• zagolik

Pladderbebisarna Del 7

{#lang_emotions_heart}Tråden för oss som hängt ihop under några år! Här fortsätter vi vidare! {#lang_emotions_heart}

♥ Emil 080327♥
  • Svar på tråden Pladderbebisarna Del 7
  • Hannnas

2007... ohh gott att få fram utemöbler! jag är på jakt efter sådana nu

hmm tjejjer, hört att man inte ska använda olja till altaner utan nåt annat? men vad heter det, kanske man kallar det olja bara?

.?:*¨¨*:?. Det är jag som är Måns mamma - väntar på lillasyster .?:*¨¨*:?.
  • 2007
    Thezzizen skrev 2009-04-03 07:57:04 följande:
    morgon 2007, vi har strålande sol!!! ska också olja altanen, men har några brädor kvar att skruva på trappstegen bara..
    Sol i Västerås altså, hoppas att dimman lättar här snart.
    Hannnas skrev 2009-04-03 07:59:25 följande:
    2007... ohh gott att få fram utemöbler! jag är på jakt efter sådana nu hmm tjejjer, hört att man inte ska använda olja till altaner utan nåt annat? men vad heter det, kanske man kallar det olja bara?
    Du ska inte gå på Hen och Trädgårdsmässan i helgen??? Dom lär ha bra erbjudanden på utemöbler.

Vi använder Cuprinol till vår altan, en typ av olja. Om det är rätt vet jag inte, men det fungerade bra förra året.
    Wilma 070519 och Lillknoddas Bf 090818
  • 2007
    Thezzizen skrev 2009-04-03 07:57:04 följande:
    morgon 2007, vi har strålande sol!!! ska också olja altanen, men har några brädor kvar att skruva på trappstegen bara..
    Sol i Västerås altså, hoppas att dimman lättar här snart.
    Hannnas skrev 2009-04-03 07:59:25 följande:
    2007... ohh gott att få fram utemöbler! jag är på jakt efter sådana nu hmm tjejjer, hört att man inte ska använda olja till altaner utan nåt annat? men vad heter det, kanske man kallar det olja bara?
    Du ska inte gå på Hen och Trädgårdsmässan i helgen??? Dom lär ha bra erbjudanden på utemöbler.

Vi använder Cuprinol till vår altan, en typ av olja. Om det är rätt vet jag inte, men det fungerade bra förra året.
  • 2007

Nej, ska jag ha en dag med dubbelinlägg igen...., jobbigt...

• 2007

Nej, ska jag ha en dag med dubbelinlägg igen...., jobbigt...

• Hannnas
    2007 skrev 2009-04-03 08:03:19 följande:
    Sol i Västerås altså, hoppas att dimman lättar här snart. Du ska inte gå på Hen och Trädgårdsmässan i helgen??? Dom lär ha bra erbjudanden på utemöbler. Vi använder Cuprinol till vår altan, en typ av olja. Om det är rätt vet jag inte, men det fungerade bra förra året.
    Nä måste till ikea denna helg tyvärr och söndagen=måla måla måla... fasen! ja det var ju synd... ecohallen hade ett jättefint erbjudande på en ursnygg teakgrupp däremot nedsatt från 10' till 5'... men då ingick bara 4 stolar o jag vill ha 6, så de ska ringa idag om det går att köpa till 2 (och andra dynor) så då blir det väl det *hoppas men brukar inte ha tur*

Har du kontaktat FL ang dina dubbelinlägg?

Får kolla upp det där med oljan, vilken man ska ha... ska iaf börja med att såpa och klorina av däcken här
  • 2007
    Hannnas skrev 2009-04-03 08:08:23 följande:
    Nä måste till ikea denna helg tyvärr och söndagen=måla måla måla... fasen! ja det var ju synd... ecohallen hade ett jättefint erbjudande på en ursnygg teakgrupp däremot nedsatt från 10' till 5'... men då ingick bara 4 stolar o jag vill ha 6, så de ska ringa idag om det går att köpa till 2 (och andra dynor) så då blir det väl det *hoppas men brukar inte ha tur*Har du kontaktat FL ang dina dubbelinlägg?Får kolla upp det där med oljan, vilken man ska ha... ska iaf börja med att såpa och klorina av däcken här
    Nej, jag har inte kontaktat dem, igår fungerade det bra så jag vet inte vad som ställer till det.
  • 2007
    Hannnas skrev 2009-04-03 08:08:23 följande:
    Nä måste till ikea denna helg tyvärr och söndagen=måla måla måla... fasen! ja det var ju synd... ecohallen hade ett jättefint erbjudande på en ursnygg teakgrupp däremot nedsatt från 10' till 5'... men då ingick bara 4 stolar o jag vill ha 6, så de ska ringa idag om det går att köpa till 2 (och andra dynor) så då blir det väl det *hoppas men brukar inte ha tur*Har du kontaktat FL ang dina dubbelinlägg?Får kolla upp det där med oljan, vilken man ska ha... ska iaf börja med att såpa och klorina av däcken här
    Nej, jag har inte kontaktat dem, igår fungerade det bra så jag vet inte vad som ställer till det.
  • Thezzizen

Hanna, han opereras ju på måndag o det är ju kortvecka så det blir väl bara den veckan om inget konstigt blir..

Lyxigt att leta utemöbler! Det lär inte vi göra på några år...

2007, hoppas på sol för er också!

• Hannnas
    Thezzizen skrev 2009-04-03 08:49:29 följande:
    Hanna, han opereras ju på måndag o det är ju kortvecka så det blir väl bara den veckan om inget konstigt blir..Lyxigt att leta utemöbler! Det lär inte vi göra på några år...2007, hoppas på sol för er också!
    hoppad bebis kommer preciiis när SS är slut så han kan börja sina pappaveckor precis då

Vad sitter ni på ute? vi har ju 2 uteplatser o kommer bara kunna köpa till 1 detta år, om vi inte hittar nåt tillfälligt på loppis
Svar på tråden Pladderbebisarna Del 7