vuxna med adhd add as
Aquagreen skrev 2009-05-04 14:47:21 följande:
Fia - Tack vännen, de värmer Ensmahemma - Okej, pratde just med dom, hon skulle skriva till min läkare så får se vad de blir, haha spännande värre :-/Nämnde öven att Concertan inte håller o att jag känner att jag svarar på dosen tillräckligt, ev gå upp ytterligare i dos, hon sa att jag inte behöver känna min som en knäppis för de (vilket jag gjort) 90 mg är hög dos, men hon sa att vissa kräver höga doser även om det inte är vanligt.Vackert väder har vi här i norr idag, ska ta på barnen o gå ut på gården o kratta lite.Föresten tar du hela dosen samtidigt eller fyller du på under dan? För såhär att när jag höjde från 36 till 54 så hade jag 36+18 tabletter, o doktorn sa jag skulle ta dem samtidigt på mornen. Men jag tyckte det lät fel så jag väntade med 18 till in på dan. Men då gick det ur på eftermiddan. Sen prova jag att göra som han sa o tog alltihop på mornen o då höll det i sig längre.
Eller du, lyssna på dem istället det är ju dom som vet om sånt, jag bara började grubbla. Kram i solen