• Svar på tråden VI från Linköping Del 3!!!!
  • Firstandhappy
    JePaLuLi skrev 2009-05-15 22:25:49 följande:
    Ja det kändes mer rimligt! Men så billigt kan man säkert inte få här i stan. Drygt att åka till Mjölby, då får jag nog snällt betala ändå skulle antagligen köra vilse också på köpet
    jajjemensa, nånstans mellan de 2 rondellerna som förbinder hela staden
  • JePaLuLi
    Firstandhappy skrev 2009-05-15 22:32:53 följande:
    jajjemensa, nånstans mellan de 2 rondellerna som förbinder hela staden

Kanske till och med jag kan klara av!
    ♥ (¯`°?.¸ ♥ Lucas 071125♥¸.?°´¯) ♥♥ (¯`°?.¸ ♥ Linus 081206♥¸.?°´¯) ♥
  • Firstandhappy

kanske det kanske, man får väl alltid hoppas..

• SmileyMalin
    kvastfening skrev 2009-05-15 21:17:09 följande:
    Tack! Förhoppningsvis (om allt går som det ska) kommer vi flytta till ett hus som ligger i närheten av Tollstorp i slutet på sommaren. Det är väl ca 3 km från själva Slaka. Det låter trevligt med en liten skola med små klasser. Vet du om den privata förskolan är bra? Vi har en tjej som är 13 mån.
    åhh nu blev jag jättenyfiken Det är ju nära vårt hus! jag brukar gå grusvägen ner till Tollstorp med hundarna! Ska ni köpa eller hyra hus?
    Den privata förskolan verkar väldigt bra. Vet flera som har sina barn där och alla är nöjda. Bra personal och en väldigt fin utegård. Dock har dom ganska mycket föräldrainsatser så det gäller ju att man har tiden.
  • Moonlight83

Jag brukar färga och klippa mig i hackefors hos elever 1 gång i kvartalet. Klippning och färgning brukar gå på strax över 500.
    De är fruktansvärt duktiga, det enda är att det tar lite längre tid än hos vanlig frisör men det tycker jag är värt.

• Familjetrollet
    Firstandhappy skrev 2009-05-15 21:51:51 följande:
    ja man ska inte klaga... eller jo värken gör mitt liv ganska misserabelt just nu, kan inte sitta alls mer än 2 minuter åt gången, kan inte sova på sidorna eller magen o vaknar varje gång jag ska göra minsta lilla justering i kroppen..börjar glömma saker o tappar "omdömet"...
    låter som det jag hade.jag kunde varken sitta,stå,gå eller ligga ner.jag både grät och skrek av smärtan.de trodde att det var foglossning,men det var det inte.har detta fortfarande ibland vissa dagar.numera kan jag inte sitta på huk för då är värken där direkt
  • thelifesaviour
    Firstandhappy skrev 2009-05-16 08:46:06 följande:
    länken blev fel, kom bara till senaste skrivna..
    tråden är nog borttagen.
    då kommer man till senast skrivna istället. om någon försökt använda FL som sexförmedling så blir nog tråden snabbt raderat. Man vill nog inte förknippas för mycket med sekreterarakademien. ;D
  • Familjetrollet
    thelifesaviour skrev 2009-05-16 09:03:00 följande:
    tråden är nog borttagen. då kommer man till senast skrivna istället. om någon försökt använda FL som sexförmedling så blir nog tråden snabbt raderat. Man vill nog inte förknippas för mycket med sekreterarakademien. ;D
    hej de tog bort tråden då jag anmälde den.
Svar på tråden VI från Linköping Del 3!!!!