• zagolik

Pladderbebisarna Del 7

{#lang_emotions_heart}Tråden för oss som hängt ihop under några år! Här fortsätter vi vidare! {#lang_emotions_heart}

♥ Emil 080327♥
  • Svar på tråden Pladderbebisarna Del 7
  • Hannnas

Angiee... haha vad fasen ska jag sitta o glo alldeles ensam då el nä för fasen, er uppgift är ju att roa mig nu o det kommer nog inte kläckas på länge är jag rädd

.?:*¨¨*:?. Det är jag som är Måns mamma - väntar på lillasyster .?:*¨¨*:?.
  • angiee

Hannah

jag tror hon kommer inom 2 veckor en ganska relevant gissning
    ღ ♥ ღ Vendla - vår livslånga uppgift & kärlek ღ ♥ ღ
  • Hannnas

Herregud har ni ett LIV... det har inte jag

Vi letade hus i 2 1/2 år innan vi hittade detta... budade på 2, en budgivning förlorade vi tacksamt nog och en vann vi men drog oss ur pga blåbetont o fuktskadat hus... detta var menat helt enkelt

• Hannnas
    angiee skrev 2009-04-21 15:18:15 följande:
    Hannah jag tror hon kommer inom 2 veckor en ganska relevant gissning
    tror du inte april 2010 då

Har ni tänkt på att thezz inte varit inloggad sen igår förresten *hoppas*
  • numberone

Vi köpte andra huset vi tittade på.....

• MagdaA

go eftermidda. middagen på spisen, sätter mig ner en stund, första gången för idag nästan. med lite sorg i hjärtat har vi iaf bestämt nu att min älskade katt ska få flytta hem till mina föräldrar igen. Tänk att en katt kan betyda så mkt. Han har varit mer och mer "borta i byn" hos det pensionerade paret. Jag kan sätta 1000 kr på att dom ger honom mat även fast dom säger att dom inte gör det. Jag tycker det är skitjobbigt, och då ser jag hellre att han får bo hos mina föräldrar, där han bodde när jag bodde hemma. I "utbyte" så kommer min lillebrors katt att flytta hit, sen har vi ju våran tjocka zelma också

Ebba har fått en lillebror! Vår Älskade Alexander är här!
  • Hannnas
    MagdaA skrev 2009-04-21 16:06:47 följande:
    go eftermidda. middagen på spisen, sätter mig ner en stund, första gången för idag nästan. med lite sorg i hjärtat har vi iaf bestämt nu att min älskade katt ska få flytta hem till mina föräldrar igen. Tänk att en katt kan betyda så mkt. Han har varit mer och mer "borta i byn" hos det pensionerade paret. Jag kan sätta 1000 kr på att dom ger honom mat även fast dom säger att dom inte gör det. Jag tycker det är skitjobbigt, och då ser jag hellre att han får bo hos mina föräldrar, där han bodde när jag bodde hemma. I "utbyte" så kommer min lillebrors katt att flytta hit, sen har vi ju våran tjocka zelma också
    Usch så tråkigt förstår att du är lessen o förstår oxå beslutet faktiskt... måste ju säga att jag tycker att de är idioter som matar er katt!
  • numberone

Jag har gått och blivit knäpp.......Jag har fått begär att lukta på spolarvätska och hårspray. Det doftar ljuvligt.... jag sitter å är sur nu för att anders har bilen så jag inte kan åka en sväng och spola rutorna lite.... *suck*

• zagolik

Nu är det fullt ös i busgivningen...vi vill verkligen ha det men det är en fegis som lägger 10 tusen xtra varje gång Vet inte om det ska vara taktik eller bara mesar sig! Vi har öst på nu med 1 milijon {#lang_emotions_sealed} Efter det har det varit tyst i 3 timmar! Nä,vi ger nog oss snart! Men sen vill vi samtidigt ha det men inte för vilket pris som helst! Så svårt läge detta!!! Gahhhh!!!

♥ Emil 080327♥
  • zagolik

BUSGIVNINGEN Menade BUD givningen

♥ Emil 080327♥
Svar på tråden Pladderbebisarna Del 7