• zagolik

Pladderbebisarna Del 7

{#lang_emotions_heart}Tråden för oss som hängt ihop under några år! Här fortsätter vi vidare! {#lang_emotions_heart}

♥ Emil 080327♥
  • Svar på tråden Pladderbebisarna Del 7
  • Hannnas
    zagolik skrev 2009-04-21 18:50:21 följande:
    Nu ligger budet på en milijon. Det är vi som la det. *Galet jag vet*
    haha jamen då är jag med lät som att ni la IN en mille hihi *hejjar som fan*

Hur många är det ni budar emot nu??
    .?:*¨¨*:?. Det är jag som är Måns mamma - väntar på lillasyster .?:*¨¨*:?.
  • zagolik
    Hannnas skrev 2009-04-21 18:51:58 följande:
    haha jamen då är jag med lät som att ni la IN en mille hihi *hejjar som fan*Hur många är det ni budar emot nu??
    Det vore ännu mer galet!!! 1 milijon 925 hade det legat på då!!! Ha.ha!!!
    Vi budar mot en tror vi...för när vi la bud så en halvtimme efter kom ett nytt...men sen vi la en mille har det varit tyst!

Spännande!!! Men inte som när Ylvis kommer

Kram!!!

Nu ska jag lägga Emil men kommer in hit sen i kväll igen!
    ♥ Emil 080327♥
  • Hannnas
    zagolik skrev 2009-04-21 18:54:22 följande:
    Det vore ännu mer galet!!! 1 milijon 925 hade det legat på då!!! Ha.ha!!! Vi budar mot en tror vi...för när vi la bud så en halvtimme efter kom ett nytt...men sen vi la en mille har det varit tyst! Spännande!!! Men inte som när Ylvis kommer Kram!!!Nu ska jag lägga Emil men kommer in hit sen i kväll igen!
    Spännande! Det är ingen budgivning ni kan följa via nätet då? för då kan man ju se hur många  de är o vem som hoppar av?

Är det bara en så är ju chanserna görstora för ni har ju en bit kvar till ert tak!

*hejjar*
  • Thezzizen

Kväller-....

Vad ni skriver om dagarna när jag är datorlös, fast nu är den i någorlunda gångbart skick så nu är jag med i matchen igen..

Vad pysslar ni med idag då?

Zago, spännande? Vad är det för hus, finns det bilder?

Lurka, vad skoj! Samma här finns det bilder????

Hanna: Grattis på bf!

• Hannnas

Thezz... men vad fan rent ut sagt jag vill inte se dig här hur mår du, några känningar el förändringar????

o visst är det skitkul att passera bf... fy så trist... men men... min bebis har oxå växt fast o jag har faktiskt börjat undra om inte det är april 2010 hon är beräknad?

• angiee

Lurkan

KUL , satsa!!
    Zago
    Kul för er åxå, hoppas ni vinner
    Hannah & Thezz
    Inte lika kul för er i dagsläget men desto roligare imorgon - kanske?
    TRÅKIGT för oss här hemma!
    Fick in offerten från Tibrokök på våra tillval & det ökade med 19500:- INTE vad vi har råd med, så efter diverse justeringar hamnade vi på + 9400:-, överkomligt men fy FAN va dyra Tibrokök är om man jämför med ex. IKEA 
    BLÄK
    ღ ♥ ღ Vendla - vår livslånga uppgift & kärlek ღ ♥ ღ
  • Hannnas

angiee... ALLT är dyrare än om man väljer ikea man kan inte jämföra ikea med nåt, heller inte kvalitetsmässigt iof... samma när det kommer till badrum o blandare o sånt, ikea spelar annan liga... men är inte alls lika fint som de "riktiga" grejjerna heller om du frågar mig

Vad var ni tvugna att välja bort, inte din vinkyl va?

Här blir det ingen bebis imorgon det är jag säker på...

• angiee

Hannah

Nej, utan eftersom vi valde en speciell lucka behövde vi ha laminerade sidoskivor för att det är "snyggare" än målat, så det valde vi bort, till viss del, sparade en del på det + att vi bytte ut en sats med lådor mot ett 60 cm skåp istället , Så mycket dyrare med lådor!!!!!!!
    Ikea är annan liga, håller med...
  • Thezzizen

Angiee, de där kökspengarna känner jag väl till... huga... Vågar inte ens tänka på vad vi lade extra på bänkskivorna bara... elller bara om man vill ha annan belysning..

Hanna, känningar idag nä.... Rinniga flytningar om ni vil ha details och mer sd men det är det... Just nu flundrar jag på om bebisen tagit en rackabajsare eller två för just nu försöker den ta sig ut under mina högra revben... Totally wrong!

• angiee

Thezz

Ja du har ju vart i träsket redan. Vilken kökslev. hade ni?
    Kan du komma ihåg vad det kostade att dra in tele hos er??? Pratade om det förut här i tråden
    HEJJA BEBISARNA!!!!!!!
Svar på tråden Pladderbebisarna Del 7