Maria84 skrev 2009-05-15 14:54:44 följande:
Dåligt mår jag och jag har inte kommit över det. Men det hjälper mig att hålla igång för jag måste funka för barnens skull och sambons med för den delen. Jag har fortfarande svårt att vara bland folk, framför allt här på samhället. Igår bröt jag ihop fullständigt när vi var inne i samlingssalen där syskonvagnen står. En del tycker vi ska ha den kvar ett tag till ifall jag blir gravid så vi behöver den längre fram men jag vet inte. Känns inte som att det kommer att funka så snart ändå, så väl känner jag min kropp vid det här laget. Sen är ju frågan om man kan slappna av nåt vid en kommande graviditet. Har ju blivit lovad ett extra UL i v.15 och ev ett efter v.18 också men ändå. Visserligen har jag ju varit orolig denna gång eftersom jag har haft en känsla av att det inte varit riktigt rätt.
förstår att du är orolig.jag vågar inte bli gravid
igen.vi hade hunnit köpa vagn till sista barnet.som tur var han vi sälja den mycket fort.tyvärr hade vi annons ute om att vi sökte barnsaker.men mitt i allt orkade jag inte ta bort annonsen,och en säljare gav sig inte förren vi svarade i tl.den personen ringde minst 10 gånger per dag
ajaja mina fötter värker.idag har jag och stora tösen gått över en mil och det känns.hoppas man har brännt lite fett nu