• Fru T

VI från Linköping Del 3!!!!

Cia80 skrev 2009-05-14 09:50:57 följande:
    Mitt i stan.
    Det gör ju nästan ja me, Tannefors iofs men vid brandstation så det tar bara 6 min så är ja uppe vid galleriorna...
    Bf 30e Maj Ååå vad ja längtar
  • Fru T
    Firstandhappy skrev 2009-05-14 10:02:50 följande:
    sovmorgon?? japp, här vaknade vi för typ 20 minuter sen.. gott
    Nemen så trevligt!
  • Fru T
    JePaLuLi skrev 2009-05-14 10:47:07 följande:
    Det är märkligt så mycket man klarar egentligen. Jag var höggravid när vi flyttade och jag låg under badkaret och skurade och klättrade högt och lågt Patrik var INTE glad. Men man känner ju själv vad man klarar av och inte... Vet du vart det kan finnas nån inomhusodling av jordgubbar som har självplock??
    Ja visst är det, min kompis flyttade till hus höggravid å ståd å målade väggar å kröp i skrymslar

Men tydligen va detta mer än ja klara då ja haltat runt på maxi nu, högersidan ville inte smmarbeta för fem öre Brukar ju va vänster som beter sig så men ja tror ja legat mot nån nerv för ja har knapt kunna stödja på höger sen i natt nån gång, höll på å ramla när ja skulle på toa i natt, det va så ja upptäkte det...
  • Fru T
    Cia80 skrev 2009-05-14 11:44:59 följande:
    Nu får ni snart sluta skriva om jordgubbar, sitter ju här och dreglar
    Ja ellerhur!

ja ääälskar jordgubbar men vägrar köpa innan det finns fina svenska till bra pris.. då blir det destofler..

Dom Belgiska är goda I BELGIEN men när dom kommer hit är dom nästan smaklösa...
  • Fru T
    JePaLuLi skrev 2009-05-14 11:38:57 följande:
    Nä men fy! Då får du ta det lugnt nu och vila. Vad läskigt! Ok, märkligt. Får leta vidare... Jag tror nog inte att det är tillräckligt ändå =)
    Ja gör det nu, har tagit alvedon igen å försöker slappna av så gott det går...
  • Fru T
    Cia80 skrev 2009-05-14 12:12:21 följande:
    Förra året levde jag nästan på jordgubbar. Var nästan lite rädd att skruttan skulle komma ut prickig Får hoppas att jag inte föråt mig på dem, återstår att se.
    Ja håller alla tummarna på att min bäs inte kommer reagera på jordgubbarna via amningen ja, vägrar genomgå en sommar utan jordjubbar det går bara inte...
  • Fru T

nu vill ja ha jordgubar

prässar mig ett par apelsiner å hoppas det botar lite...

• Fru T
    Leos och Vincents mamma skrev 2009-05-14 16:35:37 följande:
    Fru T: Pratar med min mamma nu, hon vet vem läkaren på BB är
    trodde väll det.
  • Fru T
    Firstandhappy skrev 2009-05-14 17:08:05 följande:
    blir en fruktansvärt lugn kväll, har ont i magen o mår inte alls bra igen... suck..
    tror vi får slå ihop oss snart! Ja har ont ont ont å vankar som en fet anka mannen får hjälpa mig när ja ska resa mig från soffan, annars får ja rulla ur. blri spännande å se hur kvällen går me mannen på jobbe..
  • Fru T
    Firstandhappy skrev 2009-05-14 19:08:09 följande:
    hur går det för dig love???
    Ja har suttit uppe hos grannen å slöat lite...
    Nu ska ja kasta in vetekudden i micron, svälja några värktabletter å gå å lägga mig...
Svar på tråden VI från Linköping Del 3!!!!