Inlägg från: HellviHumle |Visa alla inlägg
  • HellviHumle

vuxna med adhd add as

Kaldorei skrev 2009-03-08 13:40:04 följande:
    Köpte nytt batteri i december, tror knappast det tagit slut redan.... den bettedde sig precis såhär då också, men sen funkade den bra med batteriet i kanske 3 veckor, sen fortsatte den å krångla å nu e den DÖKRÅNGLIG!
    Aha, har du ingen bekant med ett gäng mobiler? Det finns många som har mobiler de inte använder. Jag köpte min första begagnad men sedan har jag hållit mig flytande på så'na som andra kasserat.
  • HellviHumle
    Kaxelina skrev 2009-03-08 13:54:04 följande:
    Jag har en gammal nokia 6630 om du är intresserad. Har varit låst en gång i tiden men inte nu längre men dom gamla "inställningarna" så som startbild finns kvar.
    Nu har jag en 3200 tror jag. Har haft senaste fyra åren. Funkar ännu efter ett batteribyte. Så jag passar.
  • HellviHumle
    Kaxelina skrev 2009-03-08 14:04:04 följande:
    Jag är en samlare utav prylar. Mobiltelefoner, tv-spel, och lappisar och liknande saker. Inte speciellt billigt att vara gift med mig.
    Lappisar?
  • HellviHumle
    Kaxelina skrev 2009-03-08 14:11:00 följande:
    Tjo. Jag har en gammal och en via facket där jag är sekreterare men törs inte använda den och nu sitter jag på min lilla söta mini-pc som är rosa. Skall fixa en bild på den i min profil.
    Aha, laptop. Jag har en GAMMAL Bondwell bärbar 286. Och en Toshiba pentium 75 MHz.
  • HellviHumle
    Kaldorei skrev 2009-03-08 15:31:30 följande:
    åååh 3200, är inte det den man kan klippa ut egna skal till? en sån hade jag en gång i tiden, å den äääälskade jag! men ja... när man blir sur så kan man ju råka *tappa* saker i golvet.... var ju inte direkt mitt smartaste move om man säger så. Har fått låna en gammal nokia nu iaf, av kusinen. Men förhoppningsvis får jag ta över både abonnemang och telefon av en kompis som hjälpt en annan kompis att skaffa, men så betalade aldrig den kompisen.... hur fan kan man missbruka någons förtroende så, å sätta nån annan i skiten förstår jag inte. som tur var så verkar det lösa sig iaf....
    Precis den ja. Jag har nog en klippapparat också, nånstans.
  • HellviHumle
    Himmelkropp skrev 2009-03-08 18:11:21 följande:
    HellviHumle

Jag har blivit av med anoynimteten för en skit grej. Hade glömt att jag postat de och de var fel placerad. Griniga moderatorerna är.
    Vilken tur du har. Jag vill att de ska ha en knapp där man kan avstå anonymiteten men det finns inget intresse för att tillgodose mina krav.
  • HellviHumle

Anonym (fia) skrev 2009-03-08 21:28:51 följande:

Tack! Jag håller mej lite blyg ett tag fast ja ser att flesta av er inte e anonym. Jag är 33 år o tvåbarnsmor till pojk 6 år o flicka 3 år. Bakgrund som anorektiker o amfetaminbrukare, har lagt av med det o har fått diagnosen add nyligen. Tycker om att få förklaring på alla felsteg i livet, om det nu är det det är. Ska försöka få tid o kolla mer va ni e förnåra härinne o vänja mej lite mer vid skriva i forum, känner mej lite ny liksom.
    Du är välkommen hur du än gör med anonymiteten. Det är inte det väsentliga. Det viktiga är att du kan få och ge lite stöd. Och dela med dig av det du har för övrigt.
    Kram
  • HellviHumle

Crash Boom Bang skrev 2009-03-08 19:10:57 följande:

Tack , de e ju just de , alla fördomarna , var inne i nån tråd efter jag hade skrivit här o då var de nån som påpeka om min ev diagnos som inte alls hade med detta att göra , blev ju rätt paff kan jag ju säga o den person var anonym !! men varför trycka 4 ggr ??
    Först trycker jag på Posta, därefter måste jag klicka bort påminnelserutan som dyker upp, klicka i HellviHumle och därefter på Posta. Nästan varje gång lyckas jag göra samma sak.
  • HellviHumle
    Ysta skrev 2009-03-08 19:16:43 följande:
    Jag vet att det inte är något att skämmas för men det finns många, bland annat här på FL, som tycker det är okej att trakassera både mig och kompisen just för att vi driver en blogg som är ganska uppmärksammad. Därav så hade jag velat vara anonym men nu gick ju inte det längre. Jag har alltid vetat att jag är annorlunda och alltid känt mig såå mycket sämre än alla andra, haft svårt i skolan och sådant. Att gå till arbetspsykologen är ett första steg att få hjälp och jag ska också ringa och pressa VC imorrnbitti för att få en läkartid men jag hyser inga större förhoppningar om det. Har en riktigt kass dag idag där humöret gått upp och ner som en berg- och dalbana. Händer väldigt mycket negativa saker i mitt liv just nu som gör att jag mår skitkasst men man får väl försöka ta det med en klackspark eller nånting.
    Kan inte arbetspsykologen hjälpa dig med kontakten och kanske driva på en utredning?
  • HellviHumle

Malin 74 skrev 2009-03-09 00:10:23 följande:

Mår inget vidare just nu....måste snacka med min läkare.Mår inte så bra av stratteran,känner mig helt jävla känslokall.Orkar inte bry mig om någonting...Faan också.
    Men nu är du ju förkyld också och det kan ju påverka orken och känslorna.
    Kram
Svar på tråden vuxna med adhd add as