• zagolik

Pladderbebisarna Del 7

{#lang_emotions_heart}Tråden för oss som hängt ihop under några år! Här fortsätter vi vidare! {#lang_emotions_heart}

♥ Emil 080327♥
  • Svar på tråden Pladderbebisarna Del 7
  • Hannnas
    angiee skrev 2009-04-21 19:24:34 följande:
    Hannah Nej, utan eftersom vi valde en speciell lucka behövde vi ha laminerade sidoskivor för att det är "snyggare" än målat, så det valde vi bort, till viss del, sparade en del på det + att vi bytte ut en sats med lådor mot ett 60 cm skåp istället , Så mycket dyrare med lådor!!!!!!! Ikea är annan liga, håller med...

Ja lådor är dyrt o man vill ju klart ha sådana som går tillbaks av sig självt o stänger ljudlöst med man kan ju kolla om man kan skita helt i vissa tillval o kanske lägga in själv senare, kan bli billigare?

haha samma som med vår toastol, barnen kan inte klämma sig på den sen

Kök är svindyrt... Kök o Badrum är feta poster i ett hus...

Thezz... samma som här då... mer flytningar (sen 1v ungefär iof) o klart mer onda hårda ihållande SD... för mig gör det idag ondare i blygdbenet än någonsin med

.?:*¨¨*:?. Det är jag som är Måns mamma - väntar på lillasyster .?:*¨¨*:?.
  • Thezzizen

Angiee, vi har myresjökök. Ja det där med telefonen var ett jädra dravel här... KOpparllina hade gått på 35000 för våra grannar precis bredvid. Men det beror ju helt på hur lång bit det ska dras. Vi beställde fiber istället och skule betalat en del för det men där blev det tjall så där har vi inte betalat ngt. ;-D. Alltså ip telefoni här..

Lurka, ska in o kika!

• angiee

Hannah

De där braiga lådorna är redan standard i köket så det behövde vi ej göra tillval på
    Det där med toastolen vill jag ha, kan man välja in det efterpå?
    ღ ♥ ღ Vendla - vår livslånga uppgift & kärlek ღ ♥ ღ
  • angiee

TJEJJEN HAR PLUSSAT!!!!!!!

• Hannnas
    angiee skrev 2009-04-21 19:31:06 följande:
    Hannah De där braiga lådorna är redan standard i köket så det behövde vi ej göra tillval på Det där med toastolen vill jag ha, kan man välja in det efterpå?
    gott ingen aning om man kan välja till det senare på toan faktiskt... men det borde man väl kunna göra tycker jag? vi har en vägghängd toa med låg cistern så en liten fin hylla bakom... sen har jag designat in toan i ett litet "bås" i rummet alltså en liten vägg som skymmer den delen så man kan sitta lite gömd
  • Hannnas
    angiee skrev 2009-04-21 19:32:01 följande:
    TJEJJEN HAR PLUSSAT!!!!!!!
    what?

KUL!! Varför ropar hon inte ut det här o hoppar bums in i listan

GRATTIS tjejjen!!
  • Thezzizen
    Hannnas skrev 2009-04-21 19:34:05 följande:
    what?KUL!! Varför ropar hon inte ut det här o hoppar bums in i listan GRATTIS tjejjen!!
    GRATTIS GRATTIS!
  • angiee

hON KÖRDE EN LURING!!!!!!!!!

• Hannnas

Busigt

Nu kvällis här..

Svar på tråden Pladderbebisarna Del 7