vuxna med adhd add as
Vad är det för jävla KARL du har??? hur ska du kunna gå vidare o "förlåta" kan du förlåta honom? din vän?
Att du idag är bara på 3:e dagen på insättningen av din concerta, kan vara rätt jobbigt påfrestande psykist men jag tror det kommer bli bättre tillslut, fast de är svårt att se vägen ut då man mår som sämst.. har för någon vecka sen tagit mig ut ur hålet själv.. och du behöver stöd ifrån din man än SKIT och skäll (men haft situationen så hemma med i liknande former)
Sen vad de gäller din concerta, så är det inte ens i närheten av vad en missbrukare ta. Och då du är rädd och det är ett väligt känsligt ämne för dig med "droger" ta och prata med din läkare så du får RÄTT information. Visst, du kan ge utslag på drogtest och du är i sporten "dopad" om du utövar.
Och att du börjat med Concertan för 3 dagar sen så är de så att vissa får olika slags biverkningar. (sj'lv kom mitt fort med, men ökads i ångest för att sen ebbas ut, jag fick hjärtklappningar, för hög bilo puls ect ec.)
Vill du inte ta "Droger"
Så undrar jag, visste du inte det innan? att Concerta är vad det är?
Vet inte om läkaren har informerat dig om tt de ska finnas "Stratreta" eller hur det stavas. De ger aldrig utslag på doping, då de inte är samma substans
sänder över en kram
" Då alla tjatar om hur likt concerta är amfetamin och WOW nu får du lagligt amfetamin osv. så blir jag ännu mer rädd. Dp tycker han jag är helt sjuk som blir rädd och förstorar upp de.
Är de något fel att jag är rädd för drogor? även om jag vet att inte concerta är en drog. men jag har skläktingar som är långt nere i sina missbruk och några är till och med hemlösa pga sitt missbruk. förlåt lixom att jag är rädd.
ah jag kanske är mesig, men jag e skit känslig för biverkningar och dom i concertan är inte roliga.jag får fet panikångest när jag ska svälja min medecin.