• zagolik

Pladderbebisarna Del 7

{#lang_emotions_heart}Tråden för oss som hängt ihop under några år! Här fortsätter vi vidare! {#lang_emotions_heart}

♥ Emil 080327♥
  • Svar på tråden Pladderbebisarna Del 7
  • angiee

GRATTIS LURKAN!

Hannah
    Nja, snarare om ett par dagar eller så Misströsta ej
    Har  vart på en utförsäljning av min svärmors inredningsbutik & kom hem med DÖmycket saker Allt till det nya hemmet! Korgar, stora golvlyktor, ljus,badoljor, servetter, - allt möjligt skoj!
    Nu ska ja hämta V-busen på dagis!
    ღ ♥ ღ Vendla - vår livslånga uppgift & kärlek ღ ♥ ღ
  • Hannnas
    angiee skrev 2009-04-22 15:06:11 följande:
    GRATTIS LURKAN! Hannah Nja, snarare om ett par dagar eller så Misströsta ej Har  vart på en utförsäljning av min svärmors inredningsbutik & kom hem med DÖmycket saker Allt till det nya hemmet! Korgar, stora golvlyktor, ljus,badoljor, servetter, - allt möjligt skoj! Nu ska ja hämta V-busen på dagis!
    Roligt med shopping o särskilt när man ser det till nya boendet
    .?:*¨¨*:?. Det är jag som är Måns mamma - väntar på lillasyster .?:*¨¨*:?.
  • MagdaA

Lurkan: KUL! va roligt att ni äntligen hittar nått ni verkligen gillar.

lite att jag är avis på er som letar hus å har er. skulle va roligt, men DYRT! SKa inte klaga på vårt boende, läget är helt underbart och huset/gården med. Lite fix å ombyggnad så kommer det bli perfekt.

Ebba har fått en lillebror! Vår Älskade Alexander är här!
  • MizzLizzy

GRATTIS till husköpet LURK!! Härligt! När blir det inflyttning??

THEZZ: Det går faktiskt riktigt bra på dagis hon tycker det är såå kul. Idag har hon även sovit där i 1,5 timmar. Härligt. Förstår att det börjar kännas trist att bara gå och vänta nu Men när ni minst anar det så drar det igång.

♥ Fanny ♥ 080130
  • zagolik

Grattis Lurk!

Vi har inte hört nåt om någon som budat över oss idag så vi leder än här!! Men snart kommer väl någon med en mega summa så vi inte kan bli kvar.

♥ Emil 080327♥
  • Hannnas
    zagolik skrev 2009-04-22 17:14:57 följande:
    Grattis Lurk! Vi har inte hört nåt om någon som budat över oss idag så vi leder än här!! Men snart kommer väl någon med en mega summa så vi inte kan bli kvar.
    äsch vad neg du är klart ni vinner budgivningen!! *hejjar*
  • zagolik
    Hannnas skrev 2009-04-22 17:15:42 följande:
    äsch vad neg du är klart ni vinner budgivningen!! *hejjar*
    Jag??? Näääää!!!

Jo,det är klart vi vinner!!!

Tänker så mkt på att vi måste få sålt denna med och allt runt omkring det...visningar och allt fix innan. Vi vill ju ha den i tipptopp så vi får mer betalt
    ♥ Emil 080327♥
  • Hannnas
    zagolik skrev 2009-04-22 17:19:12 följande:
    Jag??? Näääää!!! Jo,det är klart vi vinner!!! Tänker så mkt på att vi måste få sålt denna med och allt runt omkring det...visningar och allt fix innan. Vi vill ju ha den i tipptopp så vi får mer betalt
    Kommer bli lätt att sälja er, den har ju toppläge den med! o homestyling fixar ni lätt! behövs inte så himlans mkt eg men det tar lite tid att röjja undan kommer ordna sig fint!
  • Thezzizen

Sådär,

fint väder nu på eftermiddagen. Vi gick till lekparken direkt efter dagishämt och där har hon lekt typ självständigt i lite mer än 90 minuter! Smidigt!

Kom hem fixade köttfärssås o spagetti och hon har ätit en riktig monsterportion, typ tills vi sa stopp. Härligt...

Jag själv ska vräka bebisen med calzone eller ngt liknande ikväll! Och försöka få lovisa att prova kjolen jag shoppade på lindex idag också..

Lurka så skoj!!!!!!! GRATTIS!

Angiee, jag blir avis! Vill också shoppa massa inredning!

• Hannnas

Härlig dag Thezz o sån grym lyx att L lekte själv så länge

Svar på tråden Pladderbebisarna Del 7