Pladderbebisarna Del 7
Tråden för oss som hängt ihop under några år! Här fortsätter vi vidare!
Tråden för oss som hängt ihop under några år! Här fortsätter vi vidare!
goddag i solen
ska oxå på meandi idag! O har även en superhostig o gnällig son hemma
hihi, kolla här, kom på att han använder samma t-shirt än med ju =) Å dreggellappen oxå. haha.
har försökt påskpyssla lite med Alex, tänkte göra kort att skicka till farmor och mormor, men det slutade emst med att jag målade, Alex gillar itne att få färg på fingrarna..
snö: hihi, sötisen! Men det syns ju helt klart att han blivit äldre, inte lika bäbis-ruhnd längre.
Magda:
Men vilken bra idé!
Måste de om Jordan är villig å leka lite med färg sen, så kan vi skicka nått till farmor å farfar som bor så långt borta.
Ja visst ser man skillnad på honom, han har lixom vuxit upp till en liten kille, ingen bebis längre =) Inte så stor skillnad på vikten, men längden, han har lixom blivit mer utdragen .. haha.
snö: fick en idé igår. om man tar t ex gul fingerfärg och krycker tummar som blir kroppen på en kyckling, sen tar man ett pekfinger och trycker som huvudet, sen målar man dit näpp och ben.
Magda:
haha det var ungefär så jag gjorde. Eller Jordan fick måla med gulfärg på några kort, å sen målade jag dit näbbar å ögon på det gula =) Ska fota så får du se sen =)
lättja: åh vilken söting! hur funkar allt med 2 barn, kan man älska båda lika mycket? Tar Nora det bra?
funkar din amning?
Lättja:
Va myyyyyysigt! Oh längtar. Sååå bebissugen =PP
Kväller
APtrött nu efter en heldag på ikea, tacksamt nog utan M:et iat om man får säga så... o en heel del fattigare men det ska bli härligt att få ordning hans rum snart... planen är att min pappa får göra sista vitfärgsstrykningen på måndag på dagen (när A jobbar) o sen slänger jag upp tapeten på tisdag när M:et är på dagis... sen gör jag o A iordning rummet med alla grejjer på onsdag kväll o så får han flytta in på skärtorsdagen
Snö... söööt J
Lättja... vilken liiiten fis har ni inga namn alls ni lutar åt eller väger emellan?? o hur känns det med 2 helt plötsligt
*hilfe*