• zagolik

Pladderbebisarna Del 7

{#lang_emotions_heart}Tråden för oss som hängt ihop under några år! Här fortsätter vi vidare! {#lang_emotions_heart}

♥ Emil 080327♥
  • Svar på tråden Pladderbebisarna Del 7
  • Kickan 84

Hanna: Ja, men det dyker dessvärre inte upp några dugliga sådana heller....

• snöstjärna

Kickan:
    Söta shorts, Jordan hade några liknande förra sommaren .. ska ta fram å se om han kan ha dem nu med =) Han har ju inte vuxit så mycket.. haha.

♡(¯`°?.¸ ღ ♥ Nu är Jordan här! 070822 - snostjarna.blogspot.com ♥ღ ¸.?°´¯)♡
  • Hannnas
    Kickan 84 skrev 2009-04-03 11:13:29 följande:
    Hanna: Ja, men det dyker dessvärre inte upp några dugliga sådana heller....
    snart så
    .?:*¨¨*:?. Det är jag som är Måns mamma - väntar på lillasyster .?:*¨¨*:?.
  • Kickan 84

Hanna: Lär väl märkas vad som dyker upp först!

• Thezzizen

Sådär, nu är jag tillbaka från bm. bebisen ligger neråt men är väldans lätt att flytta på... dock tror nte jag den klarar att böka runt så mkt snart..

Sen har jag mest hunnit med att bli irriterad. på L för att hon inte ens smakar på lunchen, på mig själv som blir irriterad, på anra som skriver om en offentl8gt utan att prata med en först... så nu sitter jag här, inte ens ute i sköna solen där L nu ligger o slumrar sött.... hmmmpff

• after eight
    Hannnas skrev 2009-04-03 10:50:07 följande:
    Kick... jäättesöta shorts! Nästan likadana hade M i somras o visst är junosängen uuuuuunderbar! men apdyr som du säger.. fy fy
    Jag fattar noll! Vilken säng? Jag vill också se.
    Mamma till Isabel 050105 och Vincent 071211
  • Honeyflowers

thezz: Max äter inget heller förutom gröt och yoghurt, han håller på få mer tänder, är skitgnällig... Så har det vart i 3 dar nu, tur han har lite o ta av för han vägrar verkligen att äta.

• Thezzizen

Honey, ja tänder kan man ju inte göra något åt.... tyvärr är de ju inte orsaken här precis... men men, vill man gå hungrig så får man..

Jag får väl vara nöjd om sömnen stabiliserar sig i dag iaf..

• Honeyflowers

thezz: nää precis då får man vara utan tills man känner att man är hungrig!!! Inga barn i sverige svälter heller, får de i sig vätska o frukt överlever de

men jag fattar din irritation

Svar på tråden Pladderbebisarna Del 7