• Svar på tråden VI från Linköping Del 3!!!!
  • Leos och Vincents mamma
    Familjetrollet skrev 2009-05-15 20:07:35 följande:
    Leos och Vincents mamma skrev 2009-05-15 20:03:56 följande: jag har hälsat.hon mådde lite bättre nu.hon vet dock inte hur länge hon blir inlagd
    Ok, så hon är inlagd på sjukhuset just nu alltså?
    Stolt & lycklig mamma till Leo 050315 & Vincent 080325
  • Familjetrollet

Leos och Vincents mamma skrev 2009-05-15 20:10:10 följande:

Ok, så hon är inlagd på sjukhuset just nu alltså?
    ja det är hon
  • kvastfening
    SmileyMalin skrev 2009-05-15 07:03:46 följande:
    Välkommen! Vart är det ni ska flytta? Vi bor också utanför Slaka (ca 1.5km ifrån). Det finns 3 kommunala förskolor och en privat i Slaka. Och sedan en liten mysig skola som jag tror är låg och mellanstadie. Den verkar väldigt bra för det är (tyvärr) många nerifrån lambohov som försöker få in sina barn där och då blir det ju lite större klasser än vad man skulle önska... Hur gamla är era/erat barn?
    Tack! Förhoppningsvis (om allt går som det ska) kommer vi flytta till ett hus som ligger i närheten av Tollstorp i slutet på sommaren. Det är väl ca 3 km från själva Slaka. Det låter trevligt med en liten skola med små klasser. Vet du om den privata förskolan är bra?
    Vi har en tjej som är 13 mån.
  • Firstandhappy

nyss hemkommen efter en heldag på landet hos mamma, eller nja sambo o wille har haft heldag, jag har vart liggandes i solstol i skuggan pga värken som vägrar ge med sig..
    men de har sparkat boll o jagat hund o grillat o haft det jättebra... nu är man trött efter solen o ska njuta av lite kaffe i soffan o sen sova..

• Leos och Vincents mamma
    Familjetrollet skrev 2009-05-15 20:24:32 följande:
    Leos och Vincents mamma skrev 2009-05-15 20:10:10 följande: ja det är hon
    Ok, får vi se när bebisen kommer då.
    Stolt & lycklig mamma till Leo 050315 & Vincent 080325
  • JePaLuLi
    Firstandhappy skrev 2009-05-15 21:33:07 följande:
    nyss hemkommen efter en heldag på landet hos mamma, eller nja sambo o wille har haft heldag, jag har vart liggandes i solstol i skuggan pga värken som vägrar ge med sig..men de har sparkat boll o jagat hund o grillat o haft det jättebra... nu är man trött efter solen o ska njuta av lite kaffe i soffan o sen sova..
    Det låter som en skön dag för er alla
    ♥ (¯`°?.¸ ♥ Lucas 071125♥¸.?°´¯) ♥♥ (¯`°?.¸ ♥ Linus 081206♥¸.?°´¯) ♥
  • Firstandhappy
    JePaLuLi skrev 2009-05-15 21:49:45 följande:
    Det låter som en skön dag för er alla
    ja man ska inte klaga... eller jo värken gör mitt liv ganska misserabelt just nu, kan inte sitta alls mer än 2 minuter åt gången, kan inte sova på sidorna eller magen o vaknar varje gång jag ska göra minsta lilla justering i kroppen..
    börjar glömma saker o tappar "omdömet"...
  • Fru T
    Firstandhappy skrev 2009-05-15 21:51:51 följande:
    ja man ska inte klaga... eller jo värken gör mitt liv ganska misserabelt just nu, kan inte sitta alls mer än 2 minuter åt gången, kan inte sova på sidorna eller magen o vaknar varje gång jag ska göra minsta lilla justering i kroppen..börjar glömma saker o tappar "omdömet"...
    e vi samma person {#lang_emotions_undecided}
    Bf 30e Maj Ååå vad ja längtar
  • JePaLuLi
    Firstandhappy skrev 2009-05-15 21:51:51 följande:
    ja man ska inte klaga... eller jo värken gör mitt liv ganska misserabelt just nu, kan inte sitta alls mer än 2 minuter åt gången, kan inte sova på sidorna eller magen o vaknar varje gång jag ska göra minsta lilla justering i kroppen..börjar glömma saker o tappar "omdömet"...
    Fy
    Kan du inte få nåt starkare mot värken då? Så kan du ju inte ha det... Man kan ju inte sluta leva liksom. Det var som när de sa till mig att jag bara skulle ligga ner mesta delen av tiden. Jag ifrågasatte då om de skulle fixa barnvakt och hemtjänst åt mig i så fall. Det låter så bra men det funkar ju inte i praktiken.
    ♥ (¯`°?.¸ ♥ Lucas 071125♥¸.?°´¯) ♥♥ (¯`°?.¸ ♥ Linus 081206♥¸.?°´¯) ♥
  • Firstandhappy
    Fru T skrev 2009-05-15 21:53:20 följande:
    e vi samma person
    mmm bara olika liv.... usch kommer låta så hemskt nu men idag tänkte jag för första gången att vad skönt det vore om man inte hade barn, då kunde man tillbringa hela dagarna i sängen eller soffan o göra vad man ville, inte ha någon annan än sig själv att ta hänsyn till o få andra att passa upp på en.. men men.. nu är ju verkligheten en annan så det är bara att bita i det sura just nu o ta skiten...
    JePaLuLi skrev 2009-05-15 21:55:45 följande:
    Fy Kan du inte få nåt starkare mot värken då? Så kan du ju inte ha det... Man kan ju inte sluta leva liksom. Det var som när de sa till mig att jag bara skulle ligga ner mesta delen av tiden. Jag ifrågasatte då om de skulle fixa barnvakt och hemtjänst åt mig i så fall. Det låter så bra men det funkar ju inte i praktiken.
    precis, vem fan ska ta hand om min son då när jag ligger hela dagarna... fast kan inte göra det heller för det gör med ont... ska ringa kh på måndag o prata med dom, för det här går inte längre...
Svar på tråden VI från Linköping Del 3!!!!