Pladderbebisarna Del 7
Tråden för oss som hängt ihop under några år! Här fortsätter vi vidare!
Tråden för oss som hängt ihop under några år! Här fortsätter vi vidare!
Ska gå på visning på detta hus med:
*sugen*
www.maklarhuset.se/ViewObjekt.aspx
Hanna, vi har våra balkongmöblr som är ganska fina på framsidan. Sen fick vi av en på Rs jobb förra året som han skulle slänga som vi har på altan, med dynor. Asfula men gratis! dDe får nog hänga med i år också..
Hanna:
Mmm jag ska höra lite med min bm om vad man kan göra åt saken... Den känns mycket otrevlig och det ser riktigt illa ut.
Morrn!
I dag cyklade jag 18 km till jobbet. Känner mig inte helt pigg och fräsch i kroppen nu.
Såg att ni snackade utemöbler. Vi köpte en ny grupp för ett par helger sen, tillsammans med stort parasoll. När det smäller till och blir varmt ska vi köpa vilstolar i samma serie som stolarna också. Ser verkligen fram emot att kunna utnyttja altanen i sommar!
Snö: vilket mysigt hus!!!!!!!!
AE, det är min dröm också, ett par rejäla vilstolar på baksidan.... hääärligt!
snö..... superfint!!! o inga akuta renoveringbehov heller
thezz... mm gratis är gott vi har inga alternativ känns det som, antingen köpa nya eller inga alls... trist men men, bakar in det i badrummet så att säga för det blir så jäkla dyrt ändå så det är en skitsumma i helheten...
Angie... usch så trist!!
Bygga kommer vi med all säkerhet kunna göra men det är så synd att en egentligen oberörd part ska ställa till det. Han äger ju bara en TOMT där, inget annat!