Inlägg från: Familjetrollet |Visa alla inlägg
  • Familjetrollet

VI från Linköping Del 3!!!!

thelifesaviour skrev 2009-05-16 09:03:00 följande:
    tråden är nog borttagen. då kommer man till senast skrivna istället. om någon försökt använda FL som sexförmedling så blir nog tråden snabbt raderat. Man vill nog inte förknippas för mycket med sekreterarakademien. ;D
    hej de tog bort tråden då jag anmälde den.
  • Familjetrollet

vad ska ni hitta på idag?hät ska vi till kolonin igen och fortsätta rensa.sen ska vi se på studenternas jippo

• Familjetrollet
    Fru T skrev 2009-05-16 15:13:56 följande:
    hemkommen från kårtege span, en godispåse rikare men fortfarande ont... trodde allt å lite till skulle ramla ut neråt ett tag när vi stod där men alvedonen ja tog innan vi knata hemifrån räddade mig
    vi kollade oxå på den.den var inte så skoj,men stora tösen gillade den.
  • Familjetrollet

Stolt Enbarnsmamma skrev 2009-05-16 12:19:34 följande:

Skorpan08 och familjetrollet: Tack för en trevlig förmiddag, igår alltså jag är lite efter
    Nu har jag städat hela förmiddagen borta i gamla lägenheten, är dock inte klar än fy farao vad svettigt!
    Nu i eftermiddag blir det mys med familjen och ikväll blir det eurovision
    det får vi göra om nån dag framöver
  • Familjetrollet
    Skorpan08 skrev 2009-05-16 20:19:30 följande:
    Hoppas ni alla har haft en bra dag! Vi har haft en toppendag. På fm var vi först till valla och tittade på djuren och smaskade på en fikakorg, sen blev det en promenad i Ga Linköping och chokladboden förstås! När vi kom hem blev det lunch innan jag klippte gräset. Besök av bästa svärmor har vi med hunnit med. Till middag blev det grillat och potatissallad. För en stund sen somnade Elin och snart blir det melodifestival och poppisar! Innan jag somnar i soffan!I morgon ska vi bygga ett nytt hus till katterna så dom hinner boa till sig innan kattungarna kommer.
    vi hade oxå en toppendag igår.idag värker kroppen lite var stans.
  • Familjetrollet

här sitter man och har tråkigt.första masinen med tvätt är igång.bara jag som är vaken.har nyss kommit in från morgonpromenaden.

vad ska ni hitta på idag?

• Familjetrollet
    SmileyMalin skrev 2009-05-17 09:20:15 följande:
    Gaaahh!Nån som vill ha en tvättäkta liten morsgris? Ibland blir jag helt tokig på att Nellie ska vara sååååååå mammig hela tiden!Idag gick Kalle upp med Nellie så att jag skulle få sova lite längre, men självklart börjar ungen gapa direkt "Mamma ska hjälpa mig kissa, mamma ska göra välling, mamma ska sitta i soffan med mig".Och sen tog det typ 2 sekunder så stod hon vid sängen och slet i mig....Får se till att vara en riktigt tråkig, oengagerad och sur mamma till nästa barn........
    jag byter inte.har så det räcker med två trotsiga töser på 8 och 5 år.den stora tösen har kommit in i nån ålder där hon är stendöv och dryg.den lilla är numera en härmapa och upprepar allt*skratt*
  • Familjetrollet
    Maria84 skrev 2009-05-17 09:38:00 följande:
    Här ska vi åka till mina föräldrar om en liten stund. Får väl se hur länge vi blir kvar.
    då får ni ha en bra dag.
  • Familjetrollet
    Skorpan08 skrev 2009-05-17 11:56:38 följande:
    Oj, oj, oj...ni bekymrar er för "lite" två-årstrots...haha vänta tills dom blir tonåringar! Varje ålder har sin "charm", brukar jag säga. Men en sak som stämmer är att "små barn, små bekymmer" Och "stora barn, stora bekymmer". Idag är detlugna gatan för min del, har så ont efter allt promenerande igår...suck... jag som har så mycket jag vill göra.
    ja 14 åringar är lätta att tas med ibland
  • Familjetrollet
    Fru T skrev 2009-05-17 13:02:24 följande:
    Nu känner ja mig grinig å PUTT.. mannen ligger å sover fortfarande trots att han bar jobba krogen i natt Ja va inne precis å la en komentar om att han kanske skulle börja fundera på att börja ställa klockan innan han går å lägger sig, fick ett halvdant mmm till svar...Hahah han kan ju passa på nu men sen lär han inte få sova bort hela dagarna!
    då är det dags att du tar fram brödkaveln*skratt*
Svar på tråden VI från Linköping Del 3!!!!