• zagolik

Pladderbebisarna Del 7

{#lang_emotions_heart}Tråden för oss som hängt ihop under några år! Här fortsätter vi vidare! {#lang_emotions_heart}

♥ Emil 080327♥
  • Svar på tråden Pladderbebisarna Del 7
  • Thezzizen

Honey, ja och ofta har jag tålamod med maten iaf bra mkt mer än R, men tydligen inte idag....

• Honeyflowers

thezz: nej men det kan man ju inte ha varje dag..själv undrar ja om sonen dött, han har sovit nu i 1½ timma o de brukar han ALDRIG göra, men han fick en supp precis innan så...kanske därför...

• Thezzizen

Honey, ja vi är uppe i två timmars sömn här nu. Fick ta in henne dock efter 45 minuter då hon skrek alldeles hysteriskt. men nu sover hon görtungt..

Fast då slipper vi sovandet som hon gjorde igårkväll mellan halv sex o halv sju typ. Skulle vara skönt att komma rätt i sovtiderna nu, hon verkar ju lite piggare idag dock. Får se om febern kommit tillbaka efter hon vkanat..

• Hannnas

thezz... men så bra ändå, gör ju inget att han är rörlig bara huvudet pekar åt rätt håll, han är ju så stor nu att han faktiskt inte bör flytta sig mer *tumme*... jobbigt med Ls matvägran men det är tydligen vanligt runt 1 1/2 läste jag någonstans o det är ingen idé att truga, hon svälter ju inte o är hon hungrig så får hon ju så skit i det så gott du orkar.....

*testar en gravidgördel*

*går ut i solen med sonen*

.?:*¨¨*:?. Det är jag som är Måns mamma - väntar på lillasyster .?:*¨¨*:?.
  • Kickan 84

AE: bild finns i min blogg, adressen hittar du i presentationen.

• Thezzizen

Sådär snutta sover nu redan, hann komma upp i över 39 igen nu innan läggdags, hon var helt färdig. Ingen middag åt hon men välling fick hon iaf i sig 150 ml..
    Har hon lika hög feber imorrn och orolig i natt ska jag nog se till så de får kika i öronen ändå..

Vi ska njuta av hemma gjorda baconburgare nu. Yummie!!!!!

• Hannnas

Kväller

Sitter här med en M som vägrar sova... *suck*

• jazzy
    Hannnas skrev 2009-04-03 19:34:36 följande:
    KvällerSitter här med en M som vägrar sova... *suck*
    vi ska precis börja lägga... svårt att gå in när det är fint ute...
    3 barnsmamma
  • Hannnas
    jazzy skrev 2009-04-03 19:44:03 följande:
    vi ska precis börja lägga... svårt att gå in när det är fint ute...
    o våra skitbra rutiner är sen sommartiden åt h**e o inte vaknar han senare för att han somnar senare heller... suck
Svar på tråden Pladderbebisarna Del 7