• Svar på tråden VI från Linköping Del 3!!!!
  • JePaLuLi

Finns det nåt bra ställe där man kan färga håret och där det inte kostar en förmögenhet??

♥ (¯`°?.¸ ♥ Lucas 071125♥¸.?°´¯) ♥♥ (¯`°?.¸ ♥ Linus 081206♥¸.?°´¯) ♥
  • Firstandhappy
    JePaLuLi skrev 2009-05-15 22:02:41 följande:
    Finns det nåt bra ställe där man kan färga håret och där det inte kostar en förmögenhet??
    inte där jag gick sist iallafall, kostade 1500 för lite slingor
  • Skorpan08

Firstandhappy och FruT: Era stackare! Jag vet hur ni lider av eran värk. Men nu har ni inte långt kvar. Jag ska gå i 19 v till! Fast jag klagar inte så mycket än. För när jag väntade Elin var det 100 ggr värre. Kanske har massagen gjort nytta iaf?

Fyra döttrar födda -90,-94,-95 och -08, En son BF 28/9-09
  • Leos och Vincents mamma
    Firstandhappy skrev 2009-05-15 22:00:28 följande:
    mmm bara olika liv.... usch kommer låta så hemskt nu men idag tänkte jag för första gången att vad skönt det vore om man inte hade barn, då kunde man tillbringa hela dagarna i sängen eller soffan o göra vad man ville, inte ha någon annan än sig själv att ta hänsyn till o få andra att passa upp på en.. men men.. nu är ju verkligheten en annan så det är bara att bita i det sura just nu o ta skiten... precis, vem fan ska ta hand om min son då när jag ligger hela dagarna... fast kan inte göra det heller för det gör med ont... ska ringa kh på måndag o prata med dom, för det här går inte längre...
    Tanken är väl att din sambo ska vara hemma då o att du ska vara helt sjukskriven, men det är ju inte alltid det funkar heller.

Jag har ju varit väldigt mycket sjukskriven förr iom med min rygg, det har varit riktigt illa ibland i flera dagar i sträck, då ville fk att min sambo skulle vara föräldrarledig o jag sjukskriven. Men det funkade lixom inte, dels så var han ju tvungen att jobba eftersom han hade ett sånt jobb där han inte kunde vara borta hur mycket som helst eftersom han var en av de få som kunde sakerna.
    Dels så skulle vi förlora såå mycket pengar på det. Jag sjukskriven o han föräldrarledig.
    Så det var tyvärr bara att bita i det sura äpplet o han fick vara hemma de dagar som det var absolut värst o sen fick jag pina mig igenom värken o dagarna.

Så är det fortfarande när jag får som ondast. De ggr förbannar jag verkligen att vi bor på två våningar, denna jäkla trapp har fasen nästan tagit livet av mig. Jag har krupit upp o ner för trappan när jag har som ondast med Vincent fastklämd på mig på nåt konstigt sätt, jag fattar verkligen inte hur man klarar det, men man gör det på nåt sjukt sätt. Är väl mammainstinkten som tar vid att man måste klara det för ens barns skull.
    Stolt & lycklig mamma till Leo 050315 & Vincent 080325
  • JePaLuLi
    Firstandhappy skrev 2009-05-15 22:05:28 följande:
    inte där jag gick sist iallafall, kostade 1500 för lite slingor
    Sjukt ju. Ringde Zigges förut och hon sa från 1300 och uppåt. För lite färg??
    Jag klippte, färgade och slingade mig inför Lucas dop och det betalade jag drygt 900 :- för, det var helt ok tycker jag!
  • Skorpan08
    JePaLuLi skrev 2009-05-15 22:09:26 följande:
    Sjukt ju. Ringde Zigges förut och hon sa från 1300 och uppåt. För lite färg??Jag klippte, färgade och slingade mig inför Lucas dop och det betalade jag drygt 900 :- för, det var helt ok tycker jag!
    Du kan inte färga själv hemma då?
  • JePaLuLi
    Skorpan08 skrev 2009-05-15 22:14:04 följande:
    Du kan inte färga själv hemma då?
    Jo det skulle jag kunna göra om det inte var så att det måste vara exakt samma färg som löshåret...
  • Skorpan08
    JePaLuLi skrev 2009-05-15 22:17:08 följande:
    Jo det skulle jag kunna göra om det inte var så att det måste vara exakt samma färg som löshåret...
    Ok, då blir det ju klart lite krångligare.
  • Firstandhappy
    JePaLuLi skrev 2009-05-15 22:09:26 följande:
    Sjukt ju. Ringde Zigges förut och hon sa från 1300 och uppåt. För lite färg?? Jag klippte, färgade och slingade mig inför Lucas dop och det betalade jag drygt 900 :- för, det var helt ok tycker jag!
    det va bra pris...
    kanske om du kan åka lite längre att det blir billigare... typ mjölby eller så..
  • JePaLuLi
    Skorpan08 skrev 2009-05-15 22:18:17 följande:
    Ok, då blir det ju klart lite krångligare.
    Ja det blir ju det. Sen blir det ju aldrig lika bra hemma som på salong och är det nån gång det ska vara bra så är det ju nu inför bröllopet
    Firstandhappy skrev 2009-05-15 22:20:06 följande:
    det va bra pris...kanske om du kan åka lite längre att det blir billigare... typ mjölby eller så..
    Ja det kändes mer rimligt! Men så billigt kan man säkert inte få här i stan.
    Drygt att åka till Mjölby, då får jag nog snällt betala ändå skulle antagligen köra vilse också på köpet
Svar på tråden VI från Linköping Del 3!!!!