Pladderbebisarna Del 7
Tråden för oss som hängt ihop under några år! Här fortsätter vi vidare! 
Tråden för oss som hängt ihop under några år! Här fortsätter vi vidare! 
Angiee... haha vad fasen
ska jag sitta o glo alldeles ensam då el
nä för fasen, er uppgift är ju att roa mig nu
o det kommer nog inte kläckas på länge är jag rädd ![]()
Hannah
Herregud har ni ett LIV... det har inte jag
Vi letade hus i 2 1/2 år innan vi hittade detta... budade på 2, en budgivning förlorade vi tacksamt nog och en vann vi men drog oss ur pga blåbetont o fuktskadat hus... detta var menat helt enkelt ![]()
Vi köpte andra huset vi tittade på.....
go eftermidda. middagen på spisen, sätter mig ner en stund, första gången för idag nästan. med lite sorg i hjärtat har vi iaf bestämt nu att min älskade katt ska få flytta hem till mina föräldrar igen. Tänk att en katt kan betyda så mkt. Han har varit mer och mer "borta i byn" hos det pensionerade paret. Jag kan sätta 1000 kr på att dom ger honom mat även fast dom säger att dom inte gör det. Jag tycker det är skitjobbigt, och då ser jag hellre att han får bo hos mina föräldrar, där han bodde när jag bodde hemma. I "utbyte" så kommer min lillebrors katt att flytta hit, sen har vi ju våran tjocka zelma också ![]()
Jag har gått och blivit knäpp.......Jag har fått begär att lukta på spolarvätska och hårspray. Det doftar ljuvligt.... jag sitter å är sur nu för att anders har bilen så jag inte kan åka en sväng och spola rutorna lite.... *suck*
Nu är det fullt ös i busgivningen...vi vill verkligen ha det men det är en fegis som lägger 10 tusen xtra varje gång
Vet inte om det ska vara taktik eller bara mesar sig! Vi har öst på nu med 1 milijon
Efter det har det varit tyst i 3 timmar!
Nä,vi ger nog oss snart! Men sen vill vi samtidigt ha det men inte för vilket pris som helst! Så svårt läge detta!!! Gahhhh!!!
BUSGIVNINGEN
Menade BUD givningen ![]()