• zagolik

Pladderbebisarna Del 7

{#lang_emotions_heart}Tråden för oss som hängt ihop under några år! Här fortsätter vi vidare! {#lang_emotions_heart}

♥ Emil 080327♥
  • Svar på tråden Pladderbebisarna Del 7
  • Hannnas
    zagolik skrev 2009-04-21 16:28:50 följande:
    Nu är det fullt ös i busgivningen...vi vill verkligen ha det men det är en fegis som lägger 10 tusen xtra varje gång Vet inte om det ska vara taktik eller bara mesar sig! Vi har öst på nu med 1 milijon  Efter det har det varit tyst i 3 timmar! Nä,vi ger nog oss snart! Men sen vill vi samtidigt ha det men inte för vilket pris som helst! Så svårt läge detta!!! Gahhhh!!!
    hihi la ni in en mille?

Busgivning

NO... du är ju för rolig

SÅ... nu har jag betalt månadens räkningar... skönt att ha det avklarat innan bebis iaf... eftersom det är jag som handhar alla pengar här enda som återstår är att dela ut vår "månadspeng" sen inget kommer in på våra kortkonton nämligen utan enbart ett nätkonto som är till huset där det sen fördelas ifrån {#lang_emotions_djavulsk}
    .?:*¨¨*:?. Det är jag som är Måns mamma - väntar på lillasyster .?:*¨¨*:?.
  • numberone

hanna:

hihi kanske men vansinnigt gott luktar det...

• Hannnas
    numberone skrev 2009-04-21 17:10:27 följande:
    hanna:hihi kanske men vansinnigt gott luktar det...
  • lurksmulan

Vi har tittat på hus. Vi älskar det. Vi får det för utgångspriset om vi vill.
    Det tänks mycket här i kväll kan jag berätta. Allt hänger på om vi får in exakt så mycket pengar som vi har räknat med, och det kan vi inte säga just nu.
    Jag ska träffa banken imorgon vid lunch och sen ska vi meddela mäklaren.
    Jag älskar det, J älskar det, Laban älskar lekparken.

En stor kuk är en klen tröst i ett fattigt hem
  • MagdaA
    Hannnas skrev 2009-04-21 16:15:42 följande:
    Usch så tråkigt förstår att du är lessen o förstår oxå beslutet faktiskt... måste ju säga att jag tycker att de är idioter som matar er katt!
    tankten ringde... M som pratade med henne, och hon antydde att dom vill ta hand om honom... Micke åkte direkt och hämtade honom. nu kommer vi hämta hem honom varje kväll för att markera. inte för mitt LIV kommer hon få TA MIN KATT!!! Jag har haft honom i 10 år å inte för några pengar i världen skulle HON få honom, glöm! Så, nu får vi hämta honom varje kväll och till helgen flyttar han 15 mil norrut. Blir spännande att se hur många dagar det dröjer innan hon ringer och frågar efter honom.....

nu ska jag åka och jobba. har eg inte lust, trött och allmänt depp. Tänk vad en kärring kan ställa till det. "jag har ju bara slängt ut några bullbitar åt fåglarna...." säkert! LOVAR att hon gett han mat också. suck.

Trevlig kväll tjejer!
    Ebba har fått en lillebror! Vår Älskade Alexander är här!
  • jazzy
    lurksmulan skrev 2009-04-21 17:26:27 följande:
    Vi har tittat på hus. Vi älskar det. Vi får det för utgångspriset om vi vill.Det tänks mycket här i kväll kan jag berätta. Allt hänger på om vi får in exakt så mycket pengar som vi har räknat med, och det kan vi inte säga just nu.Jag ska träffa banken imorgon vid lunch och sen ska vi meddela mäklaren.Jag älskar det, J älskar det, Laban älskar lekparken.
    åh vilket hus var det?? radhuset som det turkosa??
    3 barnsmamma
  • Hannnas
    lurksmulan skrev 2009-04-21 17:26:27 följande:
    Vi har tittat på hus. Vi älskar det. Vi får det för utgångspriset om vi vill.Det tänks mycket här i kväll kan jag berätta. Allt hänger på om vi får in exakt så mycket pengar som vi har räknat med, och det kan vi inte säga just nu.Jag ska träffa banken imorgon vid lunch och sen ska vi meddela mäklaren.Jag älskar det, J älskar det, Laban älskar lekparken.

Shit så roligt!! Hoppas allt går bra med banken imorgon då!! Att ALLA i familjen gillar det är ju helt otroligt! KÖR!!

Magda.. fan vad dåligt kan ju förstå att de "kärar ner sig" o tycker om er katt men herregud det är ju ER kisse! så gör man ju bara inte urdåligt o förstår ditt beslut till fullo hur ont det än måste göra, men hellre det som du säger! skulle gjort likadant! *kram*

• zagolik

Hanna.
    Japp! Vi la en mille. Har inte hört nåt mer nu så nu hoppas vi det är tyst framöver

♥ Emil 080327♥
  • Hannnas
    zagolik skrev 2009-04-21 18:45:05 följande:
    Hanna. Japp! Vi la en mille. Har inte hört nåt mer nu så nu hoppas vi det är tyst framöver
    haha OJ men va, nu missuppfattar jag nog tror jag... el budade ni in 1 mille eller ligger budet på 1 mille? o vad ligger budet på nu?
  • zagolik
    Hannnas skrev 2009-04-21 18:47:14 följande:
    haha OJ men va, nu missuppfattar jag nog tror jag... el budade ni in 1 mille eller ligger budet på 1 mille? o vad ligger budet på nu?
    Nu ligger budet på en milijon. Det är vi som la det. *Galet jag vet* {#lang_emotions_sealed}
    ♥ Emil 080327♥
Svar på tråden Pladderbebisarna Del 7