dinana skrev 2009-05-12 13:06:15 följande:
Vi döper inte våra barn av den anledningen att vi inte tror på Gud. Sen får andra göra som de vill, men tycker personligen inte att det är något för oss. Namn får de ju ändå =)
vi tror inte heller på gud,så därför är inte våra töser döpta.men de får döpa sig om de vill
dinana skrev 2009-05-12 13:02:28 följande:
Tror ni att det går bra att ha med Molly på sjukhuset imorgon. Nån idiot har ju prickat in studiedag imorgon liksom så dagiset är ju stängt. Och farmor å farfar hade fått för sig att åka till Öland nu så de kan inte sitta barnvakt som de lovat att de skall ställa upp på.
ring och kolla.tror det kan vara skrämmande för molly om de ska göra vändningsförsök på dig.kan inte din sambo ta ledigt?
Maria84 skrev 2009-05-12 14:02:45 följande:
Jenny - den dikten är jättefin! Varför skulle livet ta en sån vändning för!? Istället för att glädjas av det som växer sitter jag nu och letar jobb vilket ju är omöjligt egentligen eftersom det inte finns några. Hade allt planerat så bra och så skiter det sig. Vill jobba halvtid då jag/vi inte vill ha barnen på dagis och skola så länge. Just nu vill jag bara gräva mig ett hål..
många styrkekramar till dig.jag återgick till jobbet en månad efter att förlorat barnet.det var det värsta jag har vart med om.alla på jobbet var som förbytta och hälsade inte ens längre på mig.efter några dagar gav jag upp och slutade där.som tur var var det arbetsträning och jag hade noll kr i inkomst!att jobba gratis och bli så utfryst var inget jag klarade av just då.
ta tid på dig så att du får sörja färdigt genom den värtsa delen.jag kände mig stark efter en månad.sanningen var att det tog ett år innan jag ens kunde se åt en bebis utan att få gråtattacker.till slut led min make då jag höll mig hemma för att slippa plågas av alla gravida och bebisar.