vuxna med adhd add as
jag skrev på fullmakt till min psyk läkare att ja ville han skulle hämta hem de.. ska till han i slutet av månaden hoppas han hämtat hem
Med risk att jag avslöjar "mig".
har idag fått ett för mig oehört tungt bsked, som nog innebär att de nog kommer krävas en operation, så att jag inte kommer kunna få bli gravid av mig/oss själva mer. en stor jevla sorg.
är så trött och illamående efter all morfin och domicum. och kräkts,
Jag ska känna mig fram till vlken dos ja tycker fungerar bra för mig. är bara rädd för att få dessa smärtor i käken bara. och få gliringar från en vän "de syns du tar uppåt medicin på dina stela käkar"
Det gör så himlans ont att äta, prata.. men märkt de mest om ja höjer ritalin dosen. Sen undrar ja hur ivf läkare ställer sig till om ja tar sån medicin, kanske får sluta på sån om vi gör ivf. men vill må så bra som möjligt tills den dagen de är dags om de blir av. Men har tufft tid framför mig så ja behöver all hjälp jag kan få.
idag har vi grillat. men har ingen direkt matlust inget känns riktigt gott hur mkt jag än kan sukta. jag vill med gå ner i vikt..väger väl 54-55kg