Inlägg från: Familjetrollet |Visa alla inlägg
  • Familjetrollet

VI från Linköping Del 3!!!!

JePaLuLi skrev 2009-05-01 10:31:41 följande:
    Verkligen!Jag längtar efter de svenska jordgubbarna! Jag skulle kunna leva på dem Köpte några, tror de var spanska eller nåt men de var inte alls lika goda. Och dyra som satan också!Ja det tycker jag absolut att vi ska göra!
    ja svenska jordgubbar är klart godast.längtar till at få äta jordgubbar med mjölk*mums*

här är man hemkommen efter ha grillat och rensat grusgången.
  • Familjetrollet
    Fru T skrev 2009-05-01 16:34:18 följande:
    min man är TRÅKIG idag! han va uppe en sväng för kanske en timma sen men sen hamnade han visst isängen igen å nu ligger han å snarkar som fan Å ikväll jobbar han ju krogen, tur att ja har katterna  ja som va sugen på sörping en sväng men nu hinns det ju inte alls me, hade ja vetat att han tänkt såva såå jävla länge idag så hade ja ju knnat ta bilen å åkt själv för flera timmar sen...
    ja se män*skratt*min är riktigt seeg ibland när man ska iväg på förmiddagen nån helg.ska bli skoj i sommar när vi ska till ölands djurpark,då blir det riktigt tidigt morgon så man hinner fram innan öppning.
    Skorpan08 skrev 2009-05-01 13:45:54 följande:
    150 dagar kvar!!! Tycker tiden går fort nu. Snart halvtid!
    spännande.hoppas allt är bra med er
  • Familjetrollet
    Apipoulai skrev 2009-05-01 17:35:30 följande:
    ...eller grädde. :d
    marängtårta med jordgubbar är smaskigt oxå.får bli det när tösen ska ha sitt kalas efter flytten.

här är man rastlös,blir jag oftast när jag har vart igång en heldag.så frågan är vad man ska hitta på nu*skratt*

funderar på att ta ner kartonger från förrådet och rensa dem en gång till
  • Familjetrollet
    JePaLuLi skrev 2009-05-01 17:52:30 följande:
    Vaniljsås ska det va Ingen som ångrat sig angående morgondagen??
    vaniljsås är farligt gott.lilla ebba är ett litet vanlijsåsmonster

kan tyvärr inte imorgon.efter flytten blir det lättare att komma iväg.
  • Familjetrollet
    Marayah skrev 2009-05-02 12:11:14 följande:
    Eko,, eko,, eko,, eko! Hihi. De ekar här inne.
    här var det tyst.här är vi hemkomna från tornby och kolonin.maken ser på ishokeyn och jag har långtråkigt
  • Familjetrollet

Stolt Enbarnsmamma skrev 2009-05-02 09:51:48 följande:

Ni får han en trevlig dag ute i solen
    Själv ska jag vara lite barnledig ska strax hem till en väninna i lambohov och hoppa lite på dansmattorna, sen kanske det blir lite singstar också 
    I eftermiddag får vi nycklarna till nya lägenheten! Äntligen! Så det blir att åka några vändor varje dag fram till nästa lördag, då går det stora lasset

skoj att ni får nyklarna redan idag.ni får ha en bra dag.här räknar vi ner dagarna till våran flytt.vi fått ihopp några som ska bära flyttlasset åt oss.
  • Familjetrollet

Leos och Vincents mamma skrev 2009-05-02 17:29:04 följande:

Leo o sambon är på far o son dejt, de är på bio o har det mysigt.Jag o Vincent har mor o son dejt hemma, vi busar o busar hela tiden..hihi..var ute o lekte i lekparken nyss.
    mysigt.vi brukar dela på familjen en dag ibland.villket uppskattas av barnen som tycker det är skoj att bara ha mamma eller pappa för sig själv
  • Familjetrollet

god morgon tjejer.
    här blir det lugnt idag,vaknade med ont i rygg och nacke.

Maria84 skrev 2009-05-03 09:21:44 följande:
    Nästa helg har de koutsläpp utanför Linköping, ligger en bit ifrån Bankekind. Det hittar du på www.arla.se. Känner dem i fråga så det blir en tripp dit.
    det vill jag.hoppas tiden räcker til det nästa helg
  • Familjetrollet
    JePaLuLi skrev 2009-05-02 19:45:52 följande:
    Ojoj, då får vi skynda Jag har inga planer nästa vecka vad jag vet!På tisdag ska jag prova brudklänningen igen, men det blir på kvällen när P har kommit hem.
    spännande.nu är det inte långt kvar till du får titeln som fru
  • Familjetrollet
    JePaLuLi skrev 2009-05-03 10:45:11 följande:
    Nej, nu helt plötsligt går tiden lite för fort
    ibland går tiden alldeles för fort.men nu vill jag att tiden ska gå FORT*skratt*

nu är vi nästan klara med tösens sovrum.nästa vecka blir det hall 2 som ska fixas
Svar på tråden VI från Linköping Del 3!!!!