Pladderbebisarna Del 7
Tråden för oss som hängt ihop under några år! Här fortsätter vi vidare! 
Tråden för oss som hängt ihop under några år! Här fortsätter vi vidare! 
Fy fan så ont jag har i magen! Är det inte ägglossning detta så vet i fåglarna, vad fan kan det annars vara? Vill sitta dubbelvikt...
Åh vi har räknat och räknat. Om bara banken ger sitt godkännande (vilket vi har sen tidigare egentligen men nu är hon extra grinig) så kör vi nog!
Jag har möte hela förmiddagen och sen möte med henne direkt efter. Då måste jag redovisa (fnys!) för hur vi ska betala handpenning och lagfart + pantbrev. Personligen känner jag att hon ska skita i det, om vi så ska spela ihop till pengarna har hon inget med det att göra. Men jag är en duktig idiot så jag går dit med min lilla sammanställning och hoppas att allt funkar.
go kväll tjejer. vad ni surrar! har ni inget annat för er på kvällarna?
nu är min älskade katt ute igen
han går ju itne att håla instängd, han är en skogskatt som helst är ute jämt! Försökte locka in han men han ville bara busa, trots sina 10 år är han otroligt pigg! Vi får väl åka och hämta honom i morgon igen... *suck vad jobbigt det här är*
nu blir det sängen iaf. natt!
Morrn morrn!!
Emil vaknade kl halv 6 då det var dags för en bajsblöja! Kul!! Så jag är jätte trött! Gäsp!!!
Hoppas Tezz & Hanna inte loggar in idag!
![]()
Nervöööööööööös idag!
Möte på jobbet 8-12 sen har jag möte med banken kl 12 och sen ska vi fundera.
Jag är helt för att vi kör nu. Det är lite på marginalerna men det känns bra!
morrn!
3:e natten i rad som Alex inte vkanar
Det här börjar bli en vana! Sen låg vi och mös och läste bok i en halvtimme så jag fick slumra lite till
Idag ska vi på ÖF, sol ute! Ledig hela dagen men börjar jobba 17...
lurkan: spännande! Hoppas mötet med banken går bra.
Hej hej! Tänkte bara visa att jag fortfarande lever... Att säga att man har häcken full är en viss underdrift. Min mamma är dessutom här sen 1,5 vecka tillbaka och jag kan säga att det är en fröjd, skulle lätt vilja flytta tillbaka till bondesamhällena med generationsboende i dagsläget. Tom killen nästan tigger att hon ska stanna kvar en vecka till,
tänk er den, att killen vill ha svärmor på plats fortfarande efter 2 veckor!
Men det funkar ändå bra, det är bara det att det är så mycket hela tiden! Egil (det blev det namnet) är ett riktigt matvrak som äter och bajsar som en dåre. Har satt honom på 3 timmars diet senaste veckan. Han har gått upp 1,2 kg på 3 veckor så det verkar bli en bastant kille men han har dessutom växt 3 cm på 2 veckor så det är inte bara hull han lägger på sig. Kruxet är att det är sånt konstant bajsande här, har inte bytt en enda blöja än så länge som inte varit en bajsis så det känns som man bor vid skötbordet och en tanke med en container på baksidan känns inte helt främmande nu. Redan fått ta en tripp till soptippen med vanliga sopor...
Hoppas det är bra med er alla!
Lättja: Japp, det var 2-barns livet det
Känner helt igen det.
Särskilt det där med amma-bajsa stilen och viktuppgången
Men så länge de mår bra så.
o här var det öde...