Vi som går på Carl von Linne kliniken fortsättningstråd igen.....
Jag startar om tråden hoppas ingen annan gjort det då jag inte kan hitta den..
välkomna alla gamla kämpare och nya.
Jag startar om tråden hoppas ingen annan gjort det då jag inte kan hitta den..
välkomna alla gamla kämpare och nya.
Ang. injektionsteknik så hävdar Cvl att man har bättre upptagning i låret. Samtidigt ska injektionen ges i underhudsfettet och det har man både på lår och mage. Kanske lite lättare att hamna rätt om man ger det i bukfettet. Man kan ju tycka att företaget som tillverkat läkemedlet borde ha viss koll på hur det ska administreras och vad jag kan minnas stod det ingenstans i CVL:s info om att det var fel att spruta i låret.
Sth67: Hur går det med sprutandet? Kontroll på måndag var det va? Tror absolut inte att det kan ha påverkat resultatet förra gången beroende på var du tog sprutorna. Orgalutranets uppgift är ju att se till att du inte ägglossar i förtid och det gjorde du ju inte. Men nu ska vi inte tänka på förra försöket, för den här gången kommer det att gå så mycket bättre. Det har jag bestämt! Du har ju dessutom druckt en massa äckelpäckel och det måste du bara få utdelning för
Turbo - Tack gumman!
Djurgårdsrutan - Jag tog den i magen.
sth - Tack! Kram tillbaka
tack turbolina och sth67
Hej på er.
Det gick bra att ta sprutan igår, tog den i magen, men den sved ordentligt, och jag blev röd. I dag var vi på VUL, de såg 14 blåsor, troligen ÄP på torsdag, får ordentligt besked i em. Ha en bra fredag tjejer.
Kram
Hej igen.
Ni som har varit med förr. Ska man fortsätta med Puregeon och Oralgutan tom dagen innan ÄP, då man skall ta Ovitrellen? Kändes stressigt på CVL i dag, hann inte med att fråga allt. Känner mig förvirrad. Känns om om alla möjliga blandade känslor far genom kroppen. Men det är väl hormonerna. Har lätt för att gråta, och att bli irriterad. Sköt om er. Tack för att ni är så gulliga, och svarar på alla frågor.
Kram.
Djurgårdrutan: Vad roligt att det såg bra ut. 14 blåsor låter ju super. Du kommer att få alla instruktioner av sköterskan i eftermiddag om hur du ska fortsätta med sprutorna men det brukar vara så att om du har ÄP på torsdag så tar du Puregon+orgalutran på måndag och sen bara Ovitrelle på tisdag, sprutfri på onsdag och sen ÄP på torsdag. Men du kommer att få instruktioner. ett tips är att skriva ner dom för man brukar ändå bli förvirrad på slutet och börja fundera.
Kram
Tack Turbo.
Jag ska ta fram blocket och skriva upp allt.
Annars så vimsar jag nog bara till det;)
Kramar
Sweetiepai: NEJ! Jag som var säker på att det skulle gå vägen! KRAM!!!!