vuxna med adhd add as
Aquagreen skrev 2009-05-01 18:44:14 följande:
FIA - Nu när du nämner det, jag har aldrig sett mig själv som att ha prob med mat el ngn ätstörning men jag börjar ju tro efter de du skrover om dig själv att du springer iväg o hittar massa måsten att jag med har ngn störning.Jag äter tex aldrig frukost, nästan aldrig lunch, middags äter jag oftast men skulle lika kunna hoppa över det, känner att jag hittar andra måsten ist, men inte medvete för att slippa ätas.Min AS märks otroligt tydligt just när det kommer till mat o dryck, det är ngt panik artat över det, otroligt jobbigt faktisktVarit på sjukhuset idag, började kissa blod inatt, levervärderna var bättre så de var ju bra, men jag undrar ju fortfarande vad som är fel, tänker inte låta läkaren "komma undan" vill gå till botten med
detta.Nu har jag fått en njurbäcken inflamation o kissar blod, har feber, mår illa o har otroligt ont i rygg o mage.
usch kära vän lider med dig! Njurbäckeninf hade jag en gång och det va nog det värsta jag vart med om fyfan, stackars dig vilken jävla otur eller vad man ska säja. Tycker det är jättebra att du tar tag i allt som du gör, hoppas verkligen det blir rätsida på allt. Har du tagit uppehåll med concertan eller hur gör du? Skönt att värdet var bättre igen.
När det kommer till ätbeteendet så hopps inte jag sätter griller i huvet på dig. Men om du känner att du blir hjälpt av att prata med mig så finns jag här hela tiden, vill jättegärna stötta med det lilla jag har att komma med. Och betr anorexia o sånt så är jag rätt så "kunnig" då jag vart sjuk i det sedan jag var 16. Även fast att jag från 20 år vart normalviktad så har jag ändå haft det i psyket. Och enda som hjälpte var amfetaminet och nu då concertan. I de rena perioderna har vikten rasat o folk har ju blivit rätt så ställda eftersom det ju brukar va tvärtom att man går ner på amf o inte tvärtom som jag. Du har också barn va? Hur gamla är dom?
Vila dig nu ordentligt så gott du kan, o känn lite på kroppen här o där vetja, kramar om dej härifrån med kryapådigsyfte