonsaft o mariekex.. hehe
    det låter mysigt.här borde man packa,men det orkar jag inte idag.det man inte gör idag får man göra imorgon*skratt*
Svar på tråden VI från Linköping Del 3!!!!