ensamhemma skrev 2009-03-14 13:00:34 följande:
[citat]
mitt mående blir inte bättre,jag har sån ångest o panikattacker att jag vågar inte gå ut längre.har försökt att få lugnande av min läkare men utan resultat,,härom kvällen så hade jag sån ångest att jag var tvungen att ringa jouren o dom kom med 6 atarax.jag fick theralendroppar tillslut av min läkare men dom hjälper inte...nu är det ju helg och min dotter är hemma o ska egentligen på fotbollsträning men det är omöjligt pga mitt jäkla mående.min man ska åka bort i 10 dagar så då e jag helt solo och ska klara det här ensam men jag e så slut, jag orkar inte längre....o psyk skiter fullständigt i vad jag säger,ska det vara så svårt att skriva ut lugnande vid behov?
[/citatStackare, jag upplever inte att det varit svårt att få det, Ska få lugnande vid behov läkaren ville jag skulle prova Ecu** nånting men jag är skeptisk då dom är väldigt svaga o eg ges mot illamående men har verkan som lugnande då man blir dåsig av dem.
hade tänkt höra om Theralen men du upplever inte att det hjälper?
Guud de finns ju så mycket men samtidigt vill man ju inte (iaf inte jag) vara helt nerdrogad
När är din oro/ångest som starkas?
Jag upplever min komma smygande mot kvällen, härom natten när jag inte kunde vsova låg jag o slet lös ögonfransar, bet mig i läppen så nu har jag halva ögonfransar o en rejälv knöl o sår på läpparna

+ att jag sliter av mig hår.
Hur får du "utlopp" för din ångest?
Stora kramar på dig